Oprindeligt indsendt af Bolbro
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Godt nok stor uenighed om omkring OBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jamen så er det jo som det plejer at være. Den ene side af eksperterne siger top-6, den anden siger vi kommer til at skal kæmpe mod stregen. Og mon ikke det går som det plejer, at vi landet et sted midt i mellem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo det tænker jeg også. Der skal godt nok ske lidt sidst i vinduet før vi står med et bedre hold end vi gjorde da Minteh,Gigo,Tverskov og Frø var på holdet og var gode sammen
Enig der var niveauet virkelig højt. Det der kan tale for det her hold det er at vi forhåbentligt har det over hele sæsonen. Det andet var lidt et kludetæppe hold. Der er der lidt mere kontinuitet henover sæsonen i det her. Men kom gerne med en appelsin eller to på sidste transferdag, det ville ikke gøre noget.
- Likes 2
Comment
-
Det blev Bjørn Paulsen der er ny anfører i dene sæson .. fornuftigt valg trods alt synes jeg
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...EOqwSvwaV9APOcBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet blev Bjørn Paulsen der er ny anfører i dene sæson .. fornuftigt valg trods alt synes jeg
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...EOqwSvwaV9APOc
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet blev Bjørn Paulsen der er ny anfører i dene sæson .. fornuftigt valg trods alt synes jeg
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...EOqwSvwaV9APOc
spændende hvad der så sker når/hvis ivancevic kommer på 100 % igen, mht. til ham selv og slots
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Det må så betyde, at Bjørn er 1. valg til cf, og de 3 andre så kan slås om pladsen ved siden af ham.
spændende hvad der så sker når/hvis ivancevic kommer på 100 % igen, mht. til ham selv og slots
Believe OB
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet tror jeg nu ikke. Alm har før bænket anføreren. Det tror jeg han hør igen hvis han vurderer at andre er bedre sammen med Slots
måske havde jeg valgt Martin Hansen, med Bjørn som første viceanfører.
Men self har Alm lidt bedre indblik end mig
Comment
-
Det vil jeg så heller ikke mene er holdbart i længden - at anføreren ikke spiller.
måske havde jeg valgt Martin Hansen, med Bjørn som første viceanfører.
Men self har Alm lidt bedre indblik end mig
Believe OB
Comment
-
Det må så betyde, at Bjørn er 1. valg til cf, og de 3 andre så kan slås om pladsen ved siden af ham.
Alm må have sine grunde. Imo er det et sløjt valg.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Så må jeg være den, der stiller mig op, og siger, at Bjørn Paulsen er det eneste åbenlyse valg som anfører.
Han besidder alle de klassiske OB-dyder, har en fængende personlighed, og agerer og tænker som en rigtig leder.
En spiller, der både kan lede verbalt og med sin karakter.
At der kan opstå situationer, hvor han skal starte ude, anser jeg som mindre væsentligt, da han ikke er længere væk fra holdet, end han vil kunne opretholde en vis respekt.
En anfører er jo de facto en mellemleder, og Bjørns vigtigste opgave bliver ikke at koordinere de erfarne spillere inde på banen, men mere at sikre en sund og motiverende træningskultur i det daglige.
Der er mange unge- og udenlandske tekniske spillere i OB, som vil have godt af have en leder som Bjørn Paulsen i løbet af deres karriere.
Jeg synes, det er positivt, og mener, at vores anførergruppe bestående af Paulsen, Hansen, Slotsager, Köhler og Kadrii er rigtig stærk.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlægSå må jeg være den, der stiller mig op, og siger, at Bjørn Paulsen er det eneste åbenlyse valg som anfører.
Han besidder alle de klassiske OB-dyder, har en fængende personlighed, og agerer og tænker som en rigtig leder.
At der kan opstå situationer, hvor han skal starte ude, anser jeg som mindre væsentligt, da han ikke er længere væk fra holdet, end han vil kunne opretholde en vis respekt.
En anfører er jo de facto en mellemleder, og Bjørns vigtigste opgave bliver ikke at koordinere de erfarne spillere inde på banen, men mere at sikre en sund og motiverende træningskultur i det daglige.
Der er mange unge- og udenlandske tekniske spillere i OB, som vil have godt af have en leder som Bjørn Paulsen i løbet af deres karriere.
Jeg synes, det er positivt, og mener, at vores anførergruppe bestående af Paulsen, Hansen, Slotsager, Köhler og Kadrii er rigtig stærk.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlægSå må jeg være den, der stiller mig op, og siger, at Bjørn Paulsen er det eneste åbenlyse valg som anfører.
Jeg synes, det er positivt, og mener, at vores anførergruppe bestående af Paulsen, Hansen, Slotsager, Köhler og Kadrii er rigtig stærk.
Comment
Comment