Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    nej og så prøv at tænk på hvor galt det kan gå når man forsøger at opdatere stadion...
    Riv nu bare skidtet ned og byg et nyt super moderne stadion.

    De der lappeløsninger bliver samlet kun dyrere og ekstremt kortsigtet tænkt !
    Last edited by Online; 10-11-2023, 13:51.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Riv nu bare skidtet ned og byt et nyt super moderne stadion.

      De der lappeløsninger bliver samlet kun dyrere og ekstremt kortsigtet tænkt !
      helt enig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Riv nu bare skidtet ned og byg et nyt super moderne stadion.

        De der lappeløsninger bliver samlet kun dyrere og ekstremt kortsigtet tænkt !
        Hvad skal vi bruge et nyt stadion til - giv mig en klub først.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          nej og så prøv at tænk på hvor galt det kan gå når man forsøger at opdatere stadion...
          Når man tænker på de flere gange har udtalt, undergrunden er mere eller mindre bundløs, kan jeg godt blive bekymret. Det kan blive rigtig dyrt.

          Comment


            Max pres på OB, hvis Vejle-føringen holder

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Max pres på OB, hvis Vejle-føringen holder
              Jeg tror den holder hjem. Lyngby spiller helt katastrofalt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Jeg tror den holder hjem. Lyngby spiller helt katastrofalt.
                Jeg er fløjtende ligeglad med andre resultater. Det er kun OB selv der skaffer point. Tror desuden kun det er godt OB får kniven for struben.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Jeg er fløjtende ligeglad med andre resultater. Det er kun OB selv der skaffer point. Tror desuden kun det er godt OB får kniven for struben.
                  Helt enig. Hvis vi skal leve afandres resultater så bør vi rykke ned. Især med vores budget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Max pres på OB, hvis Vejle-føringen holder
                    Hvis vi vinder over Hvidovre og hvis AGF slår Viborg, rykker vi op på 7. pladsen. Men igen, det kræver vi kan slå Hvidovre og samtidig er hele bund 6 ekstremt tæt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg er fløjtende ligeglad med andre resultater. Det er kun OB selv der skaffer point. Tror desuden kun det er godt OB får kniven for struben.
                      Enig, dog ser jeg gerne Vejle blive i ligaen, naturligvis på bekostning af Lyngby. Så fedt med en Vejle sejr
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Enig, dog ser jeg gerne Vejle blive i ligaen, naturligvis på bekostning af Lyngby. Så fedt med en Vejle sejr
                        Vejle skal bare ned med et brag. Vi skal jo bruge deres stadion når Odense Stadion bliver erklæret uegnet om et par år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Vejle skal bare ned med et brag. Vi skal jo bruge deres stadion når Odense Stadion bliver erklæret uegnet om et par år.
                          Er der sådanne krav i 1. division?

                          Comment


                            Vildt at vi kunne have ligget på 7. Pladsen med en sejr i dag.
                            Desværre skal vi i stedet for kigge nedad i tabellen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
                              Vildt at vi kunne have ligget på 7. Pladsen med en sejr i dag.
                              Desværre skal vi i stedet for kigge nedad i tabellen.
                              Bund 6 er pivringe i år. Eller også er top 6 bare rykket markant fra resten af ligaen. Det bliver et langt sejt træk at vende tilbage til top 6. Håber, at man endelig ændrer på den målsætning. Top 6 er så urealistisk, at ingen i Fodbolddanmark kan tage det alvorligt. Men ja - vildt at tænke på, at OB - som har være uhyggeligt dårlige er 3 point fra 7.-pladsen. Men sidste år havde 7, 8 og 9 altså også 21, 21 og 20 point efter 15 runder. I år har de 16, 16 og 15. Det er bekymrende for sammenhængskraften i ligaen. Det er en markant ændring!

                              Comment


                                Hvor sikker tror folk herinde at BW bliver siddende i sædet?
                                Det er næsten pinligt så dårligt han har præsteret på spillere ind.
                                Han har høstet frugterne af andre folk arbejde i store salg.
                                Ja der har været pletskud ind imellem, men det har udelukkende været spillere på korte kontrakter, eller ældre spillere.
                                Hvis vi leger med tanken om at alle superliga klubber satte alle deres spillere på en 24 timers auktion idag, så tror jeg kun det ville være Hvidovre og måske Vejle, der ville få færre penge ind.

                                Det skriger jo til himlen, når man har et top 6-7 budget.
                                Manden har jo ikke bukser på (reference fra eventyrets by)
                                Troede vi havde fået en driftsikker fodbold mand ind, hold op hvor blev man forblændet af glimrende tale evner.

                                Spørgsmålet er så om Thorborg er ligeså forblændet af BWs talegaver, som jeg var i starten.

                                ​​​​​​Tænk man rent faktisk savner Jesper Hansen lidt.
                                Det virkede trods alt rimelig driftsikkert dengang, ja gu var det kedeligt.
                                Men truppen hang da nogenlunde sammen.

                                Tyler Burey der er direkte erstatning for Sabbi, amen det er jo helt til grin.

                                Håber virkelig BW tager hjem til Stockholm igen.
                                Manden der smadrede det sidste kultur der var tilbage i OB

                                Comment

                                Working...
                                X