Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Enig! Jeg har ikke set hvert minut af opstarten, men den del jeg har set, synes jeg Luca har været et lyspunkt. Og jeg synes faktisk han har været ret god både i presspillet og til at indgå i angrebsspillet, tage de rigtige løb, mm. Langt bedre end det jeg tidligere har set med ham i OB.
Men der har også været ekstremt stort fokus på ham fra trænerbænken, som har guidet ham igennem de fleste kampe mht. placering/overblik.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, han har virkeligt forbedret sig, hvilket er super godt at se
Men der har også været ekstremt stort fokus på ham fra trænerbænken, som har guidet ham igennem de fleste kampe mht. placering/overblik.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Yes, det er tydeligt, at der arbejdes meget på hans rolle i presspillet og hans generelle positioneringer på banen. Og med fin effekt indtil videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Alexander Lind poppede også pludselig op ud af det blå. Måske Luca kan gøre det efter, hvem ved.. de tror i hvert fald meget på ham i Ådalen.
Tænker ikke engang vi har en i truppen til den løn
Comment
-
Overskriften og manchetten siger jo en del, men er der nogen med adgang, der kan fortælle, hvad han siger om Trybull, Magnus, Bashkim og evt. Slots?
https://fyens.dk/ob/ob-har-fem-mand-...-i-klubben?rss
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægOverskriften og manchetten siger jo en del, men er der nogen med adgang, der kan fortælle, hvad han siger om Trybull, Magnus, Bashkim og evt. Slots?
https://fyens.dk/ob/ob-har-fem-mand-...-i-klubben?rss
Magnus og BW er nok klar til at skrive under om et par uger. Begge er positive.
Bashkim vil BW gerne beholde i klubben i en eller anden form.
HC skal accepterer at være 2 målmand. HC lyder som en der er på vej væk til sommer.
Helander ville meget gerne til Belgien. Men er pro og accepterer BWs beslutning. Forlader med rimelig sikkerhed OB til sommer.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlægI træningskampene har Luka har vist han fungerer godt i relationerne til Rami og Bashkim, men også med stærke mål på egen hånd. Det bliver en spændende case, hvis det kan overføres til ligaen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Trybull og BW taler sammen. OB vil gerne beholde ham.
HC skal accepterer at være 2 målmand. HC lyder som en der er på vej væk til sommer.
Helander ville meget gerne til Belgien. Men er pro og accepterer BWs beslutning. Forlader med rimelig sikkerhed OB til sommer.
Udybes det hvad “en eller anden form” dækker over med BK?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ærgerligt med HC. Han har udvist stor robusthed, og jeg tænker, der må være en del med interesse.
Udybes det hvad “en eller anden form” dækker over med BK?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Trybull og BW taler sammen. OB vil gerne beholde ham.
Helander ville meget gerne til Belgien. Men er pro og accepterer BWs beslutning. Forlader med rimelig sikkerhed OB til sommer.
Er interessen fra Belgien ikke udløst af et “her og nu” behov med stor risiko for at der kommer en spiller tilbage fra skade og/eller der hentes en spillere til det lange løb der sender ham på bænken?
Men jeg forstår da godt at der generelt ikke bliver forlænget før OB har spillet sig fri af nedrykning."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Fedt hvis vi endelig kan få gang i en home grown angriber. Ser ud til Søren Krogh giver ham den tillid Alm ikke gjorde + han er blevet ældre.
- Likes 2
Comment
Comment