Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lækkert. De har dog hentet ham David Jensen ind. Så de er ikke på helt bar bund
    Jeg så det godt. Jeg ved ikke med David Jensen, det er godt nok længe siden jeg har set ham spille. Jeg kan se at han i Istanbulspor har lukket Ca 2 ind i hver kamp, så det...

    Under alle omstændigheder så har Kikkenborg været god, skal han være ligeså god så skal Lyngby have ramt den rent.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Jeg så det godt. Jeg ved ikke med David Jensen, det er godt nok længe siden jeg har set ham spille. Jeg kan se at han i Istanbulspor har lukket Ca 2 ind i hver kamp, så det...

      Under alle omstændigheder så har Kikkenborg været god, skal han være ligeså god så skal Lyngby have ramt den rent.
      Man kan da kun håbe de ikke har. Vi får brug for det

      Comment


        11 mill.

        Det er ikke kun os Fredberg er en fedterøv over for.

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...for-kikkenborg

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mere-traening

          Jeg kan sgu meget godt lide Søren Kroghs tilgang indtil videre. Hans interview med Fyens efter nederlaget i går var også godt. Hans fodbold mangler stadig at overbevise mig, men jeg er vild med hans mentalitet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mere-traening

            Jeg kan sgu meget godt lide Søren Kroghs tilgang indtil videre. Hans interview med Fyens efter nederlaget i går var også godt. Hans fodbold mangler stadig at overbevise mig, men jeg er vild med hans mentalitet.
            Vi har før haft trænere der gik ind for hårdere træning. Med skiftende succes.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Vi har før haft trænere der gik ind for hårdere træning. Med skiftende succes.
              Nu er det ikke kun den hårdere træning jeg tænker på. Jeg kan godt lide at spillerne ikke længere bare kan få lov at gå klokken 12, men at de bliver opfordret til faktisk at bruge noget tid sammen. Der virker altså til at være et større fokus på sammenhold. Hans udtalelser i går stillede også større krav til spillerne, både i forhold til effektivitet og deres mentalitet. Et af mine store problemer med Alm var at han virkede alt for uambitiøs når han talte med pressen, her er Søren Krogh lidt anderledes.
              Generelt tror jeg der har været behov for at ændre i kulturen i Ådalen, og de tiltag Søren Krogh har taget er jeg fan af.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Nu er det ikke kun den hårdere træning jeg tænker på. Jeg kan godt lide at spillerne ikke længere bare kan få lov at gå klokken 12, men at de bliver opfordret til faktisk at bruge noget tid sammen. Der virker altså til at være et større fokus på sammenhold. Hans udtalelser i går stillede også større krav til spillerne, både i forhold til effektivitet og deres mentalitet. Et af mine store problemer med Alm var at han virkede alt for uambitiøs når han talte med pressen, her er Søren Krogh lidt anderledes.
                Generelt tror jeg der har været behov for at ændre i kulturen i Ådalen, og de tiltag Søren Krogh har taget er jeg fan af.
                Det er altså også noget af en udfordring han har. Jeg håber han lykkes bedre end de sidste mange års håbefulde trænere. Og jeg tror det faktisk

                Comment


                  Luca forlænger til 2027..

                  Comment


                    Vildt - den havde de færreste nok set komme for blot et par uger siden.

                    Han har en unik fysik, men han skal blive bedre til at bruge den, og OB skal blive bedre til at finde ham. Vi har gennem år haft et ikke-eksisterende indlægsspil.

                    Mon ikke Fenger - som jeg egentlig havde før Luca i mit lille univers - skal finde en permanent løsning andetsteds?
                    Last edited by Jungledyret; 09-02-2024, 10:11.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Vildt - den havde de færreste nok set komme for blot et par uger siden.

                      Han har en unik fysik, men han skal blive bedre til at bruge den, og OB skal blive bedre til at finde ham.

                      Mon ikke Fenger - som jeg egentlig havde før Luca i mit lille univers - skal finde en permanent løsning andetsteds?
                      Vi tænker det (næsten) ens. Jeg tror dog, at den kontrakt Fenger har nu, er bedre end den Luca havde. Luca's skulle nok ændres, tror han gik til "minimumsløn". Derudover har Fenger været skadet i optakten.

                      Jeg tror Luca bliver afhængig af at score i næsten hver kamp og det kommer han ikke til og så får Fenger chancen fordi han er så meget bedre, både med og uden bold.

                      Når det er sagt, så tror jeg Luca får en fin tid i OB, men det bliver som ham vi skifter ind de sidste 10-30 minutter, når vi jagter et resultat.
                      Last edited by Polle; 09-02-2024, 10:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Luca forlænger til 2027..
                        havde jeg godt nok ikke set komme.

                        Men han har scoringsmæssigt gjort det godt i opstarten, og de må jo tro på ham.

                        Tillykke til Luca

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Vildt - den havde de færreste nok set komme for blot et par uger siden.

                          Han har en unik fysik, men han skal blive bedre til at bruge den, og OB skal blive bedre til at finde ham. Vi har gennem år haft et ikke-eksisterende indlægsspil.

                          Mon ikke Fenger - som jeg egentlig havde før Luca i mit lille univers - skal finde en permanent løsning andetsteds?
                          Alexander Lind poppede også pludselig op ud af det blå. Måske Luca kan gøre det efter, hvem ved.. de tror i hvert fald meget på ham i Ådalen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Alexander Lind poppede også pludselig op ud af det blå. Måske Luca kan gøre det efter, hvem ved.. de tror i hvert fald meget på ham i Ådalen.
                            Jeg tror også godt Luca kan ramme en stime a la den Lind, har haft, hvis han for alvor får tur i den. Nogle af de mål han har lavet her i opstarten er i hvert fald på højt niveau, og så synes jeg han har været god til at tage de rigtige angriberløb, hvor Rami og Bash har kunnet finde ham. Vurderet på optakten synes jeg han er et ret fornuftigt bud på en OB-topscorer her i foråret, men han skal selvfølgelig kunne tagedet med ind i turneringskampene, hvor intensiteten og tempoet nok lige er det højere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Vi tænker det (næsten) ens. Jeg tror dog, at den kontrakt Fenger har nu, er bedre end den Luca havde. Luca's skulle nok ændres, tror han gik til "minimumsløn". Derudover har Fenger været skadet i optakten.

                              Jeg tror Luca bliver afhængig af at score i næsten hver kamp og det kommer han ikke til og så får Fenger chancen fordi han er så meget bedre, både med og uden bold.

                              Når det er sagt, så tror jeg Luca får en fin tid i OB, men det bliver som ham vi skifter ind de sidste 10-30 minutter, når vi jagter et resultat.
                              Jeg synes Luca har fået lidt mange hug her i opstarten. Jeg har faktisk været utroligt positivt overrasket over hans teknik (troede den ville være meget dårligere efter hans første par indhop i suppen), samt hans overblik. Han lagde op til Bashkims i kampen mod Elfsborg, og han var lige ved at gøre det i går igen med en rigtig fin skrå-pasning bagud i feltet til Bash, som han så desværre missede. Og måden han tog et hurtigt træk i går for derefter lynhurtigt beslutte sig for at jerne den op i nettaget vidner altså om, at der er noget teknik gemt i ham. Glæder mig helt vildt til at følge ham!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Jeg synes Luca har fået lidt mange hug her i opstarten. Jeg har faktisk været utroligt positivt overrasket over hans teknik (troede den ville være meget dårligere efter hans første par indhop i suppen), samt hans overblik. Han lagde op til Bashkims i kampen mod Elfsborg, og han var lige ved at gøre det i går igen med en rigtig fin skrå-pasning bagud i feltet til Bash, som han så desværre missede. Og måden han tog et hurtigt træk i går for derefter lynhurtigt beslutte sig for at jerne den op i nettaget vidner altså om, at der er noget teknik gemt i ham. Glæder mig helt vildt til at følge ham!
                                Enig! Jeg har ikke set hvert minut af opstarten, men den del jeg har set, synes jeg Luca har været et lyspunkt. Og jeg synes faktisk han har været ret god både i presspillet og til at indgå i angrebsspillet, tage de rigtige løb, mm. Langt bedre end det jeg tidligere har set med ham i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X