Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Thjaaa... i Brentford fik han 15.000 GBP om ugen, så den ligger da lige til højrebenet for os...
    Så må han gå på halvløn i Odense, det er trods alt ikke Premier League det her

    Jeg tror dog han ender i Malmø.​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Thjaaa... i Brentford fik han 15.000 GBP om ugen, så den ligger da lige til højrebenet for os...
      kan jo også være det er derfor han endnu ikke har skrevet ny kontrakt - hvis han regner med at kunne få PL penge og der ikke er klubber der vurdere ham til den værdi. Han fylder også 30 lige om lidt.

      men er han villig til at gå ned i løn så skal han da være velkommen på en 2 årig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Zuma gjorde det ellers meget godt i FCK, da kom direkte til dem fra selv samme klub i tidernes morgen
        True.

        ​​​​​​Men tvivlen er nu reel nok, altså deres sidste signing fra Sydafrika var altså ham her: https://www.transfermarkt.com/luther...spieler/387378

        I midtjylland har de ham her rendende: https://m.youtube.com/watch?v=6Qt_JZ...Fycm9ueQ%3D%3D

        Det er sådan en signing der kan blive fugl eller fisk. Men altså lad os prøve og håbe på den flyver.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          True.

          ​​​​​​Men tvivlen er nu reel nok, altså deres sidste signing fra Sydafrika var altså ham her: https://www.transfermarkt.com/luther...spieler/387378

          I midtjylland har de ham her rendende: https://m.youtube.com/watch?v=6Qt_JZ...Fycm9ueQ%3D%3D

          Det er sådan en signing der kan blive fugl eller fisk. Men altså lad os prøve og håbe på den flyver.
          Marrony er da fra Brasilien

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            kan jo også være det er derfor han endnu ikke har skrevet ny kontrakt - hvis han regner med at kunne få PL penge og der ikke er klubber der vurdere ham til den værdi. Han fylder også 30 lige om lidt.

            men er han villig til at gå ned i løn så skal han da være velkommen på en 2 årig
            Selv med en 50%s nedgang vil han vel stadigvæk sprænge vores lønstruktur

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Marrony er da fra Brasilien
              Ja det er rigtigt. Men pointen er den samme, dygtig spiller der ikke kan tilpasse sig livet og spillet i DK. Det er jo den risiko man løber, om det så er fra Brasilien eller Sydafrika, meh.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Selv med en 50%s nedgang vil han vel stadigvæk sprænge vores lønstruktur
                Nej det er cirka der vores topløn ligger. 300k om måneden fik Sabbi efter sigende.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Selv med en 50%s nedgang vil han vel stadigvæk sprænge vores lønstruktur
                  så må han jo gå længere ned hvis han vil spille for OB

                  - mon ikke også han skal gå ned i løn hvis det hedder malmø? Og der vil jeg jo mene OB er langt mere interessant at spille for

                  tænker der er en grund til han er uden kontrakt - han vælter sig nok ikke ligefrem i tilbud - så mon ikke han er en af dem der trækker den længst muligt for at se hvad der dukker om.

                  Men er han overhovedet rygtet til OB eller er det bare folk der drømmer?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    så må han jo gå længere ned hvis han vil spille for OB

                    - mon ikke også han skal gå ned i løn hvis det hedder malmø? Og der vil jeg jo mene OB er langt mere interessant at spille for

                    tænker der er en grund til han er uden kontrakt - han vælter sig nok ikke ligefrem i tilbud - så mon ikke han er en af dem der trækker den længst muligt for at se hvad der dukker om.

                    Men er han overhovedet rygtet til OB eller er det bare folk der drømmer?
                    Jeg tror vist mere det var en drøm/forslag end et rygte

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      så må han jo gå længere ned hvis han vil spille for OB

                      - mon ikke også han skal gå ned i løn hvis det hedder malmø? Og der vil jeg jo mene OB er langt mere interessant at spille for

                      tænker der er en grund til han er uden kontrakt - han vælter sig nok ikke ligefrem i tilbud - så mon ikke han er en af dem der trækker den længst muligt for at se hvad der dukker om.

                      Men er han overhovedet rygtet til OB eller er det bare folk der drømmer?
                      Det er mig der drømmer. Han er nok svær og trække til OB ham der, hvis ikke det lykkedes med Malmø så skal der nok stå andre klubber klar, men altså drømme skal man også have lov til og BW må da gerne stadigvæk være opmærksom: https://m.youtube.com/watch?v=I-yGge...Vuc2thbg%3D%3D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det er mig der drømmer. Han er nok svær og trække til OB ham der, hvis ikke det lykkedes med Malmø så skal der nok stå andre klubber klar, men altså drømme skal man også have lov til og BW må da gerne stadigvæk være opmærksom: https://m.youtube.com/watch?v=I-yGge...Vuc2thbg%3D%3D
                        Jeg tror, at både BW og AvH har godt styr på interessante svenske spillere og deres kontraktsituationer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Altså det er ikke lige presspillet de bliver berømte for i Sydafrika

                          Når det er sagt så har han helt klart nogen tydelige kvaliteter som man ikke lige kan tage fra ham, hans fart og hans venstreben især. Han virker også til at være noget mere relationel stærkere end Sabbi, ikke at man vinder nogle medaljer for at være det, men trods alt stadig en positiv ting: https://m.youtube.com/watch?v=pXt6kU...ZSBzYWxlbmc%3D

                          Hmm jeg vil gætte på cirka 8 mill for ham der, tjo, man løber risikoen at han slet ikke kan omstille sig til Danmark eller der går akvariefisk i den. På den anden side vi får svært ved at hente en proven spiller ind med de der kvaliteter og vi kan helt sikkert ikke gøre det til 8 mill. Der kan også være noget i lønkroner når han kommer fra den Sydafrikanske liga.

                          Jeg hælder til den positive side.
                          Jeg får tynd mave ved tanken om at hente en erstatning for Sabbi, som ikke er en åbenlys forstærkning, men bare en potentiel forstærkning. Jeg kan bare ikke nøjes med at "hælde" til den positive side. Jeg vil overbevises - med tanke på alle de mange millioner, der er solgt for.

                          Gå nu all in, for filan...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg tror, at både BW og AvH har godt styr på interessante svenske spillere og deres kontraktsituationer
                            Vi håber.

                            Comment


                              Når vi nu er i drømmeland, så må Gribben fra Kerteminde, da gerne overbevise klubløse Stevan om at slutte karrieren af i Ådalen

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-maalmand

                              Giv ham 1 million EUR om året (pengene fra Sabbi-salget) på forskerordning
                              Last edited by Online; 14-08-2023, 11:17.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Jeg får tynd mave ved tanken om at hente en erstatning for Sabbi, som ikke er en åbenlys forstærkning, men bare en potentiel forstærkning. Jeg kan bare ikke nøjes med at "hælde" til den positive side. Jeg vil overbevises - med tanke på alle de mange millioner, der er solgt for.

                                Gå nu all in, for filan...
                                Ja, jeg kan sagtens genkende den følelse der. Men altså hvis vi skal have noget ind med den fart der og sådan et venstreben, som er 25 år gammel og som også har bevist sig i de europæiske ligaer, så skal vi, tror jeg, over 20 mill i indkøbspris og det er bare i overkanten for der hvor vi er nu.


                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X