Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Din festbremse
    I know. Er bare lidt indebrændt over at man ikke er mere fremme i skoene når det gælder jagten på succes når man endelig har midlerne

    Og hvis man som sponsor(nok også som fan) ikke kan se samme villighed til at bruge som til at modtage bliver man sgu lidt træt. Så føler man jo lidt at man bare giver penge til Niels Thorborg og ikke OB.
    Jeg ved jo ikke om mine penge går til hoteller, potter & pander eller direktør lønstigninger….. For jeg kan ikke se dem brugt på stadion, faciliteter eller på spillere

    Det er meget frustrerende til tider

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      I know. Er bare lidt indebrændt over at man ikke er mere fremme i skoene når det gælder jagten på succes når man endelig har midlerne

      Og hvis man som sponsor(nok også som fan) ikke kan se samme villighed til at bruge som til at modtage bliver man sgu lidt træt. Så føler man jo lidt at man bare giver penge til Niels Thorborg og ikke OB.
      Jeg ved jo ikke om mine penge går til hoteller, potter & pander eller direktør lønstigninger….. For jeg kan ikke se dem brugt på stadion, faciliteter eller på spillere

      Det er meget frustrerende til tider
      Jeg forstår din frustration, er selv i samme båd, men det kan jo være vi prøver noget sidst i vinduet for at få lidt mere value for money, det her bliver et langt sejt træk. Vi må se hvad det ender i når vinduet lukker, for der skal mere ind.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        I know. Er bare lidt indebrændt over at man ikke er mere fremme i skoene når det gælder jagten på succes når man endelig har midlerne

        Og hvis man som sponsor(nok også som fan) ikke kan se samme villighed til at bruge som til at modtage bliver man sgu lidt træt. Så føler man jo lidt at man bare giver penge til Niels Thorborg og ikke OB.
        Jeg ved jo ikke om mine penge går til hoteller, potter & pander eller direktør lønstigninger….. For jeg kan ikke se dem brugt på stadion, faciliteter eller på spillere

        Det er meget frustrerende til tider
        Forstår dig... derfor jeg selv er stoppet som sponsor... absolut ingen gennemsigtighed i, hvad vores penge bliver brugt til

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

          Jeg forstår din frustration, er selv i samme båd, men det kan jo være vi prøver noget sidst i vinduet for at få lidt mere value for money, det her bliver et langt sejt træk. Vi må se hvad det ender i når vinduet lukker, for der skal mere ind.
          Det tror jeg også der kommer. Men med mindre man fyrer på alle cylindre vil det ikke ændre det store for mig.
          Jeg er glad for ikke at være ejet af et investerings selskab. Men kunne godt tænke mig lidt mere indsigt i hvad vores penge bruges til i dette store firma som vi alle bruger så mange penge på.
          Gennemsigtighed skal også gælde når det ikke kun er til OBs fordel

          Comment


            godt nok tidligt at begynde at kigge på den der top 6 streg efter kun 4 spillede runder men vi har godt nok allerede sat os selv under pres.

            Jeg kan få os på 31 point hvis vi laver max point mod Hvidovre, Vejle og Lyngby - og 4 point mod silkeborg. Så kræver det kun 1 point mod fcm, randers, fcn, agf og bif (ud over de point der er allerede er lavet mod nogle af de hold)

            Det vil betyde 8 sejre, 7 uafgjorte og 7 nederlag - syntes jo ikke det lyder helt umuligt, men som Lyngby er startet - kan vi så tage 6 point mod dem? Og hvad med silkeborg - de er som regle bare svære at spille mod men hvis ikke point skal hentes her så begynder det sgu at se svært ud. Udesejr over Randers - måske ikke helt umuligt. Hjemmesejr over BIF - i deres nuværende form måske - men der er laaang tid til den kamp.

            En hjemmesejr over AGF næste gang ville godt nok lune...
            Attached Files

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              I know. Er bare lidt indebrændt over at man ikke er mere fremme i skoene når det gælder jagten på succes når man endelig har midlerne

              Og hvis man som sponsor(nok også som fan) ikke kan se samme villighed til at bruge som til at modtage bliver man sgu lidt træt. Så føler man jo lidt at man bare giver penge til Niels Thorborg og ikke OB.
              Jeg ved jo ikke om mine penge går til hoteller, potter & pander eller direktør lønstigninger….. For jeg kan ikke se dem brugt på stadion, faciliteter eller på spillere

              Det er meget frustrerende til tider
              Som det har været længe efterhånden, så er der bare forskel på OB’s ambitioner i tale kontra i handling.
              Først var der OC salget som gav håb om investering i truppen, det blev så langsomt drejet over i at man jo investerede i staben. Så kom Minteh, en foræring af de helt store, som man endda var ved at glippe da man i første omgang sagde nej tak til ham.
              Med de transferbeløb der er kommet på det seneste, er optimismen steget igen for at man fra ledelsens side vil rykke sig lidt for at indfri egne ambitioner. Indtil nu tyder det ikke på at man fra ledelsen har indset at middelmådige spillere giver middelmådige resultater over en sæson, med enkelte super gode kampe.

              Jeg tror vi igen får en sæson hvor vi i kampe mod de store hold kan se nogle fine indsatser, og hvor vi typisk vinder en af disse kampe. Den ene kamp vi vinder, sidste år var det en kamp mod FCK, de er desværre med til at booste ledelsens overvurdering af truppen.
              Det er en jammerlig bonderøvs mentalitet, og et udslag af gennemsyret middelmådighed, at man kun formår at kunne sætte sig op til de kampe.
              De kampe hvor vi skal vise klassen, er især i kampe mod Randers, Viborg, AGF og lignende hold omkring midten af ligaen. Det er her vi skal vise at vi er bedre, end blot et af de bedste bundhold.
              Vi ser gentagende gange, at man efter de 10 kampe i taberslutspillet, kommer med en fortælling om fremgang og fine præstationer, helt blottet for nogen som helst bekymring om, at det altså var mod svage modstandere.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                godt nok tidligt at begynde at kigge på den der top 6 streg efter kun 4 spillede runder men vi har godt nok allerede sat os selv under pres.

                Jeg kan få os på 31 point hvis vi laver max point mod Hvidovre, Vejle og Lyngby - og 4 point mod silkeborg. Så kræver det kun 1 point mod fcm, randers, fcn, agf og bif (ud over de point der er allerede er lavet mod nogle af de hold)

                Det vil betyde 8 sejre, 7 uafgjorte og 7 nederlag - syntes jo ikke det lyder helt umuligt, men som Lyngby er startet - kan vi så tage 6 point mod dem? Og hvad med silkeborg - de er som regle bare svære at spille mod men hvis ikke point skal hentes her så begynder det sgu at se svært ud. Udesejr over Randers - måske ikke helt umuligt. Hjemmesejr over BIF - i deres nuværende form måske - men der er laaang tid til den kamp.

                En hjemmesejr over AGF næste gang ville godt nok lune...
                Hvis man vil lege lidt med forudsigelser kan denne bruges:

                https://www.worldfootball.net/table_...n-superligaen/

                Comment


                  Lidt OT. Kan se at både Kløve og Hylle igen ikke er udtaget til kamp (selv om de ikke er registreret som skadede). Har Kløve automatisk fået forlænget lejekontrakten i SE ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Lidt OT. Kan se at både Kløve og Hylle igen ikke er udtaget til kamp (selv om de ikke er registreret som skadede). Har Kløve automatisk fået forlænget lejekontrakten i SE ?
                    Ja det blev aftalt mellem klubberne dengang man fandt ud af at man ikke kunne udleje en spiller i 2 år

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja det blev aftalt mellem klubberne dengang man fandt ud af at man ikke kunne udleje en spiller i 2 år
                      Okay, takker. Synes så det er mærkeligt, at han ikke har været udtaget til kampe i 1. Division / Pokalen, da jeg ikke kan se nogle meldinger på, at han skulle været skadet.

                      Edit: Har lige hørt, at han sidder ude med et brud i det ene ben
                      Last edited by Online; 12-08-2023, 12:27.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Okay, takker. Synes så det er mærkeligt, at han ikke har været udtaget til kampe i 1. Division / Pokalen, da jeg ikke kan se nogle meldinger på, at han skulle været skadet.

                        Edit: Har lige hørt, at han sidder ude med et brud i det ene ben
                        Ja så er den opklaret..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det tror jeg også der kommer. Men med mindre man fyrer på alle cylindre vil det ikke ændre det store for mig.
                          Jeg er glad for ikke at være ejet af et investerings selskab. Men kunne godt tænke mig lidt mere indsigt i hvad vores penge bruges til i dette store firma som vi alle bruger så mange penge på.
                          Gennemsigtighed skal også gælde når det ikke kun er til OBs fordel
                          Jeg har intet sponsorat i OB/OSE, men har tit undret mig over at NT kan køre det på denne måde. Som sponsor har man vel en eller anden form for stemme, ikke mindst når sponsoratet tegnes. Kan Albani, Fyens Stiftstidende, Barfoed plus hele underskoven af mindre sponsorer være tilfredse år efter år at blive underholdt med urealistiske målsætninger? Får man ikke på et tidspunkt nok?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                            Jeg har intet sponsorat i OB/OSE, men har tit undret mig over at NT kan køre det på denne måde. Som sponsor har man vel en eller anden form for stemme, ikke mindst når sponsoratet tegnes. Kan Albani, Fyens Stiftstidende, Barfoed plus hele underskoven af mindre sponsorer være tilfredse år efter år at blive underholdt med urealistiske målsætninger? Får man ikke på et tidspunkt nok?
                            Jeg har bare et lille et. Men har en del kontakter helt oppe i hierakiet. Og de er bestemt ikke altid tilfredse med hvad man får ud af sine penge rent sportsligt.. Men de får ok valuta på andre områder.
                            Jeg savner bare handlinger ift ambitioner når pengetanken er fyldt.

                            Vi må se om der kommer en udmelding/plan senere på året. Det skylder de alle os omkring OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Jeg har intet sponsorat i OB/OSE, men har tit undret mig over at NT kan køre det på denne måde. Som sponsor har man vel en eller anden form for stemme, ikke mindst når sponsoratet tegnes. Kan Albani, Fyens Stiftstidende, Barfoed plus hele underskoven af mindre sponsorer være tilfredse år efter år at blive underholdt med urealistiske målsætninger? Får man ikke på et tidspunkt nok?
                              Nej og jo !

                              Comment


                                RFC må være dumpekandidat 0-5 hjemme mod FCN.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X