Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jeg synes Luca har fået lidt mange hug her i opstarten. Jeg har faktisk været utroligt positivt overrasket over hans teknik (troede den ville være meget dårligere efter hans første par indhop i suppen), samt hans overblik. Han lagde op til Bashkims i kampen mod Elfsborg, og han var lige ved at gøre det i går igen med en rigtig fin skrå-pasning bagud i feltet til Bash, som han så desværre missede. Og måden han tog et hurtigt træk i går for derefter lynhurtigt beslutte sig for at jerne den op i nettaget vidner altså om, at der er noget teknik gemt i ham. Glæder mig helt vildt til at følge ham!
    Vi håber, kunne være fedt, hvis det lykkedes med Luca.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Enig! Jeg har ikke set hvert minut af opstarten, men den del jeg har set, synes jeg Luca har været et lyspunkt. Og jeg synes faktisk han har været ret god både i presspillet og til at indgå i angrebsspillet, tage de rigtige løb, mm. Langt bedre end det jeg tidligere har set med ham i OB.
      Ja, han har virkeligt forbedret sig, hvilket er super godt at se

      Men der har også været ekstremt stort fokus på ham fra trænerbænken, som har guidet ham igennem de fleste kampe mht. placering/overblik.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, han har virkeligt forbedret sig, hvilket er super godt at se

        Men der har også været ekstremt stort fokus på ham fra trænerbænken, som har guidet ham igennem de fleste kampe mht. placering/overblik.
        Yes, det er tydeligt, at der arbejdes meget på hans rolle i presspillet og hans generelle positioneringer på banen. Og med fin effekt indtil videre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Yes, det er tydeligt, at der arbejdes meget på hans rolle i presspillet og hans generelle positioneringer på banen. Og med fin effekt indtil videre.
          Ja, jeg har være noget lunken overfor ham, men kan også godt se, at han kan blive den 9'er vi har sukket efter i snart mange år !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Alexander Lind poppede også pludselig op ud af det blå. Måske Luca kan gøre det efter, hvem ved.. de tror i hvert fald meget på ham i Ådalen.
            Nu du lige nævner Alexander Lind, så jeg han går til 29.000kr om måneden. Ligaens topscorer.
            Tænker ikke engang vi har en i truppen til den løn

            Comment


              Overskriften og manchetten siger jo en del, men er der nogen med adgang, der kan fortælle, hvad han siger om Trybull, Magnus, Bashkim og evt. Slots?
              https://fyens.dk/ob/ob-har-fem-mand-...-i-klubben?rss

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Nu du lige nævner Alexander Lind, så jeg han går til 29.000kr om måneden. Ligaens topscorer.
                Tænker ikke engang vi har en i truppen til den løn
                Nu er det jo også et helt specielt tilfælde, så forstår ikke helt koblingen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Overskriften og manchetten siger jo en del, men er der nogen med adgang, der kan fortælle, hvad han siger om Trybull, Magnus, Bashkim og evt. Slots?
                  https://fyens.dk/ob/ob-har-fem-mand-...-i-klubben?rss
                  Trybull og BW taler sammen. OB vil gerne beholde ham.
                  Magnus og BW er nok klar til at skrive under om et par uger. Begge er positive.
                  Bashkim vil BW gerne beholde i klubben i en eller anden form.
                  HC skal accepterer at være 2 målmand. HC lyder som en der er på vej væk til sommer.
                  Helander ville meget gerne til Belgien. Men er pro og accepterer BWs beslutning. Forlader med rimelig sikkerhed OB til sommer.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    I træningskampene har Luka har vist han fungerer godt i relationerne til Rami og Bashkim, men også med stærke mål på egen hånd. Det bliver en spændende case, hvis det kan overføres til ligaen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
                      I træningskampene har Luka har vist han fungerer godt i relationerne til Rami og Bashkim, men også med stærke mål på egen hånd. Det bliver en spændende case, hvis det kan overføres til ligaen.
                      Fedt hvis vi endelig kan få gang i en home grown angriber. Ser ud til Søren Krogh giver ham den tillid Alm ikke gjorde + han er blevet ældre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                        Trybull og BW taler sammen. OB vil gerne beholde ham.
                        Magnus og BW er nok klar til at skrive under om et par uger. Begge er positive.
                        Bashkim vil BW gerne beholde i klubben i en eller anden form.
                        HC skal accepterer at være 2 målmand. HC lyder som en der er på vej væk til sommer.
                        Helander ville meget gerne til Belgien. Men er pro og accepterer BWs beslutning. Forlader med rimelig sikkerhed OB til sommer.
                        Ærgerligt med HC. Han har udvist stor robusthed, og jeg tænker, der må være en del med interesse.

                        Udybes det hvad “en eller anden form” dækker over med BK?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Ærgerligt med HC. Han har udvist stor robusthed, og jeg tænker, der må være en del med interesse.

                          Udybes det hvad “en eller anden form” dækker over med BK?
                          Tror mere kommentaren er et ekstrakt af de sidste dages udmeldinger end reel viden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Ærgerligt med HC. Han har udvist stor robusthed, og jeg tænker, der må være en del med interesse.

                            Udybes det hvad “en eller anden form” dækker over med BK?
                            Kan ikke se hvem der er bedre placeret end OB der kunne være interesseret men det er klart at hvis han går efter spilletid kan man finde en klub på lavere niveau end OB. Som målmand er der jo mange år i ham endnu og mange målmænd står først fast når de er ældre end markspillerne.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                              Trybull og BW taler sammen. OB vil gerne beholde ham.
                              Magnus og BW er nok klar til at skrive under om et par uger. Begge er positive.
                              Bashkim vil BW gerne beholde i klubben i en eller anden form.
                              HC skal accepterer at være 2 målmand. HC lyder som en der er på vej væk til sommer.
                              Helander ville meget gerne til Belgien. Men er pro og accepterer BWs beslutning. Forlader med rimelig sikkerhed OB til sommer.
                              Mht Helander så får agenten da en opgave i at finde en klub der kan bruge en ældre tidligere skadet spillere på længere sigt.
                              Er interessen fra Belgien ikke udløst af et “her og nu” behov med stor risiko for at der kommer en spiller tilbage fra skade og/eller der hentes en spillere til det lange løb der sender ham på bænken?

                              Men jeg forstår da godt at der generelt ikke bliver forlænget før OB har spillet sig fri af nedrykning.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Fedt hvis vi endelig kan få gang i en home grown angriber. Ser ud til Søren Krogh giver ham den tillid Alm ikke gjorde + han er blevet ældre.
                                Udfra det jeg hører, så er mandskabsbehandlingen fra Alm og Krogh 2 vidt forskellige verdener, på en ung angriber er tillid altafgørende, jeg er bare spændt på at følge det, Søren Krogh er som jeg ser det nytænkende på flere områder, han går efter at optimere alle hjørner af truppen, jeg håber alle spillerne flytter sig, det har jo hidtil været meget udbredt, at spillere er gået i stå når de er kommet til OB. Kunne være fedt hvis det kunne ændre sig.

                                Comment

                                Working...
                                X