Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det er rigtigt. Jeg tror dog at man tager den målsætning ret alvorligt, man har vel ikke misset den i de sæsoner man har kørt med den?
Måske Al-Hajj på kanten? Jeg har sådan set heller ikke noget imod at Frø spiller han havde en rigtig fin sæson sidste år og det er også vigtigt at der er noget genkendeligt der er alligevel en 4 nye startere i opstillingen i forhold til sidste år. Det er nok meget godt at holde ved det som stadig er og fungerede.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Håber da at vi ikke er færdige. Ser gerne vi henter en midterforsvarer mere og en venstreback
Sabbi, Frø, Tongya, Agon, Kadrii og Mickelson ser jeg dog alle som potentielle afgange, ligesom HC og Ejdum kunne være i spil til leje - så jeg tror ikke at vi er færdige med at handle. Som udgangspunkt tænker jeg dog at truppen er på plads til sæsonstarten, så jeg tror at eventuelt kommende handler afhænger af afgange ligesom jeg tror de vil komme sent i vinduet hvor der kan opstå nogle spændende muligheder. En ny kant kunne jeg godt se komme på tale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægJeg tror lidt planen er at signe, hvad der kan hjælpe os her og nu i opstarten…og så venter man med at bruge større beløb senere i vinduet…hvis der præsentere sig muligheder for klasse a-signiinger
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlægRegner vi med flere transfers eller hvad tror i?
Håber på et par salg - det kunne være blandt følgende men næppe alle: Sabbi, FT, BK og måske NM og HCB - og ellers bare ro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Håber det ikke. Det har været det vilde vesten, og nu vil jeg gerne lige se fugesandet synke ned så at sige. Det er jo en helt ny trup.
Håber på et par salg - det kunne være blandt følgende men næppe alle: Sabbi, FT, BK og måske NM og HCB - og ellers bare ro.
- jeg syntes allerede nu vores kanter ser lidt...ud - jeg har ihvertfald en del spørgsmålstegn ved dem.
Sabbi syntes jeg har været bedsts som angriber, Tongya gør det godt - men mest defenssivt, Nouck syntes jeg er spændende - men kan han holde højt nok niveau over en hel sæson?
Don D - altså alene navnet gør jeg tror han bliver et hit
mucolli mener jeg ikke er god nok og selven kender jeg intet til...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlægRegner vi med flere transfers eller hvad tror i?
Sker det så kommer der en ny målmand ind, måske fra akademiet og en ny angriber. Så kan det værre at der kommer noget ind hvis der falder en appelsin ned i turbanen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlægSom skrevet tidligere så høre jeg Kadrii ryger til B93. HCB vil væk og har fået lov til at smutte.
HCB skal væk uden tvivl. Han har ingen fremtid i OB længere efter MHs forlængelse. Spørgsmålet er om Magnus bliver 2.Målmand og man henter Sebastian Dalby Willie som 3. Målmand. Eller man henter en målmand ind på 1 års leje evt og giver de unge 1 år mere til at modne
- Likes 1
Comment
Comment