Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    I meget kort tid. Modsat en gepard som både er hurtigere og kan løbe stærkt i længere tid.
    Alt sammen ganske rigtigt - i denne sammenhæng var pointen i det indlæg jeg svarede på, at en leopard var langsom og derfor et dårligt billed på hurtigheden for vores nye 6’er.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      I meget kort tid. Modsat en gepard som både er hurtigere og kan løbe stærkt i længere tid.
      Er det ikke bedre at få en ulv som kan holde topfarten i op til en time

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Ikke begejstret for det første men det er der nok ikke noget jeg kan gøre ved ​​​​​

        Nummer to punkt er dog vigtigt, det lød dog også til at det havde lidt lange udsigter, jeg håber dog at det alligevel er ov​​​​erskueligt uden at det kommer til at tage alt for lang tid. Der må virkelig gerne føres nogle penge ind i faciliteterne.
        Lød som om at stadion var først og Ådalen bagefter. Så det er nok tidligst 2024. Måske endda 2025

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Bjørn siger mere eller mindre mellem linjerne i den nye SFÅ podcast at vi vil gå efter at hente Rasmus Falk hjem og at det er realistisk. Om det bliver i dette vindue kunne han så ikke svare på. Men for nu var der IKKE forhandlinger med FCK..

          Der er også konkrete planer for hybrid på stadion og i Ådalen men at det er et meget komplekst arbejde. Vi har desuden selv overtaget baneplejen på stadion

          Bjørn bekræfter at vi fik minium 50 mill for Minteh og at Sven er det dyreste køb at han har lavet i sin OB tid. Det samlede budget skulle også være forøget en smule.

          Der skal desuden 1-2 ud da truppen skal slankes. Ryger der mere ud end dette vil de blive erstattet 1:1
          Jeg kan godt lide ambitionerne, men det kan kun være et ubetinget ønske fra Falks side, som kan bringe ham hertil. Det er jo ikke bare en overskudsspiller, men decideret profil vi skal hente i landets største klub med to år tilbage af kontrakten. Det skal blive spændende at følge om FCK skubber Falk til side og satser på yngre kræfter. Det kunne åbne en dør som vinduet skrider frem, men det bliver dyrt.

          Dejligt at få sat ord på de møgbaner. Det kan godt være det er komplekst, men hvor skal man dog ofre de ressourcer der skal til for hurtigst muligt at komme i mål, både på stadion og i ådalen!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg kan godt lide ambitionerne, men det kan kun være et ubetinget ønske fra Falks side, som kan bringe ham hertil. Det er jo ikke bare en overskudsspiller, men decideret profil vi skal hente i landets største klub med to år tilbage af kontrakten. Det skal blive spændende at følge om FCK skubber Falk til side og satser på yngre kræfter. Det kunne åbne en dør som vinduet skrider frem, men det bliver dyrt.

            Dejligt at få sat ord på de møgbaner. Det kan godt være det er komplekst, men hvor skal man dog ofre de ressourcer der skal til for hurtigst muligt at komme i mål, både på stadion og i ådalen!
            Det er egentlig også det, jeg hører BW sige. Han nævner flere gange, at Falk har en lang kontrakt hos FCK og at det derfor kan blive svært rent praktisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Fossum er ikke meget mere end en dygtig press piller og især i sidste sæson faldt han igen er, det bliver sgu et nej tak herfra.
              Fossum har haft en forfærdelig sæson i AaB og som en af de mest løntunge og rutinerede i deres trup har hans lave niveau været en af de helt store årsager til at AaB ikke spiller i superligaen næste sæson. Så de penge vi sparer ved ikke at smide lønkroner efter ham håber jeg vi sender direkte ned i Tonnys akademi og så vil jeg vædde på vi får dem mange gange igen indenfor et par år.
              Havde vi stadig haft Jesper Hansen som sportsdirektør, så havde Fossum været en oplagt OB-signing.

              Omkring det med Hammerbys flirt med Adrian, så er det rigtig ærgerligt, da hele den scoutingorganisation han og AMC er i gang med at opbygge kun lige er sat igang, så det vil naturligvis blive blæst en del tilbage, hvis den primære hjerne og kapacitet bag pludselig skrider. Hvis det sker så håber jeg Bjørn har en kvalificeret plan B.

              Comment


                Den eneste grund til at Falk skal kunne skifte hjem til Odense i dette vindue, er at der er lavet en klar aftale med FCK da han forlængede om, at når han siger han vil hjem til Odense, så acceptere FCK det, selvfølgelig for et beløb.

                Men jeg tror også der går et år før vi ser ham i Ådalen, trods han tit er på besøg

                Comment


                  Jørgen til Cypern...

                  Comment


                    Hvis nu Falk ender i OB, er det så som 6'er eller 10'er eller kant ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Hvis nu Falk ender i OB, er det så som 6'er eller 10'er eller kant ?
                      8'er tror jeg
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        8'er tror jeg
                        Uden at det er noget, man behøver hænge sig for meget i, hedder det sig vel, at vi spiller med to 6'ere og en 10'er under Alm. Men her er det klart, at de to 6'ere har lidt forskellige roller, og Falk ville vel være den mere vildfarende af dem. Gigovic-udgaven af en Alm 6'er så at sige

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Uden at det er noget, man behøver hænge sig for meget i, hedder det sig vel, at vi spiller med to 6'ere og en 10'er under Alm. Men her er det klart, at de to 6'ere har lidt forskellige roller, og Falk ville vel være den mere vildfarende af dem. Gigovic-udgaven af en Alm 6'er så at sige
                          Også lidt mine tanker og der er jo ikke umiddelbart en fast plads til Falk, hvis Köhler og Manneh kommer godt fra start.

                          Comment


                            Synes det lyder mærkeligt at Frøen siger til SFÅ fra mandag at der ikke har været nogen samtaler med klubben, men Bjørn siger at de har haft samtaler om forlængelse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Også lidt mine tanker og der er jo ikke umiddelbart en fast plads til Falk, hvis Köhler og Manneh kommer godt fra start.
                              Det er vel et luksusproblem, man gerne vil have. Jeg tror stadig Fak har nok klasse til, at han ville være svær at komme udenom. Det er nok Manneh, der typemæssigt ville være i størst fare, men uanset hvad ville det give skarp konkurrence.

                              Comment


                                Jeg hørte godt BW omtale Falk i SFÅ og var vildt overrasket - måske er det bare fordi han ved at det næppe er realistisk. Falk har de senere sæsoner haft mange skadespauser, har delvist p.g.a. dette mistet sin stamplads, han oppebærer vel fortsat en løn som er betydeligt over OB niveau og har 2 år tilbage af sin kontrakt. Læg dertil at han er + 30 og vel egentligt har været væk så længe at man kan stille tvivl om hans OB DNA er intakt ( jeg betvivler ikke det har været der). Så hvis vi skal blive mindre "romantiske" som BW selv er talsmand for - kan jeg ganske enkelt ikke se argumenterne for at hente Falk længere - da han var på vej op forlod han OB, i sin prime var han alt for god til OB, skal vi så tage de sidste "dyre" og skadesplagede år i hans karriere - blot for at han kan cykle til træning ? Det bliver et nej tak herfra (selvom det gør lidt ondt at sige det).

                                Comment

                                Working...
                                X