Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    edit: og hvad skal der ske med hcb? skal man holde ham som anden keeper og så bare lade kontrakten løbe ud næste sommer? Eller tror man stadig på ham - så måske en forlængelse - og et årsudleje
    HC bliver lejet ud eller solgt, og Leeroy får hans trøjenummer.
    OB – Ingen hader os

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Det er rigtigt. Jeg tror dog at man tager den målsætning ret alvorligt, man har vel ikke misset den i de sæsoner man har kørt med den?

      Måske Al-Hajj på kanten? Jeg har sådan set heller ikke noget imod at Frø spiller han havde en rigtig fin sæson sidste år og det er også vigtigt at der er noget genkendeligt der er alligevel en 4 nye startere i opstillingen i forhold til sidste år. Det er nok meget godt at holde ved det som stadig er og fungerede.
      Tja jeg ved ikke rigtig. Nu kom der skader, men havde Ivan eller BP været klar lignede det Jørgen stod foran Aske på VB, selvom han havde kontraktudløb og vi ikke ønskede at forlænge. Derfor tror jeg egentlig ikke Alm spekulere alverden i den ambition. Jeg er dog helt sikker på at han nok skal finde en plads til Frø blandt de forreste 4, så længe han er i topform, men det er fordi Frø er en rigtig god spiller, som vi også kan se har udviklet sig det seneste år, hvor han ikke har haft skader i samme omfang som han tidligere har haft.

      Comment


        Regner vi med flere transfers eller hvad tror i?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
          Regner vi med flere transfers eller hvad tror i?
          Tror det afhænger af hvad vi sælger.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
            Regner vi med flere transfers eller hvad tror i?
            Jeg er sikker paa, at der ryger nogle ud, enten leje (f.eks. Bernat) eller salg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
              Regner vi med flere transfers eller hvad tror i?
              Håber da at vi ikke er færdige. Ser gerne vi henter en midterforsvarer mere og en venstreback

              Comment


                Jeg tror lidt planen er at signe, hvad der kan hjælpe os her og nu i opstarten…og så venter man med at bruge større beløb senere i vinduet…hvis der præsentere sig muligheder for klasse a-signiinger

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Håber da at vi ikke er færdige. Ser gerne vi henter en midterforsvarer mere og en venstreback
                  Jeg kan ikke forestille mig at der hentes endnu en midterforsvare mm. vi sælger Slots, måske en vb., men jeg synes ikke det er givet.
                  Sabbi, Frø, Tongya, Agon, Kadrii og Mickelson ser jeg dog alle som potentielle afgange, ligesom HC og Ejdum kunne være i spil til leje - så jeg tror ikke at vi er færdige med at handle. Som udgangspunkt tænker jeg dog at truppen er på plads til sæsonstarten, så jeg tror at eventuelt kommende handler afhænger af afgange ligesom jeg tror de vil komme sent i vinduet hvor der kan opstå nogle spændende muligheder. En ny kant kunne jeg godt se komme på tale.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                    Jeg tror lidt planen er at signe, hvad der kan hjælpe os her og nu i opstarten…og så venter man med at bruge større beløb senere i vinduet…hvis der præsentere sig muligheder for klasse a-signiinger
                    Enig. Nu har man opstarts truppen. Men langt fra den der lukker vinduet 1/9. Der skal nok komme justeringer og flere signings. Justeringer i løbet af vinduet og en spiller eller 2 sidst i vinduet hvis det rigtige dukker op og man har fået luget ydeligere ud i truppen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                      Regner vi med flere transfers eller hvad tror i?
                      Håber det ikke. Det har været det vilde vesten, og nu vil jeg gerne lige se fugesandet synke ned så at sige. Det er jo en helt ny trup.

                      Håber på et par salg - det kunne være blandt følgende men næppe alle: Sabbi, FT, BK og måske NM og HCB - og ellers bare ro.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Håber det ikke. Det har været det vilde vesten, og nu vil jeg gerne lige se fugesandet synke ned så at sige. Det er jo en helt ny trup.

                        Håber på et par salg - det kunne være blandt følgende men næppe alle: Sabbi, FT, BK og måske NM og HCB - og ellers bare ro.
                        tænker det kommer meget an på salg - hvem og hvor mange. Eks; Sabbi må være et godt bud, og Tongya vil også gerne videre ser det ud til - ryger de 2 så skal der jo noget ind til kanterne. Vi vil så have Nouck, Mucolli, Selven og Don D - hvilket burde være nok rent numerisk - men hvad med kvaliteten?

                        - jeg syntes allerede nu vores kanter ser lidt...ud - jeg har ihvertfald en del spørgsmålstegn ved dem.

                        Sabbi syntes jeg har været bedsts som angriber, Tongya gør det godt - men mest defenssivt, Nouck syntes jeg er spændende - men kan han holde højt nok niveau over en hel sæson?
                        Don D - altså alene navnet gør jeg tror han bliver et hit
                        mucolli mener jeg ikke er god nok og selven kender jeg intet til...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                          Regner vi med flere transfers eller hvad tror i?
                          Kommer an på hvad der ryger. Jeg tror man forsøger at sælge Sabbi, HC, Nico, Mucolli måske Kadrii og Fenger.

                          Sker det så kommer der en ny målmand ind, måske fra akademiet og en ny angriber. Så kan det værre at der kommer noget ind hvis der falder en appelsin ned i turbanen.

                          Comment


                            Som skrevet tidligere så høre jeg Kadrii ryger til B93. HCB vil væk og har fået lov til at smutte.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                              Som skrevet tidligere så høre jeg Kadrii ryger til B93. HCB vil væk og har fået lov til at smutte.
                              Begge giver også god mening. Kadrii behøver ikke erstattes så længe vi har Sabbi. Men hvis han sælges skal der hentes kvalitet ind. Det burde der også være råd til fra et pænt salg

                              HCB skal væk uden tvivl. Han har ingen fremtid i OB længere efter MHs forlængelse. Spørgsmålet er om Magnus bliver 2.Målmand og man henter Sebastian Dalby Willie som 3. Målmand. Eller man henter en målmand ind på 1 års leje evt og giver de unge 1 år mere til at modne

                              Comment


                                ikke OB relateret men har lige set Randers også har hentet en forsvarspiller i Willem II

                                - wessel dammers følger altså owusu til DK

                                Comment

                                Working...
                                X