Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Frø kan sagtens vise sig at blive endnu en spiller fra OB, der blomstrer op et andet sted. Går ud fra, at BW har noget videresalgsklausul med i kontrakten. Han har ikke været top-6 spiller på noget tidspunkt. Jo, enkelte halvlege og især det sidste halvår. Carsten Nielsen er et eksempel.
    Hvem f.... er Carsten Nielsen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Hvem f.... er Carsten Nielsen
      Tror sgu han har fået for meget zzzaft..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tror sgu han har fået for meget zzzaft..
        sAf't.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Fint bidrag til bullshitdelen..........
          Er det ikke også lidt bullshit at skrive sådan, uden at uddybe?

          indvi os - lad os vide, hvad du ved, som gør det til bullshit…

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            sAf't.
            sA'aft
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Er det ikke også lidt bullshit at skrive sådan, uden at uddybe?

              indvi os - lad os vide, hvad du ved, som gør det til bullshit…
              Når en person mener hans syn på fakta er det eneste rigtige, og ind direkte beder alle andre om at klappe kaje, da det åbenbart kun er hans mening der er gældende, så mener jeg ikke han hører til i et debatforum, hvor man kan snakke, ytre, diskutere pga sin interesse for OB. Man kan sagtens være uenig i det der skrives, men hold det nu på et niveau hvor alle har lyst til at deltage. Når en MK skriver at alle andre taler bull shit, så har du oftest synderen ved tastaturet. Jeg er ikke moderator, men jeg har da en klar holdning til sådanne personer.
              Last edited by jojo; 12-07-2023, 11:04.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Når en person mener hans syn på fakta er det eneste rigtige, og ind direkte beder alle andre om at klappe kaje, da det åbenbart kun er hans mening der er gældende, så mener jeg ikke han hører til i et debatforum, hvor man kan snakke, ytre, diskutere pga sin interesse for OB. Man kan sagtens være uenig i det der skrives, men hold det nu på et niveau hvor alle har lyst til at deltage. Når en MK skriver at alle andre taler bull shit, så har du oftest synderen ved tastaturet. Jeg er ikke moderator, men jeg har da en klar holdning til sådanne personer.
                Jeg giver dig helt ret.

                PS: Jeg kan i øvrigt anbefale at tage til Grækenland. Det er helt umuligt at bevare det dårlige humør og den korte lunte hernede

                Comment


                  Troede det var transfer news og ikke en tråd om hvor hvidt folk snakker bullshit eller ej….

                  Comment


                    BT melder i transfervinduet om at Kadrii har fået at vide han gerne må finde en ny klub - Farzam har vidst hørt at Randers har kigget på ham, men de har ikke råd til at betale lønnen - ikke engang halvdelen af lønnen.
                    Og Faz melder derudover han mindst er i Top10 i løn hvis han spillede i Brøndby.

                    Derudover nævnte de noget om en ung OB’er men det vil de først tage med til deres AndEllerEj show lørdag. Mon ikke det er Markus Jensen.

                    På Twitter har der været rygter Om Max Fenger til VFF men den skulle være helt død, de har kigget på ham, men det er ikke blevet til mere

                    Comment


                      Ærgeligt at Kadrii ikke er hvor han er/var bedst længere, en lønførende bør i min verden været ret sikker på startplads.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        BT melder i transfervinduet om at Kadrii har fået at vide han gerne må finde en ny klub - Farzam har vidst hørt at Randers har kigget på ham, men de har ikke råd til at betale lønnen - ikke engang halvdelen af lønnen.
                        Og Faz melder derudover han mindst er i Top10 i løn hvis han spillede i Brøndby.

                        Derudover nævnte de noget om en ung OB’er men det vil de først tage med til deres AndEllerEj show lørdag. Mon ikke det er Markus Jensen.

                        På Twitter har der været rygter Om Max Fenger til VFF men den skulle være helt død, de har kigget på ham, men det er ikke blevet til mere
                        Har du link til podcast?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Har du link til podcast?
                          Den ligger både på BT sport Facebook - og Spotify under “Transfervinduet”

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Nogen der har kigget på Emil Frederiksen i Sønderjyske?
                            gode stats og jfr. Mediano er han 1. divisions Isaksen og med en frikøbsklausul på 100.000 Euro.

                            https://www.transfermarkt.com/emil-f...spieler/422941
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...get-overrasket

                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Synes det er en no-brainer for mange af superligaklubberne, men de må vel se anderledes på det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                                Synes det er en no-brainer for mange af superligaklubberne, men de må vel se anderledes på det
                                Ja, men vi har også Luca, som var i toppen med scoringer (for det absolutte bundhold), men vi ikke bruger i vores sæsonforberedelse !

                                Comment

                                Working...
                                X