Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Det er jeg ikke uenig i.
    Han er bare en spiller vi godt kunne have endt med at sælge for 20 mio. eller noget i den dur, hvis alt gik godt. Så hvis han er en af de spillere der ender med at smutte gratis, så er det bare endnu et nyrestød.
    Jeg er enig, men nu står vi jo ikke i en "alt gik godt" situation.

    Jeg vil hellere have 20 millioner for Al Haj end 0 kroner, men sat på spidsen, hvis Al Haj ikke vil være her, kan han for min skyld smutte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det er vel kun Rami, der er startet ude og Sven, der var udeladt af truppen. Så vi taler vel ikke om ret mange "lejesvende" ?
      Der er også tale om spillere, der starter inde så vidt jeg ved.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Der er også tale om spillere, der starter inde så vidt jeg ved.
        Nogen ide om, om det gælder for Myhra og Gomez, som vi lige har betalt pæne beløb for ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Lav listen over seneste Superliga udesejr over FCK ved siden af.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Nogen ide om, om det gælder for Myhra og Gomez, som vi lige har betalt pæne beløb for ?
            Lige præcis de to ville jeg ikke tro det omhandlede af den grund du nævner, men jeg har ikke navnene desværre, så må være dig et svar skyldig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Lige præcis de to ville jeg ikke tro det omhandlede af den grund du nævner, men jeg har ikke navnene desværre, så må være dig et svar skyldig.
              Tak for svar, vi håber, måske mere end vi tror.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Der er også tale om spillere, der starter inde så vidt jeg ved.
                Fair nok, jeg forholdte mig bare til dette - "Rygterne (SFÅ) tilsiger, at nogle af de forfærdelige lejesvende, der aktuelt starter ude, er sat af, fordi har nedrykningsklausul, og derfor ikke rigtigt spiller for klubben."

                ... og undrede mig over, hvem de (udover Rami og Sven) ellers var

                Comment


                  Barfoed med lidt til debatten om OB.

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...troskab-til-ob
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Lav listen over seneste Superliga udesejr over FCK ved siden af.
                    Hvis det er 2. august 2003. 2-4. Så var jeg i Parken. En af de vildeste kampe jeg har set live nogensinde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Barfoed med lidt til debatten om OB.

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...troskab-til-ob
                      Tror ikke på Barfoed, når har han påstår at der ikke ville være superliga uden NT. En potentiel ny ejer kigger ind i en klub, som har 8000-10000 tilskuere, når klubben har sejlet rundt i 13 år. Der ville sandsynligvis være udsolgt hver kamp, hvis man lå i top 6. Det er altså ikke nogen dårlig vare at overtage.

                      Comment


                        Til gengæld æder vi dem gerne i pokalfinaler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Fair nok, jeg forholdte mig bare til dette - "Rygterne (SFÅ) tilsiger, at nogle af de forfærdelige lejesvende, der aktuelt starter ude, er sat af, fordi har nedrykningsklausul, og derfor ikke rigtigt spiller for klubben."

                          ... og undrede mig over, hvem de (udover Rami og Sven) ellers var
                          Som nævnt ved jeg ikke hvem det specifikt er, jeg har bare hørt at flere spillere, der spiller, skulle have klausulen - men hvis jeg skal komme med et gæt, så er mit bud spillere som Owusu, Deedson, Sven K og måske Rami. Måske endda Manneh også, med henblik på, at han er laaangt bag i køen. Det kan selvfølgelig også bare være, at han har været for ringe til træning. Derudover er Helander og Trybull jo videre til sommer, selvom jeg synes Trybull giver den en hæderlig skalle på banen trods alt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Som nævnt ved jeg ikke hvem det specifikt er, jeg har bare hørt at flere spillere, der spiller, skulle have klausulen - men hvis jeg skal komme med et gæt, så er mit bud spillere som Owusu, Deedson, Sven K og måske Rami. Måske endda Manneh også, med henblik på, at han er laaangt bag i køen. Det kan selvfølgelig også bare være, at han har været for ringe til træning. Derudover er Helander og Trybull jo videre til sommer, selvom jeg synes Trybull giver den en hæderlig skalle på banen trods alt.
                            Enig, jeg synes faktisk at Tom viser noget hjerte, hvor jeg er meget skuffet over specielt Sven.

                            Forstår ikke hvorfor Manneh er sat så langt tilbage og Agon

                            Tror faktisk at Owusu godt kunne finde på at blive

                            Comment


                              Godt nok i Cypern............
                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/c...pris-pa-cypern

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                                Endnu en spiller der blomstrer væk fra OB, selvom han trods alt vel er den eneste udlejede med stor succes. Vi skulle have beholdt og spillet Tongya i stedet for Charly, Jensen og hvem vi nu ellers har brugt på kanten. Tror det havde været en forstærkning. Men om ikke andet bør det skabe stor interesse, så der venter formentlig et pænt salg forude, for tænker heller ikke at Tongya ser sig selv spille i 1. division.

                                Comment

                                Working...
                                X