Det er jo dybt, dybt god nat at ikke have Slots med på denne liste!
Jeg skrev til Thøger og her er svaret:
”Hej,
jeg har bestemt også haft ham i overvejelserne.
Jeg valgte at tage Charly Nouck fra OB, da han er mindre beskrevet men også kan blive god - Slotsager ser jeg faktisk efterhånden som etableret. Han kunne sagtens have været med.”
En noget svag begrundelse, at Slotsager er etableret..!
Jeg valgte at tage Charly Nouck fra OB, da han er mindre beskrevet men også kan blive god - Slotsager ser jeg faktisk efterhånden som etableret. Han kunne sagtens have været med.”
Det er over halvdelen af dem der er med sgu da Slotsager bliver solgt for 5-10 gange mere end Charly gør
Fedt at du skrev til dem... men sikke en "lam" forklaring. Så var det flere på deres liste der iikke skulle være med på listen.
Kanon at Charly er med, men potentialet kan slet, slet ikke sammenlignes med Slotsagers...
Dog er det ingen tvivl om at det på sigt kan blive noget rigtigt spændende ud af Charly, men det kan blive fugl eller fisk, ligesom med alle talenter.
Slot har spillet 12 kampe og Charly 14 denne sæson. Ved godt der har været skadesperioder, ind- og udskiftninger, forskel på spilletid, men fremstår for mig meget lige !
Slot har spillet 12 kampe og Charly 14 denne sæson. Ved godt der har været skadesperioder, ind- og udskiftninger, forskel på spilletid, men fremstår for mig meget lige !
Ikke hvis man kigger på topniveau og bundniveau.
Og ja der er kæmpe forskel på positionerne, men der er forskel på hvad Nouck har præsteret og Slotsager - Nouck er flere gange faldet ud af kampene.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Ja, det er fint, men fortæller vel også tydeligt, at budgettet for klubben er meget stramt. Sådan en udflugt koster jo ellers ikke alverden i forhold til det samlede budget.
Igen kan man spørge sig selv om, hvad indtægterne bliver brugt til (fra spillersalg, sponsorer, kampe, TV m.m.)
Hvis jeg var Thorborg ville jeg være SÅ flov! For ham er det et greb i lommen og ikke mindst bærer han en stor del af ansvaret for problemerne. Jeg kan ikke være i mig selv over den nærighed han igen viser. Måske kan man få spillerne til at betale for hybridbanerne
Man kunne jo næsten, og her mener jeg næsten, få den idé, at de sportslige resultater ikke er i højsædet.
Det må klinge hult for spillere, som bevares, ikke har klaret sig godt, men har været instrumental i, at der kunne blive solgt for 0,1 millard, og ikke nok med det ikke bliver geninvesteret i klubben overhovedet - Nu skal man fadme selv betale for en tur og ophold til en lokation, der ikke er speciel dyr.
Om et års tid skal vi vel høre på, hvor svært det er for den stakkels ledelse at tiltrække kvalitetsspillere!
Comment