Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Jeg er egentlig også lidt skræmt over mig selv. Jeg plejer at juble som en idiot, uanset hvem, OB signer. men jeg kan bare mærke, at jeg lige nu er lidt frustreret over, at vi ikke henter noget, der er så proven, som vi nu kan komme i nærheden af for de penge, vi nu vil give. Men okay - hvis Tyler Burey er det mest proven, vi kan hapse, så må det jo være sådan. Der er bare - synes jeg - in general, for lavt et bundniveau, hos dem, vi har hentet indtil videre. Buray er allerede overhalet af Kadrii, Sven Köhler har vel ikke kun spillet gode kampe, Rami spillede godt mod FCK - ellers synes jeg ikke, han har brændt banen af indtil videre. For mig er det vel egentlig kun Owusu, der har vist lidt stabilitet. Don Deedson er også langt fra startopstillingen.

    Og nu en spiller med 50 kampe og 3 mål med attitude-problemer.

    Årh altså - jeg er sgu bare ikke helt på røven over det. Og tager jeg fejl - så smid det her indlæg lige i fjæset på mig igen - så æder jeg mine ord på stedet (og jeg håber naturligvis, det sker ).
    Ja, det har ikke været helt godt det hele
    ​​​​​​

    https://www.dailymail.co.uk/video/ne...ghing-gas.html
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
      Efter salg på 80-100 mille denne sommer , så køber vi en reserve i MIllwall- jeg tilader mig at være skuffet og skeptisk og har svært ved at se at vi rykker os ret mange steder , men håbet har vi da altid
      Synes nu det er flot at købe en spiller fra en stærk liga som Championship. Deres topspillere kan vi overhovedet ikke komme i nærheden af, hvilken pris- eller lønmæssigt. Selv FCK ville have problemer, specielt på løndelen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Ja, det har ikke været helt godt det hele
        ​​​​​​

        https://www.dailymail.co.uk/video/ne...ghing-gas.html
        Måske meget godt at komme lidt væk fra vennerne i London
        Last edited by Online; 16-08-2023, 12:12.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Synes nu det er flot at købe en spiller fra en stærk liga som Championship. Deres topspillere kan vi overhovedet ikke komme i nærheden af, hvilken pris- eller lønmæssigt. Selv FCK ville have problemer, specielt på løndelen.
          det der nok skuffer mig mest er at der mangler et par signings af den kaliber så OBs egne fans men også resten af suppen kan se at vi mener det. At nu skal vi med i den der skide top 6. Penge er der kommet i kassen så lidt der viser ambitionsniveauet.

          For det kan jo sagtens være ham her er bedre end sabbi og et step op - men ingen ved det rigtigt endnu, så det bliver endnu et spørgsmålstegn i en lang række.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            det der nok skuffer mig mest er at der mangler et par signings af den kaliber så OBs egne fans men også resten af suppen kan se at vi mener det. At nu skal vi med i den der skide top 6. Penge er der kommet i kassen så lidt der viser ambitionsniveauet.

            For det kan jo sagtens være ham her er bedre end sabbi og et step op - men ingen ved det rigtigt endnu, så det bliver endnu et spørgsmålstegn i en lang række.
            Så du mener vi skal købe efter hvem der kan imponere fans, pressen og eksperter mere end efter hvem der reelt kan forstærke os ? navn skal fylde mere end gavn ??

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det der nok skuffer mig mest er at der mangler et par signings af den kaliber så OBs egne fans men også resten af suppen kan se at vi mener det. At nu skal vi med i den der skide top 6. Penge er der kommet i kassen så lidt der viser ambitionsniveauet.

              For det kan jo sagtens være ham her er bedre end sabbi og et step op - men ingen ved det rigtigt endnu, så det bliver endnu et spørgsmålstegn i en lang række.
              Kan sagtens forstå dig, men vi har bare ikke pengene til at hente "proven" spillere fra de "kendte" ligaer. Selv om Championship lyder som knoldesparker-dong fodbold fra 70'erne føler jeg stadigvæk, at det er en liga vi kan være "bekendte" at købe fra.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                Så du mener vi skal købe efter hvem der kan imponere fans, pressen og eksperter mere end efter hvem der reelt kan forstærke os ? navn skal fylde mere end gavn ??
                selvfølgelig ikke.

                Men håber da stadig man henter en profil eller 2 - der kan forstærke os og hvor folk har bare et eller andet kendskab til spilleren på forhånd.

                Eks Jacob Barrett - tænker de fleste ville se ham som en forstærkning, nok mest baseret på kendskab til hvad han har præsteret tidligere - tænker det er de færreste der har fulgt med i hans karriere i tyskland og belgien.
                Men et par signings i den kaliber ville da varme.

                Kan jo sagtens være Burey er en kvalitetssigning.

                - Owusu eller El hajj ser jo også gode ud - men de var jo heller ikke spillere som folk faldt bag over da de landede.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Kan sagtens forstå dig, men vi har bare ikke pengene til at hente "proven" spillere fra de "kendte" ligaer. Selv om Championship lyder som knoldesparker-dong fodbold fra 70'erne føler jeg stadigvæk, at det er en liga vi kan være "bekendte" at købe fra.
                  nej nok ikke meget vi henter derfra - tænker JBL fra belgien eller noget i den stil, burde være et niveau hvor vi kan hente et eller andet. Men selv jbl som åbenbart gerne selv vil retur til OB - spiller han fast i Belgien så bliver han nok ikke billigt at købe fri...

                  det jeg mangler er nok mere det "statement" der ligger i sådanne handler - noget der siger; "hey - vi mener det faktisk"


                  for selv om vinduet overordnet set ser positivt ud fra min stol - så virker det stadig lidt som om man prøver at lige klemme sig med uden rigtigt at gå efter det (nok især fordi man jo har solgt for gode penge)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    nej nok ikke meget vi henter derfra - tænker JBL fra belgien eller noget i den stil, burde være et niveau hvor vi kan hente et eller andet. Men selv jbl som åbenbart gerne selv vil retur til OB - spiller han fast i Belgien så bliver han nok ikke billigt at købe fri...

                    det jeg mangler er nok mere det "statement" der ligger i sådanne handler - noget der siger; "hey - vi mener det faktisk"


                    for selv om vinduet overordnet set ser positivt ud fra min stol - så virker det stadig lidt som om man prøver at lige klemme sig med uden rigtigt at gå efter det (nok især fordi man jo har solgt for gode penge)
                    Min forventning er, at et eventuelt "Wooooooooooow køb" sker på sidste dag/sidste timer af transfervinduet, hvor de ledige "proven" spillere ikke er så kræsne mere samt BW stadigvæk har en pose penge at gøre godt med.

                    Comment


                      Wesström om transfervinduet: https://obstemmer.dk/interview-wesst...g-og-backjagt/

                      Markus Jensen er erstatningen for Frø og Tyler for Sabbi.
                      ​​​​​​
                      ​​​​​​Vi kigger efter en venstreback.

                      Markus Jensen kan også spille inde centralt.

                      Puhh. Jeg ville nok gerne have en ny midtbanespiller ind hvis Mustafic ikke er i spil til truppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Wesström om transfervinduet: https://obstemmer.dk/interview-wesst...g-og-backjagt/

                        Markus Jensen er erstatningen for Frø og Tyler for Sabbi.
                        ​​​​​​
                        ​​​​​​Vi kigger efter en venstreback.

                        Markus Jensen kan også spille inde centralt.

                        Puhh. Jeg ville nok gerne have en ny midtbanespiller ind hvis Mustafic ikke er i spil til truppen.
                        Håber også vi får "byttet" Mustafic, gerne med en spiller der kan dække både 6er og 10er positionen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Håber også vi får "byttet" Mustafic, gerne med en spiller der kan dække både 6er og 10er positionen.
                          Forstår ikke helt casen mht. Mustafic. Han kom fra en klub, som røg ud af CL-kvalifikationen i går aftes. Er han virkelig så dårlig eller bare scoutet forkert til vores system

                          Det samme med Mucolli, som fik en 4 årig kontrakt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Forstår ikke helt casen mht. Mustafic. Han kom fra en klub, som røg ud af CL-kvalifikationen i går aftes. Er han virkelig så dårlig eller bare scoutet forkert til vores system

                            Det samme med Mucolli, som fik en 4 årig kontrakt
                            Jeg synes nu egentlig at Mustafic har gjort det ok i de korte indhop han har fået, men det ser jo ikke ud som trænerne vurderer ham at han tager de skridt han skal gøre for at komme i betragtning, så han må da også selv være interesseret i noget nyt.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Jeg tillader mig igen - igen, at være totalt uforstående overfor folks forbeholdenhed ved et indkøb som Tyler Burey.

                              Der var heller ikke nogen der anede, hvem Mwape Miti, Andrew Tembo, Cristian Bolanos, Sibisou Zuma, Fernando Derveld eller Espen Ruud var, da de landede i Superligaen.

                              Hele det her “køb spillere vi kender, bare ikke Falk og Greve”, det er sgu en lidt trættende plade der bliver spillet her.

                              På overfladen har vi en spiller på 22 år med 50+ kampe i næstbedste britiske række og tidligere interesse fra blandt andet West Ham. Han er i en bølgedal, og derfor kan vi få ham.

                              Jeg er overordentligt positiv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                                Jeg tillader mig igen - igen, at være totalt uforstående overfor folks forbeholdenhed ved et indkøb som Tyler Burey.

                                Der var heller ikke nogen der anede, hvem Mwape Miti, Andrew Tembo, Cristian Bolanos, Sibisou Zuma, Fernando Derveld eller Espen Ruud var, da de landede i Superligaen.

                                Hele det her “køb spillere vi kender, bare ikke Falk og Greve”, det er sgu en lidt trættende plade der bliver spillet her.

                                På overfladen har vi en spiller på 22 år med 50+ kampe i næstbedste britiske række og tidligere interesse fra blandt andet West Ham. Han er i en bølgedal, og derfor kan vi få ham.

                                Jeg er overordentligt positiv.
                                Errrhhhh….Zuma????….fået for meget saafffffttt


                                Comment

                                Working...
                                X