Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuldstændig tosset ikke at have Slotsager med i denne opgørelse

    https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...-unge-stjerner

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fuldstændig tosset ikke at have Slotsager med i denne opgørelse

      https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...-unge-stjerner
      Det er jo dybt, dybt god nat at ikke have Slots med på denne liste!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

        Det er jo dybt, dybt god nat at ikke have Slots med på denne liste!
        Det er tipsbladet! Det var engang et seriøst medie. Nu er det lige til at lukke op og skide i

        Comment


          Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

          Det er jo dybt, dybt god nat at ikke have Slots med på denne liste!
          Jeg skrev til Thøger og her er svaret:

          ”Hej,

          jeg har bestemt også haft ham i overvejelserne.

          Jeg valgte at tage Charly Nouck fra OB, da han er mindre beskrevet men også kan blive god - Slotsager ser jeg faktisk efterhånden som etableret. Han kunne sagtens have været med.”

          En noget svag begrundelse, at Slotsager er etableret..!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Jeg skrev til Thøger og her er svaret:

            ”Hej,

            jeg har bestemt også haft ham i overvejelserne.

            Jeg valgte at tage Charly Nouck fra OB, da han er mindre beskrevet men også kan blive god - Slotsager ser jeg faktisk efterhånden som etableret. Han kunne sagtens have været med.”

            En noget svag begrundelse, at Slotsager er etableret..!
            Det er over halvdelen af dem der er med sgu da Slotsager bliver solgt for 5-10 gange mere end Charly gør

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

              Jeg skrev til Thøger og her er svaret:

              ”Hej,

              jeg har bestemt også haft ham i overvejelserne.

              Jeg valgte at tage Charly Nouck fra OB, da han er mindre beskrevet men også kan blive god - Slotsager ser jeg faktisk efterhånden som etableret. Han kunne sagtens have været med.”

              En noget svag begrundelse, at Slotsager er etableret..!
              Fedt at du skrev til dem... men sikke en "lam" forklaring. Så var det flere på deres liste der iikke skulle være med på listen.

              Kanon at Charly er med, men potentialet kan slet, slet ikke sammenlignes med Slotsagers...
              Dog er det ingen tvivl om at det på sigt kan blive noget rigtigt spændende ud af Charly, men det kan blive fugl eller fisk, ligesom med alle talenter.


              Comment


                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                Jeg skrev til Thøger og her er svaret:

                ”Hej,

                jeg har bestemt også haft ham i overvejelserne.

                Jeg valgte at tage Charly Nouck fra OB, da han er mindre beskrevet men også kan blive god - Slotsager ser jeg faktisk efterhånden som etableret. Han kunne sagtens have været med.”

                En noget svag begrundelse, at Slotsager er etableret..!
                Slot har spillet 12 kampe og Charly 14 denne sæson. Ved godt der har været skadesperioder, ind- og udskiftninger, forskel på spilletid, men fremstår for mig meget lige !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Slot har spillet 12 kampe og Charly 14 denne sæson. Ved godt der har været skadesperioder, ind- og udskiftninger, forskel på spilletid, men fremstår for mig meget lige !
                  Ikke hvis man kigger på topniveau og bundniveau.

                  Og ja der er kæmpe forskel på positionerne, men der er forskel på hvad Nouck har præsteret og Slotsager - Nouck er flere gange faldet ud af kampene.

                  Comment


                    Kan se der står at OB-SIF skal spille på Falen i morgen… Nogen der ved om det ikke bare er en future kamp?

                    https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan se der står at OB-SIF skal spille på Falen i morgen… Nogen der ved om det ikke bare er en future kamp?

                      https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0
                      Tror vi spiller Future Cup nod FC København i morgen:
                      https://www.weltfussball.de/wettbewe...oogle_vignette
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Truppen tager på mine-træningslejr og truppen har selv dækket en del af omkostningerne for at få det til at kunne lade sig gøre: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/naeste...traeningslejr/
                        Fint signal, synes jeg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Truppen tager på mine-træningslejr og truppen har selv dækket en del af omkostningerne for at få det til at kunne lade sig gøre: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/naeste...traeningslejr/
                          Fint signal, synes jeg.
                          Ja, det er fint, men fortæller vel også tydeligt, at budgettet for klubben er meget stramt. Sådan en udflugt koster jo ellers ikke alverden i forhold til det samlede budget.

                          Igen kan man spørge sig selv om, hvad indtægterne bliver brugt til (fra spillersalg, sponsorer, kampe, TV m.m.)

                          Comment


                            Det er et fint signal i den forstand, at det udviser vilje, men det er godt nok svært at se, at OB er en klub, der solgte for 100 mill. i sommers.

                            Men godt med noget luftforandring.

                            Comment


                              Hvis jeg var Thorborg ville jeg være SÅ flov! For ham er det et greb i lommen og ikke mindst bærer han en stor del af ansvaret for problemerne. Jeg kan ikke være i mig selv over den nærighed han igen viser. Måske kan man få spillerne til at betale for hybridbanerne

                              Comment


                                Man kunne jo næsten, og her mener jeg næsten, få den idé, at de sportslige resultater ikke er i højsædet.

                                Det må klinge hult for spillere, som bevares, ikke har klaret sig godt, men har været instrumental i, at der kunne blive solgt for 0,1 millard, og ikke nok med det ikke bliver geninvesteret i klubben overhovedet - Nu skal man fadme selv betale for en tur og ophold til en lokation, der ikke er speciel dyr.

                                Om et års tid skal vi vel høre på, hvor svært det er for den stakkels ledelse at tiltrække kvalitetsspillere!

                                Og her har jeg ikke engang talt om hybridbaner!

                                Jeg er meget lidt imponeret over bestyrelsen.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X