Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Er det ikke også lidt bullshit at skrive sådan, uden at uddybe?
indvi os - lad os vide, hvad du ved, som gør det til bullshit…Last edited by jojo; 12-07-2023, 11:04.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Når en person mener hans syn på fakta er det eneste rigtige, og ind direkte beder alle andre om at klappe kaje, da det åbenbart kun er hans mening der er gældende, så mener jeg ikke han hører til i et debatforum, hvor man kan snakke, ytre, diskutere pga sin interesse for OB. Man kan sagtens være uenig i det der skrives, men hold det nu på et niveau hvor alle har lyst til at deltage. Når en MK skriver at alle andre taler bull shit, så har du oftest synderen ved tastaturet. Jeg er ikke moderator, men jeg har da en klar holdning til sådanne personer.
PS: Jeg kan i øvrigt anbefale at tage til Grækenland. Det er helt umuligt at bevare det dårlige humør og den korte lunte hernede
- Likes 5
Comment
-
BT melder i transfervinduet om at Kadrii har fået at vide han gerne må finde en ny klub - Farzam har vidst hørt at Randers har kigget på ham, men de har ikke råd til at betale lønnen - ikke engang halvdelen af lønnen.
Og Faz melder derudover han mindst er i Top10 i løn hvis han spillede i Brøndby.
Derudover nævnte de noget om en ung OB’er men det vil de først tage med til deres AndEllerEj show lørdag. Mon ikke det er Markus Jensen.
På Twitter har der været rygter Om Max Fenger til VFF men den skulle være helt død, de har kigget på ham, men det er ikke blevet til mere
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægBT melder i transfervinduet om at Kadrii har fået at vide han gerne må finde en ny klub - Farzam har vidst hørt at Randers har kigget på ham, men de har ikke råd til at betale lønnen - ikke engang halvdelen af lønnen.
Og Faz melder derudover han mindst er i Top10 i løn hvis han spillede i Brøndby.
Derudover nævnte de noget om en ung OB’er men det vil de først tage med til deres AndEllerEj show lørdag. Mon ikke det er Markus Jensen.
På Twitter har der været rygter Om Max Fenger til VFF men den skulle være helt død, de har kigget på ham, men det er ikke blevet til mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNogen der har kigget på Emil Frederiksen i Sønderjyske?
gode stats og jfr. Mediano er han 1. divisions Isaksen og med en frikøbsklausul på 100.000 Euro.
https://www.transfermarkt.com/emil-f...spieler/422941
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
Comment