Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Kan vel bedst sammenligne med Sander med Oliver .. så må man se hvad Hermansen bliver solgt for ..
    Jo jo. Men det siger lidt om unge danskeres værdi når de træder tidligt op på scenen efterhånden og viser stort niveau. Så jeg kan ikke se hvorfor at Slotsager ikke er minimum 20 mill værd allerede. Men det er jeg sikker på at vi ikke ville sælge ham for

    MH bliver vel solgt for 30-37 mill

    Comment


      Fodbolden er løbet løbsk og dræber sig selv indefra med de summer.

      Aldrig har international fodbold været mere ligegyldig.

      Nå, rant a side. Jeg håber bare, at Slots bliver her nogle sæsoner og er med til at spille os til tops!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Esbjerg tabte 1-2 hjemme til Kim Engstrøms B93-hold.
        Flot af B93 og endnu en kæmpe nedtur for Esbjerg. Kan dagtens se en spiller som Mads Larsen hos os, naturligvis ikke som Tverskovafløser men som supplement til vores trup og som en spiller der kan bygges videre på, ligesom da vi hentede Casper Nielsen i Esbjerg. Mads Larsen skal ihvertfald snart videre fra det der Esbjerg-cirkus, men han ryger jo nok til enten Silkeborg eller Vejle.

        PS. Hvis Theo Sander er 19 millioner værd, så må Slotsagers prisskilt ligge på mindst 40 millioner.
        Jeg så kampen og EfB var markant bedre end Engstrøms B93 mandskab og det var godt styret af Mads Larsen. Jeg tror ikke EfB har råd til at beholde ham med den sparerunde de sikkert skal gennem nu når oprykningen glibbede for dem. Mads Larsen vil imø være en oplagt signing ikke mindst til at udvikle lidt på og sende ham videre i systemet. Jeg vil i hvert fald være skuffet hvis ikke OB som minimum byder på ham.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg så kampen og EfB var markant bedre end Engstrøms B93 mandskab og det var godt styret af Mads Larsen. Jeg tror ikke EfB har råd til at beholde ham med den sparerunde de sikkert skal gennem nu når oprykningen glibbede for dem. Mads Larsen vil imø være en oplagt signing ikke mindst til at udvikle lidt på og sende ham videre i systemet. Jeg vil i hvert fald være skuffet hvis ikke OB som minimum byder på ham.
          EFB kan vel stadig rykke op eller tager jeg fejl?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

            EFB kan vel stadig rykke op eller tager jeg fejl?
            Ja det kræver kun at de selv vinder og B93 taber. Så den lever stadig i en eller anden form

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jo jo. Men det siger lidt om unge danskeres værdi når de træder tidligt op på scenen efterhånden og viser stort niveau. Så jeg kan ikke se hvorfor at Slotsager ikke er minimum 20 mill værd allerede. Men det er jeg sikker på at vi ikke ville sælge ham for

              MH bliver vel solgt for 30-37 mill
              Tror også Slotsager er mere værd end de dkk 20 mio. er der en italiensk klub der henter ham nu vil han kunne være “egen avl” grundet hans alder og det har kæmpe betydning sydpå ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Tror også Slotsager er mere værd end de dkk 20 mio. er der en italiensk klub der henter ham nu vil han kunne være “egen avl” grundet hans alder og det har kæmpe betydning sydpå ..
                Tænker helt bestemt at der kommer bud på ham til sommer. Tvivler bare på at de bliver høje nok. Men med BW kan alt ske.
                Og selv om jeg for alt i verden ønsker at Slots bliver i OB længe, så kunne det også være spænde at se hvad der kunne kickstartes i OB med 100+ millioner på bogen, BW ved roret og et OSE der er stærkere end nogensinde

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Men med BW kan alt ske.
                  Må jeg spørge hvad du mener ang. det med TS?

                  For da BW afslog et tilbud på YM på 30-35 millioner i januar blev jeg glad.

                  Så tror virkelig ikke han vil sælge TS for billigt, BW er en skarp person og kan godt se gode spillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Må jeg spørge hvad du mener ang. det med TS?

                    For da BW afslog et tilbud på YM på 30-35 millioner i januar blev jeg glad.

                    Så tror virkelig ikke han vil sælge TS for billigt, BW er en skarp person og kan godt se gode spillere.
                    Tror der skal rigtig mange penge på bordet for Slotsager pt.
                    Det er ikke bare en vi lige sælger.
                    Manden er 17 år, der er lagt en klar plan for ham.
                    Og er han overhovedet klar?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Må jeg spørge hvad du mener ang. det med TS?

                      For da BW afslog et tilbud på YM på 30-35 millioner i januar blev jeg glad.

                      Så tror virkelig ikke han vil sælge TS for billigt, BW er en skarp person og kan godt se gode spillere.
                      Jammen enig. Det siger jeg jo også. At der nok skal komme interesse og bud på ham. Men at der nok ikke sker et skifte

                      Jeg syntes bestemt ikke man skal sælge Slotsager. Han skal blive i mange år hvis det står til mig. Men pengene kan blive for store og spilleren selv har også noget at skulle have sagt vel. Hvis nogen smed 5-6 mill euro(sker nok ikke) ville det være svært at sige nej. Selv for Bjørn.
                      Men det er jo bare teorier

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Tror der skal rigtig mange penge på bordet for Slotsager pt.
                        Det er ikke bare en vi lige sælger.
                        Manden er 17 år, der er lagt en klar plan for ham.
                        Og er han overhovedet klar?
                        Knægten har et godt hoved. Og så afhænger det jo altid af hvem,hvad,hvor..
                        Men jeg tror helt klart at hans plan er at blive i OB og lave en ny kontrakt til nytår. Indtil videre har vi jo kun kontrakt med ham i 2 år mere. Så det vil jo også spille ind hvis der kommer bud. Kan man få forlænget osv

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jammen enig. Det siger jeg jo også. At der nok skal komme interesse og bud på ham. Men at der nok ikke sker et skifte

                          Jeg syntes bestemt ikke man skal sælge Slotsager. Han skal blive i mange år hvis det står til mig. Men pengene kan blive for store og spilleren selv har også noget at skulle have sagt vel. Hvis nogen smed 5-6 mill euro(sker nok ikke) ville det være svært at sige nej. Selv for Bjørn.
                          Men det er jo bare teorier
                          5-6 der er vi enige.

                          Men frygtede kort at du troede BW ville acceptere et 'okay' bud nu her - for ville han ikke med YM, så slet ikke med TS.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Knægten har et godt hoved. Og så afhænger det jo altid af hvem,hvad,hvor..
                            Men jeg tror helt klart at hans plan er at blive i OB og lave en ny kontrakt til nytår. Indtil videre har vi jo kun kontrakt med ham i 2 år mere. Så det vil jo også spille ind hvis der kommer bud. Kan man få forlænget osv
                            Jada helt sikkert.

                            Men OB skal lave de aftaler FCL har gjort i en del år: 'Nu forlænger du med os med 3 år ekstra (læs: 5 årig kontrakt) og så sælger vi dig efter senest 3 år.*'
                            * Og så henter vi dig hjem når du vil hjem og drosle ned ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Jada helt sikkert.

                              Men OB skal lave de aftaler FCL har gjort i en del år: 'Nu forlænger du med os med 3 år ekstra (læs: 5 årig kontrakt) og så sælger vi dig efter senest 3 år.*'
                              * Og så henter vi dig hjem når du vil hjem og drosle ned ;)
                              Præcis. Men det kræver også at agenter og spillere fuld og fast tror på at man ikke bare reserverer en plads på elefanternes kirkegård. Som ellers har været kutyme i mange år. Og det kræver eksempler på at det kan ske i praksis

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Knægten har et godt hoved. Og så afhænger det jo altid af hvem,hvad,hvor..
                                Men jeg tror helt klart at hans plan er at blive i OB og lave en ny kontrakt til nytår. Indtil videre har vi jo kun kontrakt med ham i 2 år mere. Så det vil jo også spille ind hvis der kommer bud. Kan man få forlænget osv
                                Han er en ægte O’ense dreng - selvfølgelig vil han forlænge med OB ;)

                                Comment

                                Working...
                                X