Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Cenholt Se indlæg

    Tak for svaret - Tror også det bliver sæsonkort der bliver løsningen.

    Synes også det er fair nok priserne stiger - Synes bare stigningen er liiiige hidsig nok.
    Enig. Det har jeg hørt mange sige. Men når man fylder stadion til en kamp mod Horsens er man nok blevet modige.

    Det lille sponsorat jeg har i OB steg heldigvis “kun” 20%. Så jeg slap billigt

    Comment


      Men priserne blev vist også sat kraftigt ned for nogle år siden (eller husker jeg forkert?)

      Comment


        Kan da klart anbefale abonnement løsning

        Tror jeg betaler 129 / 179 pr. Måned
        Samme gode plads til hver hjemmekamp

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Der kan ske en masse ting endnu i transfervinduet, både hos os og andre samt det forhold, at der ofte er min. 1 hold der spiller i Europa som falder mere eller mindre igennem. Derfor er det i mine øjne alt for tidligt, at spå om. Det kan både blive fugl eller fisk. Når vinduet er lukket, kan man begynde på den slags ellers er det rent gætteri.
          Selvfølgelig er det en form for gætteri. Og der kan komme mange gamechangere i løbet af vinduet.
          Men det er min vurdering af, hvor vi står lige nu. Og som jeg ser det, har vi undladt indtil videre, at forstærke os med profiler, som der ellers tales om i strategien.
          Fejler vi i sæsonens første kampe står vi i samme position som sidste sæson, hvor vi sent i vinduet skal ud at finde nye spillere til flere positioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Cenholt Se indlæg

            Tak for svaret - Tror også det bliver sæsonkort der bliver løsningen.

            Synes også det er fair nok priserne stiger - Synes bare stigningen er liiiige hidsig nok.
            Forstår dig godt, men dine dagligvarer er jo også steget i hvert fald 20%, eller nogle 20%+, så det smitter jo også af på billetpriserne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

              Selvfølgelig er det en form for gætteri. Og der kan komme mange gamechangere i løbet af vinduet.
              Men det er min vurdering af, hvor vi står lige nu. Og som jeg ser det, har vi undladt indtil videre, at forstærke os med profiler, som der ellers tales om i strategien.
              Fejler vi i sæsonens første kampe står vi i samme position som sidste sæson, hvor vi sent i vinduet skal ud at finde nye spillere til flere positioner.
              De kan jo sagtens være have kvalitetene til, at blive profiler nogle af dem. Vi har jo i realiteten, ikke råd til spillere som allerede er profiler Men ja, derfor skal der også 3 point på kontoen på hjemmebane imod et svækket Randers hold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                Forstår dig godt, men dine dagligvarer er jo også steget i hvert fald 20%, eller nogle 20%+, så det smitter jo også af på billetpriserne.
                Fint nok med prisstigninger. Men er spændt på at se om det afspejler dig på tilskuertallet.
                Der hvor jeg syntes de er for grådige er angående pensionist rabatten som er væk.

                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Fint nok med prisstigninger. Men er spændt på at se om det afspejler dig på tilskuertallet.
                  Der hvor jeg syntes de er for grådige er angående pensionist rabatten som er væk.
                  Helt enig, og det er nok ikke dem, der kommer flest af, så måske burde man bibeholder pensionistprisen..!

                  Comment


                    Viaplay sætter priserne op på deres sportspakke: https://ekstrabladet.dk/underholdnin...n-igen/9869744

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-0
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Hmm spændende.. En lille forum artikel ting måske..

                        ​​​​​Jeg tror Randers skuffer tabet af Kehinde og Lasse B Johnsen kommer de ikke til lige og kunne erstatte, samtidigt tror jeg også at en spiller som Carlgren godt kan nå og smutte. Alternativt så kan Viborg skuffe.

                        Hvidovre som den positive overraskelse, det kunne altså være alt for fedt hvis semiprofferne bliver oppe. Alternativt os der lige tager røven på hele ligaen og slutter som 3'er og Europa og hele pisset.

                        Randers og Vejle rykker ned. Hvidovre og OB som de positive overraskelser.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Hmm spændende.. En lille forum artikel ting måske..

                          ​​​​​Jeg tror Randers skuffer tabet af Kehinde og Lasse B Johnsen kommer de ikke til lige og kunne erstatte, samtidigt tror jeg også at en spiller som Carlgren godt kan nå og smutte. Alternativt så kan Viborg skuffe.

                          Hvidovre som den positive overraskelse, det kunne altså være alt for fedt hvis semiprofferne bliver oppe. Alternativt os der lige tager røven på hele ligaen og slutter som 3'er og Europa og hele pisset.

                          Randers og Vejle rykker ned. Hvidovre og OB som de positive overraskelser.
                          Godt nok stor uenighed om omkring OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Godt nok stor uenighed om omkring OB


                            De kan ikke helt blive enige med hinanden. Jeg vælger at håbe på det bedste.​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Hmm spændende.. En lille forum artikel ting måske..

                              ​​​​​Jeg tror Randers skuffer tabet af Kehinde og Lasse B Johnsen kommer de ikke til lige og kunne erstatte, samtidigt tror jeg også at en spiller som Carlgren godt kan nå og smutte. Alternativt så kan Viborg skuffe.

                              Hvidovre som den positive overraskelse, det kunne altså være alt for fedt hvis semiprofferne bliver oppe. Alternativt os der lige tager røven på hele ligaen og slutter som 3'er og Europa og hele pisset.

                              Randers og Vejle rykker ned. Hvidovre og OB som de positive overraskelser.
                              Jeg tror også Hvidovre kan overraske. Der er flere fordele ved at lave andet end at spille fodbold. Især på det mentale. Om OB overrasker afhænger af forventningerne. Mine er igen at vi ikke kommer i top-6 fordi holdet ikke når at blive spillet nok sammen. Og så er der jo plads til overraskelse ...

                              Comment


                                Ja der er jo en bel vurderinger, både for og imod….man kan jo også sige…”det så deres måde at vurder tingene på”….https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-0.

                                set det er debatteret herinde…..slet.

                                Comment

                                Working...
                                X