Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Martin Davidsens blog:
    https://obstemmer.dk/blog-ob-staar-f...mmertransfers/

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Jeg ved godt det er temmelig urealistisk men hvor ville jeg gerne have Bidstrup (FCN) til OB.
      Mener du seriøst den spiller der er ejet af Brentford?

      For som bjerghest skriver, det er jo helt i skoven at tro vi kan få ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Meget interessant

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
          Meget interessant
          bestemt interessant, man må da sige at vores nye chefscout får en fantastisk chance for at vise hvad han kan


          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg tror helt bestemt at BW med regner Vestergaard,Kjerrumgaard og Ejdum som alle starter op i Ådalen slut juni som jeg hører det. Mon ikke også at Fenger dukker op
            Men ja. Det bliver vildt hvis han forventer at vi mere eller mindre lukker vinduet 1/7…

            Jeg er nu sikker på at Sabbi,Minteh,Frø osv der står på rampen også er med til at starte træningen op i Ådalen. Fuldstændigt umuligt projekt at have en færdig trup så tidligt for en klub som OB. Tror nu også det skal tages med et gran salt
            Jeg tænker også mere det er en rettesnor - noget at sigte efter. Tidligere syntes jeg man meget har sagt at vi alligevel ikke kunne lave handler før sidst i vinduet - og så skete der jo ikke noget før vi kom til slut august (groft sagt)
            Nu er der noget at sigte efter og det syntes jeg da er positivt. Det har år efter år været et problem med at truppen ikke er på plads.

            Der skal findes en afklaring med Tverskov (hvis ikke der allerede er truffet en beslutning), det samme med minteh - hvis ikke han ønsker at forlænge så skal han sælges og gerne hurtigts muligt.

            Skjelvik smutter - mon ikke godt man kan finde en vb back up til sæson opstart? Det samme med forsvaret - Slotsager som backup er fint men både BP og Ivan har haft nogle skadesproblemer så en mand mere vil nok være at foretrække - er det Vestergaard?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              Jeg tænker også mere det er en rettesnor - noget at sigte efter. Tidligere syntes jeg man meget har sagt at vi alligevel ikke kunne lave handler før sidst i vinduet - og så skete der jo ikke noget før vi kom til slut august (groft sagt)
              Nu er der noget at sigte efter og det syntes jeg da er positivt. Det har år efter år været et problem med at truppen ikke er på plads.


              Der skal findes en afklaring med Tverskov (hvis ikke der allerede er truffet en beslutning), det samme med minteh - hvis ikke han ønsker at forlænge så skal han sælges og gerne hurtigts muligt.

              Skjelvik smutter - mon ikke godt man kan finde en vb back up til sæson opstart? Det samme med forsvaret - Slotsager som backup er fint men både BP og Ivan har haft nogle skadesproblemer så en mand mere vil nok være at foretrække - er det Vestergaard?
              Det tror jeg du har ret i, men nu er der jo selvsagt bedre muligheder for at være på forkant når man med den nye og markant udvidede organisation, og beskrivelser af hvad de forskellige positioner på banen skal kunne i fht. spillestilen .. håber jeg i hvert fald.
              Last edited by manner; 20-04-2023, 19:16.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det tror jeg du har ret i, men nu er der jo selvsagt bedre muligheder for at være på forkant når man med den nye og markant udvidede organisation, og beskrivelser af hvad de forskellige positioner på banen skal kunne i fht. spillestilen .. håber jeg i hvert fald.
                bestemt - og så skal vi se hvad vores nye scout kan finde frem - mon ikke han har haft travlt siden han kom til.

                - Det er jo heller ikke fordi de afgange der kommer vil være overraskelser (forhåbentlig)

                og så håber jeg man begynder at få bedre styr på kontrakt situationerne fremadrettet. Jo ikke helt optimalt at vi skal af med Minteh, frø og sabbi på en gang - men skal der tjenes penge på dem så skal de jo alle sammen videre (eller forlænges med...)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  Jeg tænker også mere det er en rettesnor - noget at sigte efter. Tidligere syntes jeg man meget har sagt at vi alligevel ikke kunne lave handler før sidst i vinduet - og så skete der jo ikke noget før vi kom til slut august (groft sagt)
                  Nu er der noget at sigte efter og det syntes jeg da er positivt. Det har år efter år været et problem med at truppen ikke er på plads.

                  Der skal findes en afklaring med Tverskov (hvis ikke der allerede er truffet en beslutning), det samme med minteh - hvis ikke han ønsker at forlænge så skal han sælges og gerne hurtigts muligt.

                  Skjelvik smutter - mon ikke godt man kan finde en vb back up til sæson opstart? Det samme med forsvaret - Slotsager som backup er fint men både BP og Ivan har haft nogle skadesproblemer så en mand mere vil nok være at foretrække - er det Vestergaard?
                  Tverskov er væk. Det er jeg 100% sikker på. Det er bare ikke meldt ud

                  Jeg tror ikke at Slotsager er backup ret længe. De går virkelig all in på ham

                  Mht Vestergaard vender han tilbage og så må de første par måneder jo vise hvor han står i kabalen inden vinduet lukket.
                  Vi har desuden en gambianer på prøvetræning som kan komme i spil(who knows). Syntes han så ganske fornuftig ud til træningen idag. Høj gut med masser af fart og fysik. Midtforsvarer. Lignede også en med ok teknink. Han spillede dog i U19 tøj. Men vi har jo set hvor hurtigt det kan gå med fx Minteh

                  Comment


                    Men træningen var tyndt besat idag. Kun 16 marksspilere klar. Og det er incl Mussa og Omar som man har absolut ingen tiltro til.

                    Tverskov var på kondicyklen(nok bare på skånekost), Manneh og Zohore er skadet mens Mucolli,Ivan,Nico og Mustafic genoptrænede med fyssen og er ikke i spil til mandag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      bestemt - og så skal vi se hvad vores nye scout kan finde frem - mon ikke han har haft travlt siden han kom til.

                      - Det er jo heller ikke fordi de afgange der kommer vil være overraskelser (forhåbentlig)

                      og så håber jeg man begynder at få bedre styr på kontrakt situationerne fremadrettet. Jo ikke helt optimalt at vi skal af med Minteh, frø og sabbi på en gang - men skal der tjenes penge på dem så skal de jo alle sammen videre (eller forlænges med...)
                      Min mavefornemmelse er at man beholder Frø. Så må man forsøge på forlængelse eller lade ham gå gratis om 1 år.
                      Minteh og Sabbi skal der helt sikkert kapitaliseres på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tverskov er væk. Det er jeg 100% sikker på. Det er bare ikke meldt ud

                        Jeg tror ikke at Slotsager er backup ret længe. De går virkelig all in på ham

                        Mht Vestergaard vender han tilbage og så må de første par måneder jo vise hvor han står i kabalen inden vinduet lukket.
                        Vi har desuden en gambianer på prøvetræning som kan komme i spil(who knows). Syntes han så ganske fornuftig ud til træningen idag. Høj gut med masser af fart og fysik. Midtforsvarer. Lignede også en med ok teknink. Han spillede dog i U19 tøj. Men vi har jo set hvor hurtigt det kan gå med fx Minteh
                        fint for mig - pointen er bare den samme. 3 forsvarsspillere - hvoraf de 2 har kæmpet lidt med skader - så der mangler 1. Måske ikke fra dag 1 hvis man vil se vestergaard an. Håber bare man er hurtigere til at finde ud af hvad der fungere. Det var jo noget af det der gik galt sidste år (set udefra) Man gav HC en chance mere på kassen, man kørte videre med Kasper Larsen selv om det heller aldrig så ud til at skulle kunne fungere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          fint for mig - pointen er bare den samme. 3 forsvarsspillere - hvoraf de 2 har kæmpet lidt med skader - så der mangler 1. Måske ikke fra dag 1 hvis man vil se vestergaard an. Håber bare man er hurtigere til at finde ud af hvad der fungere. Det var jo noget af det der gik galt sidste år (set udefra) Man gav HC en chance mere på kassen, man kørte videre med Kasper Larsen selv om det heller aldrig så ud til at skulle kunne fungere.
                          Hvis der skal spares lidt på løn krudtet er det fint for mig med Bjørn,Ivan,Slots og Vester(og måske vores nye gambianer)

                          Så kan det store krudt blive brugt på den centrale midtbane og de offensive pladser

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                            Meget interessant
                            Men der bliver da også spillet på ALLE tangenter …

                            Kenneth Zohore,
                            Jeppe Tverskov,
                            Jørgen Skjelvik,
                            Omar Jebali,
                            Aron Thrandarson,
                            Naatan Skyttä (lejeaftale udløber).

                            De forsvinder men det er vel kun Tverskov man kommer til at savne. Skulle man få en 7. plads og lave en Viborg er der vel en lille chance for en forlængelse med en symbolsk frikøbsklausul så han kan spille europæisk og være med i efteråret med mindre at han finder en klub der kan tilbyde mere.

                            Musa Juwara (udløb december 2023),
                            Nico Mickelson (sommer 2025),
                            Agon Mucolli (sommer 2026),

                            Alle ovenstående kan vel erstattes af talenter? Ex Tverskov …

                            Får man et bud sælger man forhåbentligt. Ingen har fået spilletid og alternative løsninger er valgt ved udskiftninger.

                            Charly Nouck Hornemann (sommer 2026),
                            Jakob Breum (sommer 2026),
                            Hans Christian Bernat (sommer 2026).

                            Alle unge, alle kan blive bedre og ja, kunne nok lejes ud men specielt HC tror jeg bliver

                            Yankuba Minteh (sommer 2024), Salg
                            Mads Frøkjær (sommer 2024), Salg
                            Emmanuel Sabbi (sommer 2024), Salg

                            og det vil være ok hvis salgssummen bruges til fuldgode erstatninger ..

                            Franco Tongya (sommer 2025),
                            Mihajlo Ivancevic (sommer 2025),

                            høje salgssummer før et salg, ellers kan de fint blive mindst et år mere. Men penge til fuldgode erstatninger ..

                            Gustav Grubbe (sommer 2026) ,
                            Aske Adelgaard (sommer 2027).

                            Vil have godt af mindst et år mere men bliver summen stor nok så.. penge til fuldgode erstatninger..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Men der bliver da også spillet på ALLE tangenter …

                              Kenneth Zohore,
                              Jeppe Tverskov,
                              Jørgen Skjelvik,
                              Omar Jebali,
                              Aron Thrandarson,
                              Naatan Skyttä (lejeaftale udløber).

                              De forsvinder men det er vel kun Tverskov man kommer til at savne. Skulle man få en 7. plads og lave en Viborg er der vel en lille chance for en forlængelse med en symbolsk frikøbsklausul så han kan spille europæisk og være med i efteråret med mindre at han finder en klub der kan tilbyde mere.

                              Musa Juwara (udløb december 2023),
                              Nico Mickelson (sommer 2025),
                              Agon Mucolli (sommer 2026),

                              Alle ovenstående kan vel erstattes af talenter? Ex Tverskov …

                              Får man et bud sælger man forhåbentligt. Ingen har fået spilletid og alternative løsninger er valgt ved udskiftninger.

                              Charly Nouck Hornemann (sommer 2026),
                              Jakob Breum (sommer 2026),
                              Hans Christian Bernat (sommer 2026).

                              Alle unge, alle kan blive bedre og ja, kunne nok lejes ud men specielt HC tror jeg bliver

                              Yankuba Minteh (sommer 2024), Salg
                              Mads Frøkjær (sommer 2024), Salg
                              Emmanuel Sabbi (sommer 2024), Salg

                              og det vil være ok hvis salgssummen bruges til fuldgode erstatninger ..

                              Franco Tongya (sommer 2025),
                              Mihajlo Ivancevic (sommer 2025),

                              høje salgssummer før et salg, ellers kan de fint blive mindst et år mere. Men penge til fuldgode erstatninger ..

                              Gustav Grubbe (sommer 2026) ,
                              Aske Adelgaard (sommer 2027).

                              Vil have godt af mindst et år mere men bliver summen stor nok så.. penge til fuldgode erstatninger..
                              argh...

                              1. har vi overhovedet så mange talenter på vej at det kan lade sig gøre?

                              2. Er de gode nok?

                              3. Tænker også vi gerne skulle have en trup der er lidt bredere end bare start 11. Aron har tidligere været ganske god og fået en del spilletid, Skjelvik og også spillet ret meget - tænker gerne de må erstattes med bare en smule kvalitet så vi har en 15-16 spillere i spil til start 11.

                              pladserne 20-23 i en trup kan jeg sagtens se bliver fyldt op med talenter man lige skal se an. Jebali ud og Vestergaard ind som eksempel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                argh...

                                1. har vi overhovedet så mange talenter på vej at det kan lade sig gøre?

                                2. Er de gode nok?

                                3. Tænker også vi gerne skulle have en trup der er lidt bredere end bare start 11. Aron har tidligere været ganske god og fået en del spilletid, Skjelvik og også spillet ret meget - tænker gerne de må erstattes med bare en smule kvalitet så vi har en 15-16 spillere i spil til start 11.

                                pladserne 20-23 i en trup kan jeg sagtens se bliver fyldt op med talenter man lige skal se an. Jebali ud og Vestergaard ind som eksempel.
                                Enig, BW har også udtalt at de spillere de henter skal kunne gå i startopstillingen, for at få konkurrence.
                                Så tager Luka, Vestergaard og Ejdum de sidste par pladser til at kunne lære og senere være i spil til startopstilling

                                Comment

                                Working...
                                X