Oprindeligt indsendt af Bolbro
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægIfølge Fyens har Sabbi selv ønsket ikke at være en del af kamptruppen.
Mucolli har vidst været syg - men det kan jo nok også være af anden årsag?
Selven er blevet småskadet..
Hvis vi ikke kan sælge ham for en god pris, så sæt ham på tribunen indtil hans kontrakt udløber. Så er der lavet et statement
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægIfølge Fyens har Sabbi selv ønsket ikke at være en del af kamptruppen.
Mucolli har vidst været syg - men det kan jo nok også være af anden årsag?
Selven er blevet småskadet..
Sabbi har nok hovedet helt andre steder, så det er nok bedst sådan.
Mucolli håber jeg da er ved at blive solgt. Jeg tror dog mest på at han lejes ud sidst I vinduet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han gør det godt nok ikke nemt for sig selv ham Sabbi. Det der strejke pis skal der bare sættes en stopper for med det samme
Hvis vi ikke kan sælge ham for en god pris, så sæt ham på tribunen indtil hans kontrakt udløber. Så er der lavet et statementDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægFor satan hvor bliver det en lettelse at få skudt Sabbi af. Jeg magter ikke en sæson hvor han skal tosse rundt med det cirkus der i Odense og omegn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Men det er decideret verdensklasse - og i øvrigt tvingende nødvendigt - at få signaleret, at sådan pisser man ikke rundt. Væk med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg synes ikke generelt at det er noget vi har et problem med. Jeg gider bare ikke bruge min tid på det. Det passer mig ganske fint at han skal skydes af.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Enig - det er bare nødt til at stoppes, når det sker - så det ikke danner præcedens for andre i samme situation.
Nogen som kan belyse det grimme rygte yderligere.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment