Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helt enig i at det ikke får klubben ti lat fremstå imponerende - men derfor mener jeg stadig det er et godt signal fra spillerne.

    Comment


      Fint signal fra spillerne ja. Men klubben .... uha det er virkelig pinligt. Vil nok bruge resten af dagen til at få rettet tæerne ud. Hvor er pengene fra alle de solgte spillere?

      Comment


        Det er crazy læsning. Hvad sker der. Man opfører sig som en amatørklub, men med ekstremt høje ambitioner som professionel klub. Tænk et signal at sende til fodbold-Danmark. De tror vel at vi alle synes det er megafedt at spillerne bruger penge af egen lomme. Jeg synes det får os til at fremstå som en flok amatører. Tidligere vidste jeg ikke om jeg skulle grine eller græde over klubbens dispositioner. Nu er det afgjort - jeg griner.
        PS: Thorborg kunne også spytte lidt i puljen og give fri entré til stadion resten af sæsonen.

        Comment


          Selv med privatfly fra Beldringe kan turen vel gøres for omkring 200.000,- for 40 personer (inkl. kost og logi).

          Comment


            Tommel op til spillerne

            Ffs OB hvor er det bare endnu engang bare amatøragtigt og tåkrummende

            Comment


              Fedt at være træner i VFF. De har et så stærkt setup, at man simpelthen får lov til at shine som træner og blive solgt i stedet for fyret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Fedt at være træner i VFF. De har et så stærkt setup, at man simpelthen får lov til at shine som træner og blive solgt i stedet for fyret.
                Vi har da engang solgt Troels Bech til FCM for 20.000 kr. Og det er ikke engang løgn.

                Comment


                  Man belønner heller ikke med bonus i det private for dårligt udført arbejde.
                  god stil af spillerne, men kan ikke se man skal til de varmere himmelstrøg for at ryste sammen. En tur i escape room eller biffen, som andre kollegaer ville gøre det.

                  Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.

                  altså. Fuldstændig forkert prioritering imo.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                    Man belønner heller ikke med bonus i det private for dårligt udført arbejde.
                    god stil af spillerne, men kan ikke se man skal til de varmere himmelstrøg for at ryste sammen. En tur i escape room eller biffen, som andre kollegaer ville gøre det.

                    Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.

                    altså. Fuldstændig forkert prioritering imo.
                    Jeg tror nu det er meget sundt for spillerne lige at få trukket stikket fra dagligdagens gang i ådalen/falen eller hvor fanden de træner henne og få et afbræk i en træls periode. Det havde dog været mest hensigtsmæssigt at hele truppen kunne være med, men det kan af gode grunde ikke lade sig gøre.
                    Nu kommer de også allerede hjem torsdag og har først kamp 10 dage senere, så jeg tror nu nok spillerne skal nå at omstille sig til eventuel kulde og dårlige baner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                      Man belønner heller ikke med bonus i det private for dårligt udført arbejde.
                      god stil af spillerne, men kan ikke se man skal til de varmere himmelstrøg for at ryste sammen. En tur i escape room eller biffen, som andre kollegaer ville gøre det.

                      Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.

                      altså. Fuldstændig forkert prioritering imo.
                      Lyder som en mini Thailandtur

                      Comment


                        Jeg forstår slet ikke debatten om hvorvidt betalingen for turen er en rigtig eller forkert model, men jeg tænker mere om vi har et hold at sende afsted med alle de landsholdsudtagelsen man kunne forvente?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Jeg forstår slet ikke debatten om hvorvidt betalingen for turen er en rigtig eller forkert model, men jeg tænker mere om vi har et hold at sende afsted med alle de landsholdsudtagelsen man kunne forvente?
                          Jeps - Slots, Helander og Aske fra forsvarslinjen og yderligere Selven, Charly og Marcus Jensen er på landsholdssamlinger

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeps - Slots, Helander og Aske fra forsvarslinjen og yderligere Selven, Charly og Marcus Jensen er på landsholdssamlinger
                            Hvad med Don og Buya, er de også udtaget ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Fedt at være træner i VFF. De har et så stærkt setup, at man simpelthen får lov til at shine som træner og blive solgt i stedet for fyret.
                              Der skal heller ikke meget til at shine i Viborg, alt andet end nedrykning er jo en succes der. Men Alm kan jo søge jobbet der......

                              Comment


                                Mon ikke turen er kommet op som et forslag, og så de er blevet enige om at splitte 50/50 eller noget, jeg nægter at tro på, at klubben har meldt spillerne, at nu skal vi på træningslejr og i skal selv betale. Man har smidt bolden ud i luften, og den er blevet grebet. At så samtlige danske/udenlandske og verdensomspændende medier kan få OB til at fremstå, som en klub der ikke har råd til noget, er jo intet nyt. I alles øjne er OB jo lige nu en lorteklub propfyldt med amatører, når der så bliver vundet nogle kampe er klubben bejler til topppen af superligaen. ....

                                Comment

                                Working...
                                X