Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

    Errrhhhh….Zuma????….fået for meget saafffffttt

    "da de landede i Superligaen" .... ikke OB

    Tror måske du selv er tyvstartet på fredagsbaren

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
      Jeg tillader mig igen - igen, at være totalt uforstående overfor folks forbeholdenhed ved et indkøb som Tyler Burey.

      Der var heller ikke nogen der anede, hvem Mwape Miti, Andrew Tembo, Cristian Bolanos, Sibisou Zuma, Fernando Derveld eller Espen Ruud var, da de landede i Superligaen.

      Hele det her “køb spillere vi kender, bare ikke Falk og Greve”, det er sgu en lidt trættende plade der bliver spillet her.

      På overfladen har vi en spiller på 22 år med 50+ kampe i næstbedste britiske række og tidligere interesse fra blandt andet West Ham. Han er i en bølgedal, og derfor kan vi få ham.

      Jeg er overordentligt positiv.
      Enig. Det er en helt anden hylde end da Jesper Hansen i sin tid hentede afdankede AaB spillere og "profiler" i Horsens. Jeg er optimistisk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Enig. Det er en helt anden hylde end da Jesper Hansen i sin tid hentede afdankede AaB spillere og "profiler" i Horsens. Jeg er optimistisk
        ... og legendariske Junior

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/husker...iors-hattrick/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          selvfølgelig ikke.

          Men håber da stadig man henter en profil eller 2 - der kan forstærke os og hvor folk har bare et eller andet kendskab til spilleren på forhånd.

          Eks Jacob Barrett - tænker de fleste ville se ham som en forstærkning, nok mest baseret på kendskab til hvad han har præsteret tidligere - tænker det er de færreste der har fulgt med i hans karriere i tyskland og belgien.
          Men et par signings i den kaliber ville da varme.

          Kan jo sagtens være Burey er en kvalitetssigning.

          - Owusu eller El hajj ser jo også gode ud - men de var jo heller ikke spillere som folk faldt bag over da de landede.
          Ufatteligt du sætter en gammel Jacob Barrett højere end en ung spiller fra Millwall. Det giver da ingen mening.
          Sådan en leverpostej spiller som tidligere ikke rykkede os, er nu pludselig the shit. Samme med Greve.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Ufatteligt du sætter en gammel Jacob Barrett højere end en ung spiller fra Millwall. Det giver da ingen mening.
            Sådan en leverpostej spiller som tidligere ikke rykkede os, er nu pludselig the shit. Samme med Greve.
            Barrett, leverpostejspiller? Arh vel?!

            Comment


              Iflg. BT Transfervinduet er Mouritsen i dag ikke tæt på et skifte til OB, eftersom Helsingør ikke vil acceptere det aftalte (transfersum på et par hundrede tusinde), hvorimod Helsingør nu har skruet prisen gevaldigt op. Kan parterne ikke blive enige, vil OB gå på markedet efter en anden venstreback. Håber sgu ikke at vi henter ham. Gerne en proven spiller, eller i hvertfald på niveau med Owusu. Det er fint at der skal satses på de unge, men tænker ikke at Aske tager skade af, at en markant bedre spiller bliver hentet ind for at højne konkurrencen, som han samtidig kan læne sig op ad.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                Iflg. BT Transfervinduet er Mouritsen i dag ikke tæt på et skifte til OB, eftersom Helsingør ikke vil acceptere det aftalte (transfersum på et par hundrede tusinde), hvorimod Helsingør nu har skruet prisen gevaldigt op. Kan parterne ikke blive enige, vil OB gå på markedet efter en anden venstreback. Håber sgu ikke at vi henter ham. Gerne en proven spiller, eller i hvertfald på niveau med Owusu. Det er fint at der skal satses på de unge, men tænker ikke at Aske tager skade af, at en markant bedre spiller bliver hentet ind for at højne konkurrencen, som han samtidig kan læne sig op ad.
                I er mange som skriver om en "proven" spiller.

                Hvad definerer det indenfor vores råderum ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  I er mange som skriver om en "proven" spiller.

                  Hvad definerer det indenfor vores råderum ?
                  Gigovich, Rami, Mihajlo .. der er spillere der gør/har gjort det godt i andre ligaer som man måske bare ikke følger så meget med i .. det har den sportslige sektor i OB andre forudsætninger for end os mandagstrænere …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Gigovich, Rami, Mihajlo .. der er spillere der gør/har gjort det godt i andre ligaer som man måske bare ikke følger så meget med i .. det har den sportslige sektor i OB andre forudsætninger for end os mandagstrænere …
                    Jeg synes ikke hans stats er milevidt fra Ramis. Er Championship en bedre liga end æresdivisionen? Måske, måske ikke …

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                      Iflg. BT Transfervinduet er Mouritsen i dag ikke tæt på et skifte til OB, eftersom Helsingør ikke vil acceptere det aftalte (transfersum på et par hundrede tusinde), hvorimod Helsingør nu har skruet prisen gevaldigt op. Kan parterne ikke blive enige, vil OB gå på markedet efter en anden venstreback. Håber sgu ikke at vi henter ham. Gerne en proven spiller, eller i hvertfald på niveau med Owusu. Det er fint at der skal satses på de unge, men tænker ikke at Aske tager skade af, at en markant bedre spiller bliver hentet ind for at højne konkurrencen, som han samtidig kan læne sig op ad.
                      Passer mig fint. Læg penge og kræfter i at få Barrett hjem på en 4-årig som kulturbærer og førsteholdsspiller. Askes tid skal nok komme; det er jeg ikke i tvivl om.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

                        Jeg synes ikke hans stats er milevidt fra Ramis. Er Championship en bedre liga end æresdivisionen? Måske, måske ikke …
                        Jeg håber da helt sikkert at Tyler er en de har fundet på samme måde end f.eks. Jelen eller DonD som sikkert kan blive til noget men formentligt ikke hjælper OB i top6 i denne sæson ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

                          Jeg synes ikke hans stats er milevidt fra Ramis. Er Championship en bedre liga end æresdivisionen? Måske, måske ikke …
                          Jeg forventer også en ung spiller med +50 kampe i championship er en forstærkning til start-11'eren. Jeg formoder til gengæld også han har et stykke vej til topformen efter nærmest ikke at have spillet kampe i hele 2023.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                            Passer mig fint. Læg penge og kræfter i at få Barrett hjem på en 4-årig som kulturbærer og førsteholdsspiller. Askes tid skal nok komme; det er jeg ikke i tvivl om.
                            Netop. Og hvad kan Aske egentligt lære af en første divisionsspiller?

                            Barrett har trods alt haft en karriere i udlandet

                            Comment


                              Chooooooooook, Ajax henter en spiller fra Championship

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/h...ship-topscorer

                              Ja, dum kommentar fra mig... men viser bare at Championship ikke kun er affald fra England, men en liga som tages seriøst. Ajax tager den åbenlyse (obligationen) vi tager satset (aktien).... Plum, tror du kan følge mine metaforer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Gigovich, Rami, Mihajlo .. der er spillere der gør/har gjort det godt i andre ligaer som man måske bare ikke følger så meget med i .. det har den sportslige sektor i OB andre forudsætninger for end os mandagstrænere …
                                Mihajlo kom fa en bund/midterklub i Serbien. Det er altså laangt under Championship rent niveaumæssigt og der var ikke mange herinde, der mente, at der var tale om en sikker forstærkning, da han blev hentet. Rami var der også mange, der var kritiske overfor, jf. hans manglende output og manglende evne til helt at slå igennem i Heerenveen.

                                Comment

                                Working...
                                X