Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Slotsager starter inde i morgen selvom Ivan er helt klar igen…
    Det overrasker mig ikke. Slotsager er ikke fejlfri og har været ved at koste i begge de seneste 2 kampe, men Ivan har været under niveauet fra efteråret og i det her nedrykningsspil med kampe der ikke er alt på spil i, der er spilletiden helt vild værdifuld for en spiller som ham. Ivan skal nok få sin spilletid også. Jeg forestiller mig ikke hverken BP eller Slotsager spiller 90 min I de resterende kampe.

    Comment


      Vores centrale forsvar har ikke lignet top 6 siden efteråret. Vi har haft vildsomme problemer mod de fleste hold på dødbolde ind i feltet, og har indkasseret flere kampafgørende scoringer herpå. Jeg spekulerer på om ikke enten ivancevic eller Poulsen ( en af dem) skulle videre , for at vi så kan supplere med en virkelig top central forsvarsgeneral. Jeg oplever at både Ivancevic og Poulsen har åbenlyse mangler når de ikke har deres bedste dage. Slotsager har en fornem karriere foran sig, men vil have godt af at spille ved siden af en virkelig topklasse midterforsvarer. Og så må hans udvikling afgøre om han er første reserve eller spiller fast. Jeg er enig i, at vi skal have nyt ind på central midt , hvad skete der lige med Mustafic ? han var vidst skrevet op til noget mere end de få indhop det er blevet til , håber det er tilvænning så han kan bidrage i næste sæson.
      vi mangler en spidsangriber , jeg tror på Luca , men måske er det et år for tidligt. De er bare svære at finde og uhyggeligt dyre. Zohore tror jeg desværre ikke på, han er sympatisk og har tidligere haft niveauet , men intet tyder på at han stadig kan finde det.
      Jeg håber vi beholder Frøkjær , jeg synes de seneste par kampe har vist at han måske kan blomstre lidt længere tilbage på banen - han kan nogen ting de færreste indenfor vores budget kan. Skytta har vel kun vist noget i den sidste kamp, sådan rigtigt , så han må tilbage til tToulouse, eller videre.
      Kanterne afhænger meget af salg, mon ikke Charly skal på leje ? Sabbi skal vel videre ? Minteh er væk ( og skal finansiere alle vores indkøb)
      Det bliver en hektisk og uforudsigelig sommer i Ådalen.




      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det overrasker mig ikke. Slotsager er ikke fejlfri og har været ved at koste i begge de seneste 2 kampe, men Ivan har været under niveauet fra efteråret og i det her nedrykningsspil med kampe der ikke er alt på spil i, der er spilletiden helt vild værdifuld for en spiller som ham. Ivan skal nok få sin spilletid også. Jeg forestiller mig ikke hverken BP eller Slotsager spiller 90 min I de resterende kampe.
        Enig. Lige nu kan han få værdifuld spilletid uden den store risiko. Så han vil få en del kampe.
        Idag var han virkelig god i 11 mod 11. Både med bolden og i luften…

        Knægten er kun lige fyldt 17….. Sindssygt…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
          Vores centrale forsvar har ikke lignet top 6 siden efteråret. Vi har haft vildsomme problemer mod de fleste hold på dødbolde ind i feltet, og har indkasseret flere kampafgørende scoringer herpå. Jeg spekulerer på om ikke enten ivancevic eller Poulsen ( en af dem) skulle videre , for at vi så kan supplere med en virkelig top central forsvarsgeneral. Jeg oplever at både Ivancevic og Poulsen har åbenlyse mangler når de ikke har deres bedste dage. Slotsager har en fornem karriere foran sig, men vil have godt af at spille ved siden af en virkelig topklasse midterforsvarer. Og så må hans udvikling afgøre om han er første reserve eller spiller fast. Jeg er enig i, at vi skal have nyt ind på central midt , hvad skete der lige med Mustafic ? han var vidst skrevet op til noget mere end de få indhop det er blevet til , håber det er tilvænning så han kan bidrage i næste sæson.
          vi mangler en spidsangriber , jeg tror på Luca , men måske er det et år for tidligt. De er bare svære at finde og uhyggeligt dyre. Zohore tror jeg desværre ikke på, han er sympatisk og har tidligere haft niveauet , men intet tyder på at han stadig kan finde det.
          Jeg håber vi beholder Frøkjær , jeg synes de seneste par kampe har vist at han måske kan blomstre lidt længere tilbage på banen - han kan nogen ting de færreste indenfor vores budget kan. Skytta har vel kun vist noget i den sidste kamp, sådan rigtigt , så han må tilbage til tToulouse, eller videre.
          Kanterne afhænger meget af salg, mon ikke Charly skal på leje ? Sabbi skal vel videre ? Minteh er væk ( og skal finansiere alle vores indkøb)
          Det bliver en hektisk og uforudsigelig sommer i Ådalen.



          Jeg er 95% sikker på at planen er at næste sæson spiller vi med Bjørn,Ivan,Slots og Vestergaard som vender tilbage og starter op uanset om Kolding rykker op eller ej.
          Så afhænger det nok af starten på superligaen, skadessituationer, muligheder på transfermarkedet og personlige ambitioner om der bliver handlet en enkelt til det centrale forsvar

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
            Vores centrale forsvar har ikke lignet top 6 siden efteråret. Vi har haft vildsomme problemer mod de fleste hold på dødbolde ind i feltet, og har indkasseret flere kampafgørende scoringer herpå. Jeg spekulerer på om ikke enten ivancevic eller Poulsen ( en af dem) skulle videre , for at vi så kan supplere med en virkelig top central forsvarsgeneral. Jeg oplever at både Ivancevic og Poulsen har åbenlyse mangler når de ikke har deres bedste dage. Slotsager har en fornem karriere foran sig, men vil have godt af at spille ved siden af en virkelig topklasse midterforsvarer. Og så må hans udvikling afgøre om han er første reserve eller spiller fast. Jeg er enig i, at vi skal have nyt ind på central midt , hvad skete der lige med Mustafic ? han var vidst skrevet op til noget mere end de få indhop det er blevet til , håber det er tilvænning så han kan bidrage i næste sæson.
            vi mangler en spidsangriber , jeg tror på Luca , men måske er det et år for tidligt. De er bare svære at finde og uhyggeligt dyre. Zohore tror jeg desværre ikke på, han er sympatisk og har tidligere haft niveauet , men intet tyder på at han stadig kan finde det.
            Jeg håber vi beholder Frøkjær , jeg synes de seneste par kampe har vist at han måske kan blomstre lidt længere tilbage på banen - han kan nogen ting de færreste indenfor vores budget kan. Skytta har vel kun vist noget i den sidste kamp, sådan rigtigt , så han må tilbage til tToulouse, eller videre.
            Kanterne afhænger meget af salg, mon ikke Charly skal på leje ? Sabbi skal vel videre ? Minteh er væk ( og skal finansiere alle vores indkøb)
            Det bliver en hektisk og uforudsigelig sommer i Ådalen.



            Kan du nævne en som er bedre end dem vi har og er realistisk at se i Ådalen ?

            Synes Frøkjær skal videre, da vi har Manneh samt Frøen kun blomsterer i meget begrænsede perioder.

            Er det ikke meget hurtigt at afskrive Skytta, når man ser på hans begrænsede spilletid? Hvornår har vi sidst scoret på direkte på frispark med dette hold?

            Hvad med Grubbe? Har han imponeret dig?

            Comment


              Clint Leemans og Viborg skilles til sommer - var det noget? Midtbanespiller, erfaren hvis nu vi skulle have et par ældre de unge kan læne sig op af.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Clint Leemans og Viborg skilles til sommer - var det noget? Midtbanespiller, erfaren hvis nu vi skulle have et par ældre de unge kan læne sig op af.
                Han smutter fordi han har et stort tilbud fra udlandet. Så nok ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Clint Leemans og Viborg skilles til sommer - var det noget? Midtbanespiller, erfaren hvis nu vi skulle have et par ældre de unge kan læne sig op af.
                  Hvis vi kan lokke Leemans til OB vil det være stærkt. Hvad med Andreas Pyndt fra Hvidovre:
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...dig-i-broendby

                  Comment


                    Peter Sørensen råder FCM til at kigge på 2 OB spillere

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-stjerner

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ndvarm-dansker

                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Peter Sørensen råder FCM til at kigge på 2 OB spillere

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-stjerner
                        håber de begge får et eventyr uden for landets grænser. Tverskov til fcm ville sgu gøre ondt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          håber de begge får et eventyr uden for landets grænser. Tverskov til fcm ville sgu gøre ondt
                          Sker heller ikke. Tverskov er for gammel til FCM, og han vil udlandet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Sker heller ikke. Tverskov er for gammel til FCM, og han vil udlandet
                            Tror jeg også. Men never say never. De lorte jyder har røven fuld af penge og leder altid efter en god handel.
                            Jeg tror det ikke. Men jeg ville ikke blive overrasket hvis han skrev med FCM

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Peter Sørensen råder FCM til at kigge på 2 OB spillere

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-stjerner
                              Hvem er Peter Sørensen?
                              Håber Tverskov forlænger eller tager et udlandseventyr.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Hvem er Peter Sørensen?
                                Håber Tverskov forlænger eller tager et udlandseventyr.
                                Tidligere superliga træner i flere klubber og kommentator på Viasat

                                Comment

                                Working...
                                X