Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Tror Falk har det fint i øjeblikket med masser af spilletid, anførerbind og europæiske kampe
    Jeg er fuldstændig enig. Falk han skal være tilfreds, og jeg tror heller ikke det sker.
    Men mener der var en som var overbevist om at det skete i dette vindue - og det lyder jo fuldstændig som hans type - den spiller vi søger på 6’er og 8’er positionen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Jeg er fuldstændig enig. Falk han skal være tilfreds, og jeg tror heller ikke det sker.
      Men mener der var en som var overbevist om at det skete i dette vindue - og det lyder jo fuldstændig som hans type - den spiller vi søger på 6’er og 8’er positionen.
      Ja, det var fremme tidligere i vinduet. Jeg foretrækker dog en yngre spiller, der er flasket op med rollen (derfor jeg ser på en spiller Kraev Junior. Han får dog også meget spilletid og er anfører samt vil kræve en større udskrivning end normalt... Men vi mangler en spiller af den kaliber for at rykke os og så burde han have et stort videresalgspotentiale).
      Last edited by Online; 03-08-2023, 10:53.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, det var fremme tidligere i vinduet. Jeg foretrækker dog en yngre spiller, der er flasket op med rollen (derfor jeg ser på en spiller Kraev Junior. Han får dog også meget spilletid og er anfører samt vil kræve en større udskrivning end normalt... Men vi mangler en spiller af de kaliber for at rykke os og så burde han have et stort videresalgspotentiale).
        Jeg håber bare på en som kan øge konkurrencen på midten, det ser Mustafic ikke ud til at gøre.

        Han er for dyr, men jeg er forelsket i Tochi - han kunne være spændende at få ind.

        Kraev Junior ved jeg ingenting om, så det lader jeg andre om

        Sabbis afløser så jeg gerne være Younes Bakiz fra AaB - utrolig dygtig teknisk og jeg tror han kunne være rigtig god i vores system.

        Men mon ikke BW finder nogle spillere vi ikke kender?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          De der rygter om Falk, en person har lagt herind, har du slet ikke hørt noget om?
          Det er jo ikke et reelt rygte. Det er jo bare nonsens opfundet til lejligheden. Som stort set alle andre rygter herinde.

          Jeg har alligevel sjældent oplevet så stor naivitet som herinde. En bruger skriver er eller andet, og straks bliver det en halv sandhed.

          Selvfølgelig er der ingen kontakt mellem FCKs nuværende anfører og store profil og så OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Det er jo ikke et reelt rygte. Det er jo bare nonsens opfundet til lejligheden. Som stort set alle andre rygter herinde.

            Jeg har alligevel sjældent oplevet så stor naivitet som herinde. En bruger skriver er eller andet, og straks bliver det en halv sandhed.

            Selvfølgelig er der ingen kontakt mellem FCKs nuværende anfører og store profil og så OB.
            Startede det ikke fordi BW blev spurgt om han kunne se RF i Ådalen og han svarede, at det da var en drøm... det blev åbenbart fortolket som et ønske fra nogle herinde.

            Comment


              Synes at Tongya skal have mere konkurrence på den plads. Han er og bliver nok heller ikke top-6 spiller. Ja, han hører vel slet ikke til i startopstillingen.

              Og Sabbi. Han gider ikke at spille dansk fodbold mere. Fair nok. Jeg husker ikke hvor meget for meget vi betalte Hobro, men det var nok mere end vi kan få for ham. Vi skal ikke tjene på ham og måske skal vi tabe penge og få ham videre. Er det sket, at en spiller giver nogle penge tilbage til en klub for at blive solgt ?

              Det er også nødvendigt at have en god venstre back - gerne bedre end Atle, men i al fald til at kunne erstatte ham når skadet eller karantæne.
              Last edited by Ruben; 03-08-2023, 11:12.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Startede det ikke fordi BW blev spurgt om han kunne se RF i Ådalen og han svarede, at det da var en drøm... det blev åbenbart fortolket som et ønske fra nogle herinde.
                Vel allerede da Falk sagde han måske ville videre dette vindue.

                Og så en profil herinde, som var så skråsikker på at det vil ske, og vi skulle bare “vente og se”

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Jeg håber bare på en som kan øge konkurrencen på midten, det ser Mustafic ikke ud til at gøre.

                  Han er for dyr, men jeg er forelsket i Tochi - han kunne være spændende at få ind.

                  Kraev Junior ved jeg ingenting om, så det lader jeg andre om

                  Sabbis afløser så jeg gerne være Younes Bakiz fra AaB - utrolig dygtig teknisk og jeg tror han kunne være rigtig god i vores system.

                  Men mon ikke BW finder nogle spillere vi ikke kender?
                  https://www.transfermarkt.com/andria...spieler/820371

                  Som med Falk, fuld spilletid, anfører og spiller europæisk (ECL i aften mod FC Shkupi). Det vi kan tilbyde må være vores "projekt" og en bedre lønpakke. Tror prisen kan trykkes, da han har kontraktudløb næste sommer. Bonus: hans svoger er Valeri Bojinov

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Synes at Tongya skal have mere konkurrence på den plads. Han er og bliver nok heller ikke top-6 spiller. Ja, han hører vel slet ikke til i startopstillingen.

                    Og Sabbi. Han gider ikke at spille dansk fodbold mere. Fair nok. Jeg husker ikke hvor meget for meget vi betalte Hobro, men det var nok mere end vi kan få for ham. Vi skal ikke tjene på ham og måske skal vi tabe penge og få ham videre. Er det sket, at en spiller giver nogle penge tilbage til en klub for at blive solgt ?

                    Det er også nødvendigt at have en god venstre back - gerne bedre end Atle, men i al fald til at kunne erstatte ham når skadet eller karantæne.
                    Sabbi kom gratis. Derfor fik han vidst også en klausul i sin kontrakt som man er træt af nu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Startede det ikke fordi BW blev spurgt om han kunne se RF i Ådalen og han svarede, at det da var en drøm... det blev åbenbart fortolket som et ønske fra nogle herinde.
                      Mener at jojo har meldt nogle rygter ind omkring ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Sabbi kom gratis. Derfor fik han vidst også en klausul i sin kontrakt som man er træt af nu
                        Ja, den kontrakt er fra MHs velmagtsdage

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nesisk-stopper

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ja, den kontrakt er fra MHs velmagtsdage
                            Det var den gode Jesper Hansen, der signede Sabbi, så vidt jeg lige kan huske.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

                              Det var den gode Jesper Hansen, der signede Sabbi, så vidt jeg lige kan huske.
                              Nej

                              https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-b...-bud-paa-sabbi

                              Comment


                                Interessant

                                Comment

                                Working...
                                X