Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Bedre baner er langt vigtigere end nye spillere.
    Hvis Minteh ryger for et så højt beløb vil der være råd til begge dele. Jeg tror også Sabbi ryger for nogle millioner.
    Så vi kan sagtens ende i et scenarie hvor der sælges for 60+ mill og budgettet kun kræver 7,5 mill

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvis Minteh ryger for et så højt beløb vil der være råd til begge dele. Jeg tror også Sabbi ryger for nogle millioner.
      Så vi kan sagtens ende i et scenarie hvor der sælges for 60+ mill og budgettet kun kræver 7,5 mill
      Med konkret interesse fra Newcastle kunne man måske også håbe at andre klubber vågner op og kommer på banen - fortsætter Minteh med at brænde banen af i foråret samtidig med at der opstår lidt konkurence situation kan det godt blive spændende at følge med.
      Det sagt vil et salg på 40 mill plus eventuelle klausuler være et fedt salg som kan blive skelsættende for klubben.

      Et flot Sabbi salg til sommer synes jeg også ville være lækkert - flere gode salg af BW i hans korte tid i OB må alt andet lige også give lidt ekstra tillid fra Thorborg og skabe lidt mere villighed til at åbne pungen eller som minimum tillade at en større del af transfer indtægterne geninvesteres i trup og faciliteter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        https://fyens.dk/ob/se-her-hvilken-s...es-den-15-juni

        Ser ud til der sker lidt. Jeg kan ikke læse artiklen, så jeg ved ikke, hvilken klub der er.

        Jeg synes, vi skal sælge Minteh, da vi har brug for pengene, og jeg i øvrigt ikke tror, at Minteh vil forlænge. Set i et udviklingsperspektiv er jeg dog overbevist om, at Minteh ville have godt af ét år mere i suppen.
        det tror jeg nu også han har, men det er næppe sandsynligt hvis der jingleres med +40 mill. BW har selvf. lov at sælge nu og derefter leje ham for næste år, men det tror jeg nu heller ikke sker

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

          you've got mail
          Den kunne jeg også godt tænke mig at se, hvis det er muligt?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ville være fantastisk at få ham afsted til de penge. Mon ikke det bliver 45-50 mill plus add ons
            Det var vel det beløb tyskerne lige har købt AaB for.
            Det må give råd til yderligere investeringer i både hybridtræningsbane og i både trup og akademiet så den næste Minteh kan køres i stilling.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Med konkret interesse fra Newcastle kunne man måske også håbe at andre klubber vågner op og kommer på banen - fortsætter Minteh med at brænde banen af i foråret samtidig med at der opstår lidt konkurence situation kan det godt blive spændende at følge med.
              Det sagt vil et salg på 40 mill plus eventuelle klausuler være et fedt salg som kan blive skelsættende for klubben.

              Et flot Sabbi salg til sommer synes jeg også ville være lækkert - flere gode salg af BW i hans korte tid i OB må alt andet lige også give lidt ekstra tillid fra Thorborg og skabe lidt mere villighed til at åbne pungen eller som minimum tillade at en større del af transfer indtægterne geninvesteres i trup og faciliteter.
              vi skal have deres scouts til at kigge forbi - mon ikke en gang bingo kan lokke dem til

              - med de enorme beløb der er blevet handlet for i superligaen de seneste år så håber jeg godt nok vi bryder 50 mill barrieren med Minteh.

              pengene vil selvf være dejlige i sig selv - men også det signal det vil være at vi begynder at kunne sende spillere videre for den slags penge, tror ikke det vil skade os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                vi skal have deres scouts til at kigge forbi - mon ikke en gang bingo kan lokke dem til

                - med de enorme beløb der er blevet handlet for i superligaen de seneste år så håber jeg godt nok vi bryder 50 mill barrieren med Minteh.

                pengene vil selvf være dejlige i sig selv - men også det signal det vil være at vi begynder at kunne sende spillere videre for den slags penge, tror ikke det vil skade os.
                Enig. Det vil samtidig gøre det nemmere at takke nej til det første store bud der kommer på eksempelvis Slotsager og vente på at han også bliver rigtig mange penge værd plus han så vil kunne nå at gøre en forskel for os inden han sendes til en større adresse.

                Comment


                  Hvis det bliver sådan et stort salg og pengene bruges rigtigt kan det blive en game-changer for os. Det giver os en uforventet og unik chance at investere og det skulle vel også tiltrække andre talenter til OB hvis de ser hvor hurtigt man kan kickstarte en international karriere her. Og det vækker vel også interesse fra europæiske storklubber for viryes talenter/talentarbejde i fremtiden hvis vi kan sælge for store veløb til PL.
                  Der skal vel sendes en kæmpe TAK til Bakary Bojang som anbefalede Minteh på det varmeste selvom man først var vel ikke helt overbevist om guldfuglen.
                  En stor lottogevinst som bare er havnet i vores hænder.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

                    Newcastle, ml. 40-70 mill - men der er "problemer" i forhold til afrikanske spillere og Brexit. Dilemma i forhold til at lade Minteh deltage i U20 vm i Argentina.
                    Der skal landskampe til for at spille i PL .. så må han jo til U20 hvis de tæller med …

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...til-newcastle/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Der skal landskampe til for at spille i PL .. så må han jo til U20 hvis de tæller med …

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...til-newcastle/
                      Landskampe er som jeg husker det kun A-landskampe.

                      De andre tæller jo intet, du kan også skifte landshold selv om du har spillet U-21 landskampe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Landskampe er som jeg husker det kun A-landskampe.

                        De andre tæller jo intet, du kan også skifte landshold selv om du har spillet U-21 landskampe.
                        Government Body Endorsement


                        EU nationals will now be subject to the same rules as all other overseas players, who can sometimes be denied transfers to England because of red tape, and must receive a Governing Body Endorsement (GBE) to qualify - a proposal which has now been signed off by the Home Office.

                        A GBE will be awarded on a points-based system on the following criteria for men’s players:
                        • Senior and youth international appearances
                        • Quality of the selling club, based on the league they are in, league position and progression in continental competition
                        • Club appearances, based on domestic league and continental competition minutes

                        Any player who meets the minimum points threshold will automatically be granted a GBE, which in turn will allow them to obtain the necessary work permit. Anyone who fails to gain enough points can still appeal for a GBE to the Exceptions Panel

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Government Body Endorsement


                          EU nationals will now be subject to the same rules as all other overseas players, who can sometimes be denied transfers to England because of red tape, and must receive a Governing Body Endorsement (GBE) to qualify - a proposal which has now been signed off by the Home Office.

                          A GBE will be awarded on a points-based system on the following criteria for men’s players:
                          • Senior and youth international appearances
                          • Quality of the selling club, based on the league they are in, league position and progression in continental competition
                          • Club appearances, based on domestic league and continental competition minutes

                          Any player who meets the minimum points threshold will automatically be granted a GBE, which in turn will allow them to obtain the necessary work permit. Anyone who fails to gain enough points can still appeal for a GBE to the Exceptions Panel
                          Skidt med 2’eren …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Skidt med 2’eren …
                            Ja den scorer vi nok ikke mange point på

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Min mavefornemmelse er at man beholder Frø. Så må man forsøge på forlængelse eller lade ham gå gratis om 1 år.
                              Minteh og Sabbi skal der helt sikkert kapitaliseres på

                              Jeg vil helt klart også hellere af med Sabbi, end med Frø. Det frigiver en del lønkroner, da Sabbi blev lokket hertil på en JH classic: total overbud på løn.
                              Desuden syntes jeg Frø’s topniveau er bedre end Sabbi’s. Jeg har også stadig lidt tro på at Frø kan lægge på sit spil, udover stabilitet som er en mangelvare hos begge.
                              Jeg tvivler dog på at vi scorer det helt store på Sabbi.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                                Jeg vil helt klart også hellere af med Sabbi, end med Frø. Det frigiver en del lønkroner, da Sabbi blev lokket hertil på en JH classic: total overbud på løn.
                                Desuden syntes jeg Frø’s topniveau er bedre end Sabbi’s. Jeg har også stadig lidt tro på at Frø kan lægge på sit spil, udover stabilitet som er en mangelvare hos begge.
                                Jeg tvivler dog på at vi scorer det helt store på Sabbi.
                                Vi burde mindst kunne få lige så mange penge som på Jebali, grundet alder og eventuelle potientiale i fremtiden. Jeg ved godt han ikke har spillet VM, men Sabbi har efterhånden vist lidt af hvad han kan, derudover er han populær i USA tror jeg.
                                Jeg tror OB godt kunne finde på at sælge Frø, hvis man har den rigtige erstatning klar.
                                Mon ikke Tongya også bliver solgt for minimum 15-20 mil, ifølge SFÅ føler han sig jo ikke hjemme i Odense

                                Comment

                                Working...
                                X