Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.
Comment
-
Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægPuhaaaa.
Ifølge Fyens er der snakke med FC Utrecht om Markus Jensen.
De er klar til at ligge 3 millioner
Også FCM er interreseret…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
har vi skrevet med ham eller venter vi på han fylder 18?
Det skal de løse. Ville være en skandale at sælge ham for de beløb de nævner. Håber lidt han ret hurtigt bider sig fast på holdet i denne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Fornuftigt.
Han har gjort det godt.
Det er nok tid til at kigge på enten leje eller salg af HC. Han skal have spilletid, og så må næste talent være andenkeeper.
Comment
-
Jeg håber godt nok ikke at vi sælger Markus Jensen for 3 mill. Jeg synes vi begynder at se lidt tynde ud på kanterne og det må netop være oplagt at det er for at få givet minutter til nogle af vores unge gutter.
Lækkert med en forlængelse til Hansen, han har gjort det godt.
Og så er jeg enig i at vi skal have HC videre. Jeg synes lidt den historie er et åbent sår i og omkring OB, det her vindue er et vindue hvor vi kan ligge stenen til en ny fortælling og der må vi i min optik gerne forlade det her projekt som ganske enkelt ikke virker.
Vores fynske ven her er tilgængelig på en fri fra championship: https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/462820
Måske et skud værd?Last edited by Striwetforlivet!; 22-06-2023, 13:09.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Jeg tror ikke, at det havde noget at gøre med buddet. Tverskov ville prøve noget andet. Hvilket man ikke kan bebrejde ham. Groft sagt så er det jo en klub, der er noget andet end OB. Med bedre træningsfaciliteter og med nyligt DM sølv med dertilhørende europæiske kampe. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved kvaliteten af tilbuddene fra udlandet, siden han vælger at blive i Danmark.
Det må ikke ha været særligt attraktive tilbud. En 30-årig siger ikke nej til udlandet, hvis ikke de tilbud måske bare var uattraktive i forhold til. Omvendt så er der jo det med de europæiske kampe, og den tiltænkte rolle som støttespiller for unge talenter, samt tilknytningen til nærområdet.
Jeg skal ikke gøre mig yderligere klog på dette. Jeg syntes bare det satte den overdrevne hyldest lidt i relief, når den kærligheds overøste så alligevel vælger andedammen fremfor det fremmede.
Vi sagde ikke farvel og tak bare for at han nu skal rende rundt og gøre en konkurrent bedre.
Østrøm blev buhet af for mindre. Derfor undrede jeg mig.
MvH ChrisOB
Dette gælder også i sagen om JT hyldesten.
- Likes 1
Comment
Comment