Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Men salget af Minteh må man sige, at Bjørn har gjort det perfekt. Han er naturligvis ikke ene om den historie, men at have is i maven i vinters og sælge til bedre pris til sommer må siges at være til topkaraktér. Det giver en enorm ro på bagsmækken i fht økonomi. Det betyder meget for den øvrige aktivitet i vinduet, hvor man nu f.eks. med sindsro kan kaste noget sign-on fee efter attraktive spillere.
    Ja, nu handler det så om, hvad der kommer ind. Kunne det være frækt at lægge et bud på Mark Brink i Silkeborg? Ser ham som en undervurderet spiller, der er faldet i niveau med det øvrige Silkeborg-hold, fordi de har manglet kvalitet i deres afslutninger - derfor kunne han måske være opnåelig.
    Altså, det er da rigtig godt. Men i bagklogskabens lys var kontrakten i sommers jo for kort.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Vi vil helt sikkert ikke se OB gå købs amok og bruge 20-30 mill. Men kunne godt se os købe en profil eller to i 4-6 mill kroners laget

      Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
      Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske

      Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere
      Gav man ikke 4 mio for Okusun?

      tror desværre at det skal være tocifret hvis det skal rykke noget med mindre det skal være ukendte diamanter og transferfrie særtilfælde ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        lød bare som om folk havde besluttet han blev solgt for ingenting.

        Jeg undrer mig da også - frø og sabbi havde jeg regnet med man ville forsøge at sende afsted som noget af det første, tongya måske også. Breum den havde jeg ikke set komme, kontraktlængden taget i betragtning.

        Men selv om man har beskrevet ham som et stort talent og udstyret ham med en 5 årig aftale så har han jo desværre på ingen måde brændt ligaen af. Måske passer han bare ikke ind. Måske trænger han til luftforandring - det er jo desværre set før at OB ikke formår at forløse talenter - nogen gange så blomstre de op når de kommer et nyt sted og får lidt mere spilletid. Greve, Desler, klynge...

        men lyder jo til der har været følere ude før - fcn i vinters, så mon ikke bare breum ikke vil sidde på bænken længere og så vil OB hellere sende ham udenlands, måske Go Ahead Eagles er ved at lægge stilen om og har besluttet sig for at sprænge banken for breum...
        Kommer vel også an på hvem der er bud på og en fugl i hånden … BW har tidligere meldt ud at der ikke er bud på Sabbi endnu men det har der været hver vindue og han har jo ikke spillet sig ringere her i foråret så ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Altså, det er da rigtig godt. Men i bagklogskabens lys var kontrakten i sommers jo for kort.
          havde vi fået mere for ham selv m lang kontrakt? Det kan jeg godt tvivle på; og så er det jo også et spørgsmål, om vi kunne få en længere kontrakt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Gav man ikke 4 mio for Okusun?

            tror desværre at det skal være tocifret hvis det skal rykke noget med mindre det skal være ukendte diamanter og transferfrie særtilfælde ..
            Okosun var enormt dårligt scoutet og hentet og derfor næppe en relevant reference i den sammemhæng. Selvfølgelig kan man få meget bedre for 3-4 mio eller mindre, som vi for eksempel har set med Ivancevic og Manneh.

            Comment


              SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..
                Og melder i nyhedsbrevet de forventer 2 tilgange i denne uge!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Og melder i nyhedsbrevet de forventer 2 tilgange i denne uge!!
                  Mere end 2=3….

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..
                    Det passer forhåbentlig ikke! I så fald håber jeg, at der er mange klausler tilføjet. Men selv med det, er det latterligt lavt, taget hans alder, kontrakt længde mv. i betragtning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Det passer forhåbentlig ikke! I så fald håber jeg, at der er mange klausler tilføjet. Men selv med det, er det latterligt lavt, taget hans alder, kontrakt længde mv. i betragtning.
                      Ja det er der nok. Og sikkert en 25% videresalgs klausul. Men stadig skuffende og uforståeligt.

                      Comment


                        Hvis han ønsker at komme væk for enhver pris er det selvfølgelig træls og for lav en pris. Så ja, masser af klausuler på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja det er der nok. Og sikkert en 25% videresalgs klausul. Men stadig skuffende og uforståeligt.
                          Helt enig. Den beslutning forstår jeg heller ikke. Mener godt, at han kunne få sit gennembrud i næste sæson. Virkede til, at han var på vej tilbage på sporet og i så fald, tror jeg at vi ville kunne sælge ham for mere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Helt enig. Den beslutning forstår jeg heller ikke. Mener godt, at han kunne få sit gennembrud i næste sæson. Virkede til, at han var på vej tilbage på sporet og i så fald, tror jeg at vi ville kunne sælge ham for mere.
                            FCN bød garanteret også væsentligt mere. Både første og anden gang

                            Comment


                              Jeg håber vi går efter Bakiz i Aalborg. Han har godt nok været dygtig synes jeg og alt for god til 1. Division

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                FCN bød garanteret også væsentligt mere. Både første og anden gang
                                Det tror jeg også.

                                Comment

                                Working...
                                X