Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    En klog mand lærte mig engang, at du ikke skal leve dit liv ved at kigge ud af bagruden, og ærgre dig over tidligere ting, du har gjort. Men lev dit liv ved at kigge ud af forruden, og gør noget ved de ting, som kommer til dig i fremtiden.
    Dette gælder også i sagen om JT hyldesten.
    Disco Glenn med sin “backspejls vs. forrude” metafor?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Disco Glenn med sin “backspejls vs. forrude” metafor?
      Tror ikke på Disco-Glenn. pnl skrev noget om en klog mand.

      Comment


        Iflg. OBstruktion kan en OB´er (dansker) ende med at skifte til en rival. Det kan vel kun være HC/Bashkim?
        https://twitter.com/OBstruktion1887/...16730514395136

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
          Iflg. OBstruktion kan en OB´er (dansker) ende med at skifte til en rival. Det kan vel kun være HC/Bashkim?
          https://twitter.com/OBstruktion1887/...16730514395136
          Agon?

          Det er mit gæt og jeg tror det er til Hvidovre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Agon?

            Det er mit gæt og jeg tror det er til Hvidovre.
            OBstruktion skriver at det ikke er Agon.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

              OBstruktion skriver at det ikke er Agon.
              Ha! Ja, så kan man sgu lære at læse opslaget.

              Ja, så må det næsten værre en af de to.

              Alternativet kunne vel næsten kun værre Grubbe fordi man så vælger at holde på Nico, men det kan jeg sgu ikke rigtig se for mig.

              Comment


                Silkeborg har lige solgt Sebastian Jørgensen.

                Kunne det værre Kadrii til Silkeborg? Så slipper man af med en angriber og får frigivet nogle lønkroner til en midtbanespiller.

                Det tror jeg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                  Iflg. OBstruktion kan en OB´er (dansker) ende med at skifte til en rival. Det kan vel kun være HC/Bashkim?
                  https://twitter.com/OBstruktion1887/...16730514395136
                  Hmm, spørgsmålet er vel hvilket format. Er der nogen der har smidt en stor transfer, så vi ikke kan/vil sige nej, eller er der nogen der "hjælper" os af med en spiller.

                  Slotsager til fcm?
                  Frø til bif.?
                  Aske til bif / fcm / Agf.?

                  Alle ubehagelige scenarier, vil jeg sige.

                  Synes snart åreladningen af danskere, kontra tilgangen af udlændinge bliver et issue. Nu skal der helst ikke gå Vejle i den,
                  eller som da bif skrev historie med den første start-11 i historien uden en dansker.
                  udlændinge er fantastisk, og kan give noget ekstra, men der skal også være en dansk stamme, tak

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Hmm, spørgsmålet er vel hvilket format. Er der nogen der har smidt en stor transfer, så vi ikke kan/vil sige nej, eller er der nogen der "hjælper" os af med en spiller.

                    Slotsager til fcm?
                    Frø til bif.?
                    Aske til bif / fcm / Agf.?

                    Alle ubehagelige scenarier, vil jeg sige.

                    Synes snart åreladningen af danskere, kontra tilgangen af udlændinge bliver et issue. Nu skal der helst ikke gå Vejle i den,
                    eller som da bif skrev historie med den første start-11 i historien uden en dansker.
                    udlændinge er fantastisk, og kan give noget ekstra, men der skal også være en dansk stamme, tak
                    I følge Obstruktion er det ikke Frø.
                    Og hvis BW sælger Slotsager så bliver rasende. Og tror det er fuldstændig urealistisk at han ville sælge Slots til FCM eller en anden dansk klub. Hvis Slotsager rykker videre én dag så bliver det en europæisk storklub og der kommer rigtig god penge på bordet, langt mere end en dansk klub kan give. Og det ved Bjørn helt sikkert.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      I følge Obstruktion er det ikke Frø.
                      Og hvis BW sælger Slotsager så bliver rasende. Og tror det er fuldstændig urealistisk at han ville sælge Slots til FCM eller en anden dansk klub. Hvis Slotsager rykker videre én dag så bliver det en europæisk storklub og der kommer rigtig god penge på bordet, langt mere end en dansk klub kan give. Og det ved Bjørn helt sikkert.
                      Enig med dig, det ville usandsyndlig ulækkert med slots til fcm.
                      Jeg siger bare, at når man driver fodboldforretning, og kører så aktivt som Bjørn gør på godt og ondt, så er alt til salg.
                      og jeg tror endda at tankerne om priser på OBs spillere generelt, er meget høje herinde. Se bare Breum (Hvilket så ogå overraskede mig)

                      Så hvis fcm smider eks. 10/12 mio +bonusser på Slots, er vi så lydhøre.? Vi er dækket ind antalsmæssigt. Håber vi afviser, men man bliver bare så skuffet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Enig med dig, det ville usandsyndlig ulækkert med slots til fcm.
                        Jeg siger bare, at når man driver fodboldforretning, og kører så aktivt som Bjørn gør på godt og ondt, så er alt til salg.
                        og jeg tror endda at tankerne om priser på OBs spillere generelt, er meget høje herinde. Se bare Breum (Hvilket så ogå overraskede mig)

                        Så hvis fcm smider eks. 10/12 mio +bonusser på Slots, er vi så lydhøre.? Vi er dækket ind antalsmæssigt. Håber vi afviser, men man bliver bare så skuffet
                        Tror bare BW er en alt for godt forretningsmand at sælge Slotsager for beløbet du nævner. Prisen kan kun blive højere med hver kamp Slotsager spiller og hvis man kigger på beløbet vi fik for Minteh så er 10- 12 millioner ja lommepenge.
                        i øvrigt er meget enig med dig: BWs professionelle og usentimale tilgang bringer klubben pup et mere professionek niveau men man skal passe på ikke at sælge identifikationen og sjælen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Der er ikke en chance for at OB sælger Slotsager for 10-12 mill til nogen som helst. Bliver Slotsager solgt i det her vindue så bliver det for et meget højt beløb og så bliver det til en storklub, phat chance at han ryger til en dansk klub.

                          Adelgaard bliver heller ikke solgt til en dansk klub. Og ryger også kun hvis der er en klub i udlandet der er parat til at betale en meget god pris for ham.

                          I forhold til Breum så havde jeg også håbet på at han var blevet forløst i OB, men det var der ikke noget der pegede på at han ville blive, der er lidt aura af den klassiske historie om talentet der altid var den bedste på holdet og så blev rykket op i truppen, fik et dyk og ikke var i stand til at komme tilbage igen. Jeg håber det lykkedes for ham i Holland og at vi har en videresalgsklausul på ham, men ellers tror jeg egentligt også mest på Charly.

                          Og så kommer der jo mere nedefra Markus Jensen, Nicolai Juul-Sandberg, Noah Lassen og Elias Hansborg tror jeg er navne vi kommer til at se i den næste sæson. Der er nogle spændene navne imellem og sikkert også nogle som ikke kommer til at lykkedes i OB.

                          Comment


                            FCK er vel den eneste klub, der ville kunne finde på at lægge, hvad der skal til for Slotsager. Men det tvivler jeg nu alligevel på.
                            Har til gengæld ikke så meget fantasi til at gætte på, hvem det ellers kan være. Men Bashkim til Vejle måske? De går vel også under rival-kategorien

                            Comment


                              BW sagde i BT interviewet at et køb af Slotsager er et køb af et kæmpepotentiale og det koster en kæmpesum. Om ser er interesse? Ja. Store klubber i store ligaer …
                              Han er ung nok til at blive “egen avl” og det har de sydenlandske klubber stort fokus på ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Nogen der har kigget på Emil Frederiksen i Sønderjyske?
                                gode stats og jfr. Mediano er han 1. divisions Isaksen og med en frikøbsklausul på 100.000 Euro.

                                https://www.transfermarkt.com/emil-f...spieler/422941
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X