Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jeg synes der er noget "heavy metal" og "vi smadrer jer" over den... i stedet for det mere mainstreamede/pussenuserede, som mange åbenbart foretrækker.

    Føler den udstråler mere Köhler end Tverskov
    fordi man ikke syntes den nye trøje er pæn så kan du konkludere at man foretrækker "mainstream og pussenusset"?

    Odin og Lindormen på trøjen - fint med mig, men som en anden skrev - det ligner ret meget noget af det sløje grafitti der er i spillertunnellen - og den er jeg bestemt heller ikke fan af

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jamen, kan godt se jeg står rimelig alene med mit syn på trøjen (som er til opvarmning, ikke kamp...). Så håber, vi næste år får en trøje, der tilfredsstiller woke-folket med lidt regnbuedefarvede striber og billede af vores egen lille tiger i nedtonede farver

      Kan godt lide, at vi begynder at få lidt kant og står ved vores kultur/historie på en mere synlig måde... i stedet for at fortsætte som "Danmarks grå klub, der trives i middelmådigheden".

      Men selvfølgelig, hver sin smag (og tak for det)
      I min verden er det højest hvad der kan kategoriseres som en penis forlænger. Kender da heller ikke lige umiddelbart til andre klubber hvor det at få en træningstrøje, er noget man vil bygge sig selv på.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Jeg er så FUCKING træt af de mandagskampe

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kamppr...-er-paa-plads/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg er så FUCKING træt af de mandagskampe

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kamppr...-er-paa-plads/
          Specielt når man ikke bor på Fyn

          Comment


            Vi har snakket lidt med Andreas Alm om kampen mod FCK i morgen.

            Interview med Alm inden FCK-kampen - OBstruktion

            Comment


              Sådan Gigo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Sådan Gigo
                Ikke fordi jeg vil lege parterapeut, men du virker efterhånden ret besat af ham. Kom videre i livet. Han er ikke forelsket i dig på samme måde, som du er i ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                  Ikke fordi jeg vil lege parterapeut, men du virker efterhånden ret besat af ham. Kom videre i livet. Han er ikke forelsket i dig på samme måde, som du er i ham.
                  Lad os bare håbe at glaeden fortsætter næste uge. FCMs uheld giver god grund til glæde og Gigos er skummet oven på.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                    Ikke fordi jeg vil lege parterapeut, men du virker efterhånden ret besat af ham. Kom videre i livet. Han er ikke forelsket i dig på samme måde, som du er i ham.
                    Beklager, skal ikke nævne tidligere spillere mere.

                    Synes dog det var lidt komisk, at det netop var ham, som lavede en "Aske", der sikrede Omonia sejren.

                    Comment


                      Vores nye opvarmningstrøje får da i den grad omtale. Goals facebook side med 19 millioner likes har lavet en post for 12 timer siden som har 44.000 likes og knap 2.000 delinger allerede. Kommentarer er overvejende positive og mange efterspørger hvor den kan købes :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Vores nye opvarmningstrøje får da i den grad omtale. Goals facebook side med 19 millioner likes har lavet en post for 12 timer siden som har 44.000 likes og knap 2.000 delinger allerede. Kommentarer er overvejende positive og mange efterspørger hvor den kan købes :D
                        Faldt også lige over det opslag på Facebook og tænkte, det er meget opmærksomhed, lad os da håbe det kan give noget salg af trøjen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                          Faldt også lige over det opslag på Facebook og tænkte, det er meget opmærksomhed, lad os da håbe det kan give noget salg af trøjen.
                          På førstedagen af salget havde den solgt dobbelt så meget som den fra sidste sæson !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            På førstedagen af salget havde den solgt dobbelt så meget som den fra sidste sæson !
                            Stærkt, men vi vil have flere penge i kassen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                              Stærkt, men vi vil have flere penge i kassen
                              Yyyyyyyyeeessssssss. Hotel Odeon mangler nye dækkeservietter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Yyyyyyyyeeessssssss. Hotel Odeon mangler nye dækkeservietter
                                Din festbremse

                                Comment

                                Working...
                                X