Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Grubbe startede som stopper og røg ud på HB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Husk lige på at FCM har solgt Evander, Isaksen, Diomande, Sviatchenko, Kaba og Dreyer indenfor de sidste 8 måneder til samlet pris tæt på 300 millioner. Det de hentede i januar har de sendt videre uden tab og derfor har de rigeligt med penge at bruge - og det afhænger næppe af at AHP er kommet ind.
      True… Men så bruger de ca 50% af indtægterne

      Vi bruger 5%….. Nuff said

      Comment


        FCN hiver Christian kjelder og Schjelderup hjem til Farum:
        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...​​

        Så BW så er det fandme nu: https://www.transfermarkt.com/benjam...spieler/475949

        Comment


          Den kære Tongya ser ud til at blive lejet ud året ud til en klub på Cypern skriver Leif på Fyens

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            True… Men så bruger de ca 50% af indtægterne

            Vi bruger 5%….. Nuff said
            Jeg kan sagtens følge dig. Men jeg er lidt glad for vi ikke bare satser alle pengene på spillere. Der er så mange ting som halter, der skal gøres noget ved.

            De her er første transfervindue i rigitg mange år hvor vi får et stort overskud.

            Men ikke at hente en kvalitetsspiller mere, forstår jeg intet af.
            Vis nu lidt muskler Bjørn. Vis at den Top6 er så vigtig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
              Den kære Tongya ser ud til at blive lejet ud året ud til en klub på Cypern skriver Leif på Fyens
              Giver ikke den store mening i mine øjne, for at være ærlig. Hans svagheder udstilles ganske vist særlig meget i vores spilsystem, hvor kanterne forventes at være hurtige/gennembrudsstærke. Men med tanke på hvordan vi både driver rovdrift på vores centrale midtbanespillere (der også forventes at løbe meget), og den uheldige tendens holdet har med at knække over i to, så er jeg bekymret for at vi kommer til at savne hans defensive disciplin; især når vi vil forsvare et resultat hjem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                Giver ikke den store mening i mine øjne, for at være ærlig. Hans svagheder udstilles ganske vist særlig meget i vores spilsystem, hvor kanterne forventes at være hurtige/gennembrudsstærke. Men med tanke på hvordan vi både driver rovdrift på vores centrale midtbanespillere (der også forventes at løbe meget), og den uheldige tendens holdet har med at knække over i to, så er jeg bekymret for at vi kommer til at savne hans defensive disciplin; især når vi vil forsvare et resultat hjem.
                Enig- der burde komme en afløser ind men tvivler stærkt på at der kommer mere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Jeg kan sagtens følge dig. Men jeg er lidt glad for vi ikke bare satser alle pengene på spillere. Der er så mange ting som halter, der skal gøres noget ved.

                  De her er første transfervindue i rigitg mange år hvor vi får et stort overskud.

                  Men ikke at hente en kvalitetsspiller mere, forstår jeg intet af.
                  Vis nu lidt muskler Bjørn. Vis at den Top6 er så vigtig.
                  Så sent som i foråret viste BW at økonomi er vigtigere end målsætning. Først ved at lade Jebali gå (og ja han var nok blevet tøsefornærmet hvis han ikke fik lov) og dernæst at lade Minteh sidde ude de sidste par kampe for at undgå skader.
                  Hvad økonomien så skal bruges til … vi får se ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                    Enig- der burde komme en afløser ind men tvivler stærkt på at der kommer mere
                    Ikke en afløser for Tingya .. OB har fire kantspillere, det må alt andet være nok .. men der mangler en 6’er og en 10’er hvis der skal være konkurrence om pladserne .. alt respekt for Ejdum og Markus men de tager nok næppe pladsen fra de spillere der er hentet lige foreløbigt ..

                    Der er en højreback for meget (med mindre Mickelson skal spille venstre, hvilket så giver en venstre back for meget og stort spørgsmålstegn til Mouritsen) og en central forsvarsspiller for meget samt måske Mustafic ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      En bruger på Twitter skriver at Casper Nielsen er set ved stadion idag. Nogle som har set ham, eller hørt noget?

                      Det må være en KÆMPE and.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        En bruger på Twitter skriver at Casper Nielsen er set ved stadion idag. Nogle som har set ham, eller hørt noget?

                        Det må være en KÆMPE and.
                        Han er pt skadet og er nok bare i DK

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er pt skadet og er nok bare i DK
                          Sådan huskede jeg det også…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            En bruger på Twitter skriver at Casper Nielsen er set ved stadion idag. Nogle som har set ham, eller hørt noget?

                            Det må være en KÆMPE and.
                            Han er kraftigt rygtet til AGF !

                            .... eller er det Højer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Han er kraftigt rygtet til AGF !

                              .... eller er det Højer
                              Det er Højer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                En bruger på Twitter skriver at Casper Nielsen er set ved stadion idag. Nogle som har set ham, eller hørt noget?

                                Det må være en KÆMPE and.
                                Lige om lidt kan jeg også ses foran stadion - men jeg har været skadet siden medio 1990

                                Comment

                                Working...
                                X