Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror sgu det er udlejning. Tvivler på at Eagles har de penge at OB vil have for en ung spiller med 3 år tilbage på kontrakt
    Det tror jeg du har ret i.

    Og mon ikke det er bedre at han spiller i Holland semi-fast end i 1. div fast.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg synes også det er interessant, at se på hvor stærk en bænk vi har/får...
      Ja selvfølgelig er det, det samlede billede af truppen der er vigtig. Det var bare for at pointere at en start 11 ikke ser vanvittig svækket og andersledes ud.
      Det kan løses med et par store signings.

      Men målet er selvfølgelig at få en endnu stærkere end sidste sæson og få en masse konkurrence

      Emmanuel Sabbi 30/6-2024
      Bashkim Kadrii 30/6-2024
      HC Bernat 30/6-2024
      Mads Frøkjær 30/6-2024
      Magnus W Nielsen 30/6-2024
      Martin Hansen 30/6-2024
      Nicholas Michelson 30/6-2025
      Luca Kjerrumgaard 30/6-2025
      Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
      Bjørn Paulsen 30/6-2025
      Tobias Slotsager 30/6-2025
      Franco Tongya 30/6-2025
      Alasana Manneh 30/6-2025
      Mohamed Buya Turay 30/6-2025
      Gustav Grubbe 30/6-2026
      Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
      Agon Mucolli 30/6-2026
      Alen Mustafic 30/6-2026
      Max Ejdum 30/6-2026
      Aske Adelgaard 30/6-2027​​​

      Indtil videre ligner det at det er de her 20 der starter op. Så kan Vestergaard støde til og Markus Jensen vil 100% også være der. Kommer Fenger til Aug?

      Der skal helt sikkert handles

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Det tror jeg du har ret i.

        Og mon ikke det er bedre at han spiller i Holland semi-fast end i 1. div fast.
        Jo helt sikkert. Vi må se om han kan klare sig dernede

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Lige præcis. Så kan man se om man kan forøge hans værdi i Holland og evt sælge. Ellers får man ham tilbage med 2 år tilbage på kontrakten.
          Jeg håber også det er leje. Hvis man sælger ham for under 5 millioner eller lignende har jeg svært ved at forstå det i hvert fald. Så skal det være fordi Breum er kørt helt fast i det og virkelig har presset på for at komme væk. Ellers synes jeg godt nok det er tidligt at "give op" på en 19-årig. Han har ikke haft den sæson man håbede efter hans lovende forår i forrige sæson. Men det er vel stadig de færreste spillere, der for alvor slår igennem før de er 20. Hvis han om 2-3 år (når han er 22-ish) stadig ikke har bidt sig fast for alvor synes jeg det er mere på sin plads med bekymring.

          Bare se på en spiller som Gustav Isaksen. Han har spillet på et bedre hold, men hans gennembrud har også været en del år undervejs. Han kom ind og så lovende for 4 sæsoner siden. Efter det var han inde og ude af holdet og havde ret langt mellem de gode kampe. Inden denne sæson tror jeg en del FCM-fans lidt havde opgivet ham (eller i hvert fald så det som hans sidste mulighed). FCM havde heller ikke rigtig andre til at tage over efter de solgte Dreyer. Og så har han jo bare slået til. Tager meget mere ansvar og sparker boldene ind næsten som han lyster.
          Last edited by Agbre; 09-06-2023, 08:36.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            De er i den tunge ende, så de kan ikke smide meget. Jeg synes Breum er gået lidt i stå i sin udvikling, så hvis der er bedre spillere på vej in og/eller at det er leje, så er det fint med mig. Men der er mange ubekendte her.

            Med mindre der ryger flere angribere ud, så vil Emil Frederiksen være fast på bænken. Finnson mener jeg ikke er god nok. Tochi vil være et godt køb, hvis prisen er rigtig, hvilket jeg tror den ikke er og især nu når de blev oppe.
            Enig i at Breum er gået lidt i stå i sin udvikling, jeg synes dog pilen har peget opad her i slutningen af sæsonen, hvor han dog har manglet skarphed men det er ikke usædvanligt med den begrænsede spilltid han har haft. Hvis det er en lejeaftale med Breum og han slår igennem i Holland, så kan han pludselig blive en kæmpe handel i Minteh-kategorien. Så han skal ikke sælges for pebernødder nu, men det tror jeg BW har helt styr på.
            Og ja, det mest spændende bliver, hvad der bliver hentet ind til startopstillingen. Jeg er ikke tryg ved Bjørn P og Mihajlos skadesfrekvens og 6'er positionen er pt. meget kritisk.
            .....og det er trods alt stiverne i Ricardos mormors gamle korset så det er MEGET vigtigt vi får styr på den del.
            Last edited by OleKBH; 09-06-2023, 08:45.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Jeg håber også det er leje. Hvis man sælger ham for under 5 millioner eller lignende har jeg svært ved at forstå det i hvert fald. Så skal det være fordi Breum er kørt helt fast i det og virkelig har presset på for at komme væk. Ellers synes jeg godt nok det er tidligt at "give op" på en 19-årig. Han har ikke haft den sæson man håbede efter hans lovende forår i forrige sæson. Men det er vel stadig de færreste spillere, der for alvor slår igennem før de er 20. Hvis han om 2-3 år (når han er 22-ish) stadig ikke har bidt sig fast for alvor synes jeg det er mere på sin plads med bekymring.

              Bare se på en spiller som Gustav Isaksen. Han har spillet på et bedre hold, men hans gennembrud har også været en del år undervejs. Han kom ind og så lovende for 4 sæsoner siden. Efter det var han inde og ude af holdet og havde ret langt mellem de gode kampe. Inden denne sæson tror jeg en del FCM-fans lidt havde opgivet ham (eller i hvert fald så det som hans sidste mulighed). FCM havde heller ikke rigtig andre til at tage over efter de solgte Dreyer. Og så har han jo bare slået til. Tager meget mere ansvar og sparker boldene ind næsten som han lyster.
              Enig. For 1,5 år siden havde IG vel danmarks rekorden i ineffektivitet og ikke at have spillet 90 min i superligaen.

              Hvis Breum skal sælges bør det være 15 mill+ og en videresalgs klausul. Ellers kan man lige så godt vente da han har 3 år tilbage af kontrakten

              Alt andet giver ikke mening i mit univers

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Enig i at Breum er gået lidt i stå i sin udvikling, jeg synes dog pilen har peget opad her i slutningen af sæsonen, hvor han dog har manglet skarphed men det er ikke usædvanligt med den begrænsede spilltid han har haft. Hvis det er en lejeaftale med Breum og han slår igennem i Holland, så kan han pludselig blive en kæmpe handel i Minteh-kategorien. Så han skal ikke sælges for pebernødder nu, men det tror jeg BW har helt styr på.
                Og ja, det mest spændende bliver, hvad der bliver hentet ind til startopstillingen. Jeg er ikke tryg ved Bjørn P og Mihajlos skadesfrekvens og 6'er positionen er pt. meget kritisk.
                .....og det er trods alt stiverne i Ricardos mormors gamle korset så det er MEGET vigtigt vi får styr på den del.
                Med alle disse handler tror jeg også at på at Thorborg og Enrico er villig til at give ham en større økonomi. Med Minteh handlen kommer der nok minimum 65 mill i kassen i år da vi nok også får lidt OC penge.
                Og så har du stadig Frø,Sabbi og Slotsager der kan fyres af hvis pengene er store nok. Eller fx Noah Lassen fra akademiet.
                Vi kan jo i yderste tilfælde ramme 100 mill hvis det hele går amok lige pludselig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Enig i at Breum er gået lidt i stå i sin udvikling, jeg synes dog pilen har peget opad her i slutningen af sæsonen, hvor han dog har manglet skarphed men det er ikke usædvanligt med den begrænsede spilltid han har haft. Hvis det er en lejeaftale med Breum og han slår igennem i Holland, så kan han pludselig blive en kæmpe handel i Minteh-kategorien. Så han skal ikke sælges for pebernødder nu, men det tror jeg BW har helt styr på.
                  Og ja, det mest spændende bliver, hvad der bliver hentet ind til startopstillingen. Jeg er ikke tryg ved Bjørn P og Mihajlos skadesfrekvens og 6'er positionen er pt. meget kritisk.
                  .....og det er trods alt stiverne i Ricardos mormors gamle korset så det er MEGET vigtigt vi får styr på den del.
                  Ja, det så fint ud her til sidst og regnede også med, at næste sæson skulle være den, hvor han bryder/brød igennem. Men vi ved jo heller ikke, om der er andre (bedre) på vej og/eller om han selv vil prøve noget nyt.
                  Jeg tror det er leje, hvis det ikker er en and. Men er enig.

                  Ang. det sidste så er jeg helt enig i Bjørn P. bliver ikke yngrer og Mihaljos ligner mere og mere en som har glasben og Vesterggard kan nok ikke bare gå ind i start 11eren. Så der skal købes ind der.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Ja, det så fint ud her til sidst og regnede også med, at næste sæson skulle være den, hvor han bryder/brød igennem. Men vi ved jo heller ikke, om der er andre (bedre) på vej og/eller om han selv vil prøve noget nyt.
                    Jeg tror det er leje, hvis det ikker er en and. Men er enig.

                    Ang. det sidste så er jeg helt enig i Bjørn P. bliver ikke yngrer og Mihaljos ligner mere og mere en som har glasben og Vesterggard kan nok ikke bare gå ind i start 11eren. Så der skal købes ind der.
                    Jeg tror at Bjørn og Mihaljo ville have godt af en hybrid træningsbane og det samme på stadion.
                    De to kan bare ikke holde til skiftende underlag - for det er jo ikke i tacklinger i kampene de går i stykket, det er når de skal løbe rundt på betonbanerne der er dækket af lidt grønt plastik og sort granulat.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Jeg tror at Bjørn og Mihaljo ville have godt af en hybrid træningsbane og det samme på stadion.
                      De to kan bare ikke holde til skiftende underlag - for det er jo ikke i tacklinger i kampene de går i stykket, det er når de skal løbe rundt på betonbanerne der er dækket af lidt grønt plastik og sort granulat.
                      God pointe. Det ville uden tvivl hjælpe på, at nedbringe antallet af skader.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        God pointe. Det ville uden tvivl hjælpe på, at nedbringe antallet af skader.
                        Nemlig.

                        Så håber at nogle af de muligt mange Minteh penge bliver brugt på at forbedre den del.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Nemlig.

                          Så håber at nogle af de muligt mange Minteh penge bliver brugt på at forbedre den del.
                          Udfordringen er, at der er lang ventetid på etablering, da de få maskiner der bruges er booket lang tid ud i fremtiden.

                          FCM valgte for at fremskynde deres egen proces, at betale Helsingør Kommune en sum for at komme frem i køen og overtage deres plads.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Nemlig.

                            Så håber at nogle af de muligt mange Minteh penge bliver brugt på at forbedre den del.
                            Enig og der burde fortsat være penge til nye spillere også med de mange lønkroner som nu er frigivet og evt. flere salg som der nok kommer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Udfordringen er, at der er lang ventetid på etablering, da de få maskiner der bruges er booket lang tid ud i fremtiden.

                              FCM valgte for at fremskynde deres egen proces, at betale Helsingør Kommune en sum for at komme frem i køen og overtage deres plads.
                              Nu er det ikke så kritisk lige pt. da græs banen kan bruges.

                              Og bare fordi man ikke kan gøre det lige nu kan man jo godt lægge pengene til side så man har dem klar og ikke skal finde dem når maskinerne er klar.
                              Jeg mener at man godt må tænke fremad nu her og kan det ikke laves nu så ha pengene klar til når det kan

                              Comment


                                Forstår ikke helt historien om Breum til Eagles; det er ikke en klub, der har mange penge eller giver mange penge for transfers. Deres lønniveau generelt er næppe over OBs. Enig i at det næppe er for transferpengenes skyld, at det kunne ske. Eneste forklaring kan være, at Breum og hans agent selv ønsker det pga. udlandserfaring og mulighed for mere spilletid. Det er bare hamrende ærgerligt, når nu flere af Breums direkte konkurrenter er ude af døren eller kraftigt på vej. Håber på at han bliver og kæmper for det.

                                Comment

                                Working...
                                X