Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er jeg godt nok ærgerlig over - og ret uforstående over for. Det er umuligt at vurdere hans konkrete indsats, men det er en ekstremt vigtig position, og det er ganske væsentligt med en kapacitet her.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Normalt én måned efter så kort en ansættelse!

      Hvis der er tale om en funktionærkontrakt bliver der ikke tale om en transfersum.
      Kan se at han er på kontrakt. Så der skal betales ved Kasse 1

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Har læst lidt mere i den tyske Transfermarkttråd: der lader til at være konsensus om, at Köhler på plussiden har en super mentalitet, stor løbevillighed og en god pasningsfod. På minussiden kritiseres han for at være langsom og for at få for mange kort. Hvis han får lige så mange kort som i Tyskland, så kommer vi nok til at se ham jævnligt i karantæne.

        Hvis beskrivelserne har noget på sig, så er det OK med mig. Vi har brug for et svin på midtbanen - undskyld mit sprogbrug - der skræller igennem, når spillet ikke er så poleret. Farten kunne naturligvis blive et problem, men nu kommer det også an på, hvilken standard, man måler i fht. Der er en del HSV-fans, der skriver om ham, og de kigger jo mod spillere, der kan få dem i Bundesligaen og klare sig der.

        Han er nok den spiller, jeg er mest spændt på: håber han kan være med til at hæve gejst og kampånd i en trup, der af og til måske har virket lidt 'flink og hyggelig'.
        Netop de langsomme bevægelser er også det jeg har konstateret på ganske få YouTube-klip. I øvrigt samme som man kunne konstatere om Mustafic, som også har vist sig at være rigtigt.

        Spørgsmålet er om han så er Rene Henriksen/Tverskov-forudseende, eller han om han kommer i mange af de samme situationer som JJT?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

          En leopard er ikke hurtig - det er en gepard til gengæld .....sorry finder selv ud
          Leoparden kan dog løbe 60 km i timen, hvis Sven kan det, er vi home safe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

            En leopard er ikke hurtig - det er en gepard til gengæld .....sorry finder selv ud
            En leopard kan komme op på Ca 60 km/t.. Jeg kan godt leve med en defensiv midt med det tempo

            Comment


              Ååh. Det er noget frygteligt rod. Vi har brug for Adrian, men nu har han jo hoved og motivation helt andre steder uagtet at vi beholder ham vinduet ud.
              Men imponerende at en mand i hans alder ser ud til at træde ind i ledelsen hos en af Skandinaviens største klubber. Det viser også det ikke kun er BW, som har set der er krummer I den unge mand. Forhåbentlig får vi lidt håndører for ham og forhåbentlig har der været et par kandidater i rekrutteringsprocessen omkring Adrian, som jo ikke lægger så lang tid tilbage, som også var skide gode.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Ååh. Det er noget frygteligt rod. Vi har brug for Adrian, men nu har han jo hoved og motivation helt andre steder uagtet at vi beholder ham vinduet ud.
                Men imponerende at en mand i hans alder ser ud til at træde ind i ledelsen hos en af Skandinaviens største klubber. Det viser også det ikke kun er BW, som har set der er krummer I den unge mand. Forhåbentlig får vi lidt håndører for ham og forhåbentlig har der været et par kandidater i rekrutteringsprocessen omkring Adrian, som jo ikke lægger så lang tid tilbage, som også var skide gode.
                Træls ja. Men frygter mere for den dag at en storklub kommer og vil have BW som vi fx så med Fredberg.. Han gør altså alt for god reklame for sig selv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Træls ja. Men frygter mere for den dag at en storklub kommer og vil have BW som vi fx så med Fredberg.. Han gør altså alt for god reklame for sig selv
                  Jeg har overvejet præcist det samme og jeg håber der er en shortlist med potentielle kandidater, så vi ikke skal ud i samme længere varende proces igen.

                  Alternativt kan vi håbe at BW var ærlig da han sagde at han valgte OB netop fordi det var en mindre klub der gav ham mulighed for at komme tættere på selve spillet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Træls ja. Men frygter mere for den dag at en storklub kommer og vil have BW som vi fx så med Fredberg.. Han gør altså alt for god reklame for sig selv
                    Ja måske. Jeg elsker ham også, men jeg tror heldigvis de klubber som for alvor kan vække BW's interesse, skal se resultater inden de flår kløerne i ham. Fredberg facts var til at tage at føle på. Fra 1. Div og direkte i Europa i deres første sæson i suppen med et spillerbudget til at spille om nedrykning. Her har BW et godt stykke op. Jeg tror helt sikkert nogen har øjnene for at han har ordet i sin magt, men store klubber i Anderlecht-skalaen vil se hans hold gøre noget udover det sædvanlige, og det kan vi ikke ligefrem sige at vi har formået endnu.

                    Comment


                      Bjørn siger mere eller mindre mellem linjerne i den nye SFÅ podcast at vi vil gå efter at hente Rasmus Falk hjem og at det er realistisk. Om det bliver i dette vindue kunne han så ikke svare på. Men for nu var der IKKE forhandlinger med FCK..

                      Der er også konkrete planer for hybrid på stadion og i Ådalen men at det er et meget komplekst arbejde. Vi har desuden selv overtaget baneplejen på stadion

                      Bjørn bekræfter at vi fik minium 50 mill for Minteh og at Sven er det dyreste køb at han har lavet i sin OB tid. Det samlede budget skulle også være forøget en smule.

                      Der skal desuden 1-2 ud da truppen skal slankes. Ryger der mere ud end dette vil de blive erstattet 1:1

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bjørn siger mere eller mindre mellem linjerne i den nye SFÅ podcast at vi vil gå efter at hente Rasmus Falk hjem og at det er realistisk. Om det bliver i dette vindue kunne han så ikke svare på. Men for nu var der IKKE forhandlinger med FCK..

                        Der er også konkrete planer for hybrid på stadion og i Ådalen men at det er et meget komplekst arbejde. Vi har desuden selv overtaget baneplejen på stadion

                        Bjørn bekræfter at vi fik minium 50 mill for Minteh og at Sven er det dyreste køb at han har lavet i sin OB tid. Det samlede budget skulle også være forøget en smule.

                        Der skal desuden 1-2 ud da truppen skal slankes. Ryger der mere ud end dette vil de blive erstattet 1:1
                        Ikke begejstret for det første men det er der nok ikke noget jeg kan gøre ved ​​​​​

                        Nummer to punkt er dog vigtigt, det lød dog også til at det havde lidt lange udsigter, jeg håber dog at det alligevel er ov​​​​erskueligt uden at det kommer til at tage alt for lang tid. Der må virkelig gerne føres nogle penge ind i faciliteterne.
                        Last edited by Striwetforlivet!; 26-06-2023, 23:53.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bjørn siger mere eller mindre mellem linjerne i den nye SFÅ podcast at vi vil gå efter at hente Rasmus Falk hjem og at det er realistisk. Om det bliver i dette vindue kunne han så ikke svare på. Men for nu var der IKKE forhandlinger med FCK..

                          Der er også konkrete planer for hybrid på stadion og i Ådalen men at det er et meget komplekst arbejde. Vi har desuden selv overtaget baneplejen på stadion

                          Bjørn bekræfter at vi fik minium 50 mill for Minteh og at Sven er det dyreste køb at han har lavet i sin OB tid. Det samlede budget skulle også være forøget en smule.

                          Der skal desuden 1-2 ud da truppen skal slankes. Ryger der mere ud end dette vil de blive erstattet 1:1
                          Godt interview igen. Bjørn var i fint humør. Havde lidt håbet MD ville spørge til Markus Jensen. Håber virkelig vi får ham at se i klubben de kommende år - og han får en god kontrakt.

                          Og så må det jo siges at være interessant med Falk. Selvom det nok ikke bliver lige med det første.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Leoparden kan dog løbe 60 km i timen, hvis Sven kan det, er vi home safe.
                            I meget kort tid. Modsat en gepard som både er hurtigere og kan løbe stærkt i længere tid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det er jeg godt nok ærgerlig over - og ret uforstående over for. Det er umuligt at vurdere hans konkrete indsats, men det er en ekstremt vigtig position, og det er ganske væsentligt med en kapacitet her.
                              Artiklen er lidt uklar. Men han er helt sikkert et emne i Hammarby. Jeg håber ikke det er fordi han oplever dårlige forhold i OB. Og det er ret useriøst at forlade den slags arbejde så tidligt. Men mon ikke der er taget højde for det i den unge svenskers kontrakt. Han er jo næsten ikke landet her endnu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Artiklen er lidt uklar. Men han er helt sikkert et emne i Hammarby. Jeg håber ikke det er fordi han oplever dårlige forhold i OB. Og det er ret useriøst at forlade den slags arbejde så tidligt. Men mon ikke der er taget højde for det i den unge svenskers kontrakt. Han er jo næsten ikke landet her endnu.
                                Når en noget større klub er interesseret i at tilbyde ham en noget større stilling behøver der nok ikke ligge så meget andet bag end det.

                                Comment

                                Working...
                                X