Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er sgu okay med at det er vores hylde. Billig og udviklingspotentiale fra en Premiership club. Det er vores hylde pt

    Håber bare på en plan for hvordan vi udvikler os ydeligere når vi umiddelbart kun bruger 10% af vores transferindtægter på 100 mill.
    Hvad er næste step?

    Comment


      Tror også det er Sabbis afløser, men vi ved jo heller ikke helt endnu om Tongya ender med at blive. Det er jo ikke BW der siger Sabbis afløser (har jeg ikke set i hvert fald).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        du tror ikke det er ham?

        Sabbi hentet i Hobro - ham her har spillet premiership.

        Tænker ikke han starter inde mod AGF - skal vel også lige have lov at lære holdet at kende, men tror da han er tænkt som sabbis afløser og derfor ryger tongya nok snart på bænken.

        - men det er klart med de der top 6 ambitioner man render rundt med, og med alle de penge der er kommet ind på salg - så forventer man nok lidt mere. Mest af alt savner jeg en udmelding fra klubben om hvordan de penge skal bruges.


        Så kommer du vist til at vente længe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          du tror ikke det er ham?

          Sabbi hentet i Hobro - ham her har spillet premiership.

          Tænker ikke han starter inde mod AGF - skal vel også lige have lov at lære holdet at kende, men tror da han er tænkt som sabbis afløser og derfor ryger tongya nok snart på bænken.

          - men det er klart med de der top 6 ambitioner man render rundt med, og med alle de penge der er kommet ind på salg - så forventer man nok lidt mere. Mest af alt savner jeg en udmelding fra klubben om hvordan de penge skal bruges.
          Jo, det kan godt være. I så fald havde jeg håbet på væsentligt mere. Men det er måske niveauet, vi kan hente fra.

          Jeg noterer dog, at han er anført som højrebenet, og jeg ville så gerne have en venstrebenet højrekant.

          Han skal have chancen, naturligvis. Han kommer hverken med prangende stats eller rosende meldinger om attitude; det bliver - ja, interessant.

          En bundsolid 6er er fortsat helt afgørende. Og så er man nok også der, hvor en trup simpelthen ikke kan klare flere tilgange - måske fraset den danske VB fra 1 division, der er rygtet hertil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ja. Men til mindst er det ikke mere Horsens og Sønderjyske som hovedleverandører siden BW svinger taktstokken. Det hele bliver i hvert fald langt mere overraskende og gør transfervinduer spændende igen. :-)
            Måske også lidt for spændende. Men det er min smag. Mængden af til og afgange er vanvittig, synes jeg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Måske også lidt for spændende. Men det er min smag. Mængden af til og afgange er vanvittig, synes jeg.
              Nu skal vi lige huske at under JH og MH vsr der maks 3 afgange hver sommer - det vil sige vi stadig har resterne fra deres transfervinduer.

              Hvor mange af de spillere som forlod klubben, er nogle BW har handlet ind, og hvor mange af de spillere har ikke formået at løfte os en millimeter?

              Comment


                https://www.youtube.com/watch?v=xo_pQ7iYLbU (cirka 1,20)

                https://www.youtube.com/watch?v=_o0o0HKoA8M (cirka 45 sek)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jo, det kan godt være. I så fald havde jeg håbet på væsentligt mere. Men det er måske niveauet, vi kan hente fra.

                  Jeg noterer dog, at han er anført som højrebenet, og jeg ville så gerne have en venstrebenet højrekant.

                  Han skal have chancen, naturligvis. Han kommer hverken med prangende stats eller rosende meldinger om attitude; det bliver - ja, interessant.

                  En bundsolid 6er er fortsat helt afgørende. Og så er man nok også der, hvor en trup simpelthen ikke kan klare flere tilgange - måske fraset den danske VB fra 1 division, der er rygtet hertil.
                  mon ikke der også ryger noget ud? Mucolli? tongya har jo også været rygtet væk. Hvor står mustafic egenligt?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Måske også lidt for spændende. Men det er min smag. Mængden af til og afgange er vanvittig, synes jeg.
                    jeg håber og tror også det bliver lidt mindre fremadrettet - men man har skullet ryddet op i truppen og så er det faldet sammen med en masse kontrakt udløb. Mon ikke det på længere sigt er planen at der skal 3-4 ud og 3-4 ind så der er et mere konstant rul.

                    Og så der kommer bedre styr på kontraktsituationer - skriver man en 3 årig så skal der forlænges efter 2 - ellers skal man forsøge at sælge der

                    Comment


                      Nogen der har overværet træningen i dag ?

                      Comment


                        Bum bum. Ikke den letteste at finde noget på.

                        Han bliver beskrevet som en hurtig spiller der er stærk i hovedspillet. Men som er udfordret i spillet uden bold. Tja, det kunne vel godt være et projekt at kaste sig over.

                        Det lader til at han har været på kollisionskurs med Millwalls supportere men det virker så også til at den fangruppering ikke er den sundeste at have med at gøre i verden.

                        ​​​​​​Lige umiddelbart virker det som en klassisk "tydelige kvaliteter, men mangler output" signing.

                        Lidt ærgerligt at han ikke er venstrebenet men lad os se hvad den unge mand kan.

                        Er der nogen der har fundet noget video med ham?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Måske også lidt for spændende. Men det er min smag. Mængden af til og afgange er vanvittig, synes jeg.
                          Ja. Og der må nu ikke blive spdan at vi skifter holder hvert år pp den måde. Ellers koster det på identitetssiden. Håber det er var vinduet hvir BW ville sætte et nyt trup tilsamnen og så går vi ned til mindre udskiftninger fremtidigt. Men fint at de lykkes at overraske os med spiller som blev henter fra helt forskellige steder og ikke kun at fiske i den lokale andedam.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Hmm nu tænker over det så kunne han måske være en kant, der også kan dække 9'er positionen i de sidste 10 minutter af en kamp. Hvis man vurderer at Luca er for langt fra holdet.

                            Comment


                              Efter salg på 80-100 mille denne sommer , så køber vi en reserve i MIllwall- jeg tilader mig at være skuffet og skeptisk og har svært ved at se at vi rykker os ret mange steder , men håbet har vi da altid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Bum bum. Ikke den letteste at finde noget på.

                                Han bliver beskrevet som en hurtig spiller der er stærk i hovedspillet. Men som er udfordret i spillet uden bold. Tja, det kunne vel godt være et projekt at kaste sig over.

                                Det lader til at han har været på kollisionskurs med Millwalls supportere men det virker så også til at den fangruppering ikke er den sundeste at have med at gøre i verden.

                                ​​​​​​Lige umiddelbart virker det som en klassisk "tydelige kvaliteter, men mangler output" signing.

                                Lidt ærgerligt at han ikke er venstrebenet men lad os se hvad den unge mand kan.

                                Er der nogen der har fundet noget video med ham?
                                Jeg lagde to links op for en times tid siden, hvis du scroller lidt op (#3667​)

                                Comment

                                Working...
                                X