Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    En Hvidovre spiller er lige blevet rykket ned inde i Midtjyllands felt. Trøjen gik i stykker, og Hvidovre angriberen blev forhindret i at sparke den i mål.

    Mikkel Redder, som sidder i VAR-vognen mente ikke engang, at den skulle tjekkes igennem, selvom Midtjylland fik et helt absurd straffespark tildelt i første halvleg.

    Hvidovre viser virkelig mandsmod, og lægger et lille tryk her til sidst, men er dog bagud med 1-0.
    Og hverken dommer ell linievogter lægger mærke til noget heller. Den var sq ikke så svær at se.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Godt nok stor uenighed om omkring OB
      Jamen så er det jo som det plejer at være. Den ene side af eksperterne siger top-6, den anden siger vi kommer til at skal kæmpe mod stregen. Og mon ikke det går som det plejer, at vi landet et sted midt i mellem.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Jamen så er det jo som det plejer at være. Den ene side af eksperterne siger top-6, den anden siger vi kommer til at skal kæmpe mod stregen. Og mon ikke det går som det plejer, at vi landet et sted midt i mellem.
        Jo det tænker jeg også. Der skal godt nok ske lidt sidst i vinduet før vi står med et bedre hold end vi gjorde da Minteh,Gigo,Tverskov og Frø var på holdet og var gode sammen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jo det tænker jeg også. Der skal godt nok ske lidt sidst i vinduet før vi står med et bedre hold end vi gjorde da Minteh,Gigo,Tverskov og Frø var på holdet og var gode sammen
          Jebali var også på det hold der.

          ​​​​​​Enig der var niveauet virkelig højt. Det der kan tale for det her hold det er at vi forhåbentligt har det over hele sæsonen. Det andet var lidt et kludetæppe hold. Der er der lidt mere kontinuitet henover sæsonen i det her. Men kom gerne med en appelsin eller to på sidste transferdag, det ville ikke gøre noget.
          ​​​​​


          ​​​​​​

          Comment


            Det blev Bjørn Paulsen der er ny anfører i dene sæson .. fornuftigt valg trods alt synes jeg

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...EOqwSvwaV9APOc
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det blev Bjørn Paulsen der er ny anfører i dene sæson .. fornuftigt valg trods alt synes jeg

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...EOqwSvwaV9APOc
              Spændt på, hvem der er viceanfører, da han nok kommer til at være anfører i en del kampe...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Spændt på, hvem der er viceanfører, da han nok kommer til at være anfører i en del kampe...
                Tror ikke der er en fast vice anfører

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det blev Bjørn Paulsen der er ny anfører i dene sæson .. fornuftigt valg trods alt synes jeg

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...EOqwSvwaV9APOc
                  Det må så betyde, at Bjørn er 1. valg til cf, og de 3 andre så kan slås om pladsen ved siden af ham.
                  spændende hvad der så sker når/hvis ivancevic kommer på 100 % igen, mht. til ham selv og slots

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Det må så betyde, at Bjørn er 1. valg til cf, og de 3 andre så kan slås om pladsen ved siden af ham.
                    spændende hvad der så sker når/hvis ivancevic kommer på 100 % igen, mht. til ham selv og slots
                    det tror jeg nu ikke. Alm har før bænket anføreren. Det tror jeg han hør igen hvis han vurderer at andre er bedre sammen med Slots

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det tror jeg nu ikke. Alm har før bænket anføreren. Det tror jeg han hør igen hvis han vurderer at andre er bedre sammen med Slots
                      Det vil jeg så heller ikke mene er holdbart i længden - at anføreren ikke spiller.
                      måske havde jeg valgt Martin Hansen, med Bjørn som første viceanfører.
                      Men self har Alm lidt bedre indblik end mig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Det vil jeg så heller ikke mene er holdbart i længden - at anføreren ikke spiller.
                        måske havde jeg valgt Martin Hansen, med Bjørn som første viceanfører.
                        Men self har Alm lidt bedre indblik end mig
                        Det håber jeg egentlig han har med de stillinger han har bestredet i mange år Jeg var selv i tvivl om hvem af de to det skulle være, men endte med at synes at BP er det bedste for os lige nu .. næste sæson kan sagtens være anderledes så hvervet måske tilfalde Sven Köhler af samme grunde som du selv nævner med BPs skader.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Det må så betyde, at Bjørn er 1. valg til cf, og de 3 andre så kan slås om pladsen ved siden af ham.
                          spændende hvad der så sker når/hvis ivancevic kommer på 100 % igen, mht. til ham selv og slots

                          Alm må have sine grunde. Imo er det et sløjt valg.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Så må jeg være den, der stiller mig op, og siger, at Bjørn Paulsen er det eneste åbenlyse valg som anfører.

                            Han besidder alle de klassiske OB-dyder, har en fængende personlighed, og agerer og tænker som en rigtig leder.

                            En spiller, der både kan lede verbalt og med sin karakter.

                            At der kan opstå situationer, hvor han skal starte ude, anser jeg som mindre væsentligt, da han ikke er længere væk fra holdet, end han vil kunne opretholde en vis respekt.

                            En anfører er jo de facto en mellemleder, og Bjørns vigtigste opgave bliver ikke at koordinere de erfarne spillere inde på banen, men mere at sikre en sund og motiverende træningskultur i det daglige.

                            Der er mange unge- og udenlandske tekniske spillere i OB, som vil have godt af have en leder som Bjørn Paulsen i løbet af deres karriere.

                            Jeg synes, det er positivt, og mener, at vores anførergruppe bestående af Paulsen, Hansen, Slotsager, Köhler og Kadrii er rigtig stærk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                              Så må jeg være den, der stiller mig op, og siger, at Bjørn Paulsen er det eneste åbenlyse valg som anfører.

                              Han besidder alle de klassiske OB-dyder, har en fængende personlighed, og agerer og tænker som en rigtig leder.

                              En spiller, der både kan lede verbalt og med sin karakter.

                              At der kan opstå situationer, hvor han skal starte ude, anser jeg som mindre væsentligt, da han ikke er længere væk fra holdet, end han vil kunne opretholde en vis respekt.

                              En anfører er jo de facto en mellemleder, og Bjørns vigtigste opgave bliver ikke at koordinere de erfarne spillere inde på banen, men mere at sikre en sund og motiverende træningskultur i det daglige.

                              Der er mange unge- og udenlandske tekniske spillere i OB, som vil have godt af have en leder som Bjørn Paulsen i løbet af deres karriere.

                              Jeg synes, det er positivt, og mener, at vores anførergruppe bestående af Paulsen, Hansen, Slotsager, Köhler og Kadrii er rigtig stærk.
                              Enig. Bjørn Paulsen er måske ikke oplagt top seks materiale spillemæssigt, men hold nu kæft hvor han udstråler styrke, engagement og at dø med støvlerne på. Lav en billedsøgning på ham, hvis du er i tvivl. Manden kaster sig frygtløst ind i duellerne på trods af to døde tænder. Jeg ville gerne have ham at læne mig op ad til træning og i kamp, hvis jeg var en ung spiller, der ankom til klubben. Han er en rigtig god repræsentant for OBs værdier. Godt valg.
                              Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                              lykke, ulykke de gange på rad,
                              medgang og modgang hinanden tilråbe,
                              solskin og skyer de følges og ad.
                              Jorderigs guld
                              er prægtig muld,
                              Himlen er ene af salighed fuld.
                              - Kingo, 1681

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                                Så må jeg være den, der stiller mig op, og siger, at Bjørn Paulsen er det eneste åbenlyse valg som anfører.

                                Han besidder alle de klassiske OB-dyder, har en fængende personlighed, og agerer og tænker som en rigtig leder.

                                En spiller, der både kan lede verbalt og med sin karakter.

                                At der kan opstå situationer, hvor han skal starte ude, anser jeg som mindre væsentligt, da han ikke er længere væk fra holdet, end han vil kunne opretholde en vis respekt.

                                En anfører er jo de facto en mellemleder, og Bjørns vigtigste opgave bliver ikke at koordinere de erfarne spillere inde på banen, men mere at sikre en sund og motiverende træningskultur i det daglige.

                                Der er mange unge- og udenlandske tekniske spillere i OB, som vil have godt af have en leder som Bjørn Paulsen i løbet af deres karriere.

                                Jeg synes, det er positivt, og mener, at vores anførergruppe bestående af Paulsen, Hansen, Slotsager, Köhler og Kadrii er rigtig stærk.
                                Er anfører gruppen offentliggjort?

                                Comment

                                Working...
                                X