Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    Enig, det er simpelthen en fantastisk nyhed for Oliver, og glæder mig så meget til at følge ham endnu tættere i fremtiden!

    Mon vi får en fynsk 1. keeper på landsholdet engang i fremtiden? Kunne være rigtig godt!
    Der er vel gode muligheder, da vi også har en i Leichester

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Der er vel gode muligheder, da vi også har en i Leichester
      Uha, ja, det må man sige. Vil dog foretrække én, der har spillet i OB ;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

        Uha, ja, det må man sige. Vil dog foretrække én, der har spillet i OB ;)
        Men stadigvæk klart en FYNBO

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Men stadigvæk klart en FYNBO
          Det fraskrev han sig da han tog til pestegnen.

          Comment


            Ifølge Fyens har Sabbi selv ønsket ikke at være en del af kamptruppen.

            Mucolli har vidst været syg - men det kan jo nok også være af anden årsag?

            Selven er blevet småskadet..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Ifølge Fyens har Sabbi selv ønsket ikke at være en del af kamptruppen.

              Mucolli har vidst været syg - men det kan jo nok også være af anden årsag?

              Selven er blevet småskadet..
              Han gør det godt nok ikke nemt for sig selv ham Sabbi. Det der strejke pis skal der bare sættes en stopper for med det samme

              Hvis vi ikke kan sælge ham for en god pris, så sæt ham på tribunen indtil hans kontrakt udløber. Så er der lavet et statement

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Ifølge Fyens har Sabbi selv ønsket ikke at være en del af kamptruppen.

                Mucolli har vidst været syg - men det kan jo nok også være af anden årsag?

                Selven er blevet småskadet..
                Ærgerligt med Selven. Han havde ellers et fint indhop i Brøndby som helt klart kvalificerede ham til mere spilletid i dag, hvis han var klar.
                Sabbi har nok hovedet helt andre steder, så det er nok bedst sådan.
                Mucolli håber jeg da er ved at blive solgt. Jeg tror dog mest på at han lejes ud sidst I vinduet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Men stadigvæk klart en FYNBO
                  Og ikke mindst trænet af legenden over dem alle, Lars Høgh

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Og ikke mindst trænet af legenden over dem alle, Lars Høgh


                    ...som åbenbart heller ikke mere kan betragtes som fynbo efter newbenjis kriterier...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han gør det godt nok ikke nemt for sig selv ham Sabbi. Det der strejke pis skal der bare sættes en stopper for med det samme

                      Hvis vi ikke kan sælge ham for en god pris, så sæt ham på tribunen indtil hans kontrakt udløber. Så er der lavet et statement
                      fuldstændigt enig
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        For satan hvor bliver det en lettelse at få skudt Sabbi af. Jeg magter ikke en sæson hvor han skal tosse rundt med det cirkus der i Odense og omegn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          For satan hvor bliver det en lettelse at få skudt Sabbi af. Jeg magter ikke en sæson hvor han skal tosse rundt med det cirkus der i Odense og omegn.
                          Men det er decideret verdensklasse - og i øvrigt tvingende nødvendigt - at få signaleret, at sådan pisser man ikke rundt. Væk med ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                            Men det er decideret verdensklasse - og i øvrigt tvingende nødvendigt - at få signaleret, at sådan pisser man ikke rundt. Væk med ham.
                            Jeg synes ikke generelt at det er noget vi har et problem med. Jeg gider bare ikke bruge min tid på det. Det passer mig ganske fint at han skal skydes af.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg synes ikke generelt at det er noget vi har et problem med. Jeg gider bare ikke bruge min tid på det. Det passer mig ganske fint at han skal skydes af.
                              Enig - det er bare nødt til at stoppes, når det sker - så det ikke danner præcedens for andre i samme situation.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Enig - det er bare nødt til at stoppes, når det sker - så det ikke danner præcedens for andre i samme situation.
                                https://fyens.dk/ob/emmanuel-sabbi-s...t-amerikaneren

                                Nogen som kan belyse det grimme rygte yderligere.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X