Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Intet officielt endnu, men forventer en udmelding i morgen.
    Der har generelt været ret stille ift. transfers i løbet af ugen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Der har generelt været ret stille ift. transfers i løbet af ugen
      Ja. Vinduet åbner officielt torsdag. Så må vi se hvor meget hold der er i snakken om at være klar fra start.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Nogen ser ved hvordan lægetjekket gik?

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...egetjek-fredag
        Kunne se på Breums instagram, at han var ude og bade ved Davinde fredag eftermiddag, mener jeg det var, så hvis han først er taget derover fredag, så har det været hurtigt ude og hurtigt hjem.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

          Kunne se på Breums instagram, at han var ude og bade ved Davinde fredag eftermiddag, mener jeg det var, så hvis han først er taget derover fredag, så har det været hurtigt ude og hurtigt hjem.
          Lyder godt nok underligt hvis man har planlagt badetur i Danmark og lægecheck i Holland samme dag… Skal man begynde at betvivle Leifs info?
          Tænker nok mest på at han måske er dernede nu her i weekend i stedet og man derfor ikke har hørt noget

          Comment


            Kan se at Kolding stort set er rykket op i 1. Div

            Kunne godt forestille mig at vi forlænger med Vestergaard og han så spiller et år mere i Kolding. Det gør så bare at vi virkelig skal have hentet en centerback forholdsvis hurtigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kan se at Kolding stort set er rykket op i 1. Div

              Kunne godt forestille mig at vi forlænger med Vestergaard og han så spiller et år mere i Kolding. Det gør så bare at vi virkelig skal have hentet en centerback forholdsvis hurtigt
              Flot af Kolding og lyder som en fin plan vedr. Vestergaard. Håber også vi forholdsvis Hurtigt henter en centerback og en 6'er.

              Comment


                Jeg ser EfB-B93 og ham Mads Larsen der før er nævnt herinde er altså god. Boldstærk, driblestærk og godt øje for med- og modspillere, han må være interessant for mange klubber
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lyder godt nok underligt hvis man har planlagt badetur i Danmark og lægecheck i Holland samme dag… Skal man begynde at betvivle Leifs info?
                  Tænker nok mest på at han måske er dernede nu her i weekend i stedet og man derfor ikke har hørt noget
                  Du skal altid betvivle Leifs “rygter” kan seriøst ikke huske at FS har været først med noget, som er gået hjem efterfølgende.
                  det er faktisk lidt skørt at det altid er københavner pressen der ved mest.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

                    Du skal altid betvivle Leifs “rygter” kan seriøst ikke huske at FS har været først med noget, som er gået hjem efterfølgende.
                    det er faktisk lidt skørt at det altid er københavner pressen der ved mest.
                    Peter Feher eksempelvist - Newcastle og Minteh sagen og Frank Hjortebjerg dengang.

                    Synes sku Leif gøre et glimrende stykke arbejde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg ser EfB-B93 og ham Mads Larsen der før er nævnt herinde er altså god. Boldstærk, driblestærk og godt øje for med- og modspillere, han må være interessant for mange klubber
                      Han kan nok noget med en bold - men kan han virkelig flytte os?
                      Man skal lige have med i tankerne han har spillet i 1 og 2. Division de sidste 2 år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Han kan nok noget med en bold - men kan han virkelig flytte os?
                        Man skal lige have med i tankerne han har spillet i 1 og 2. Division de sidste 2 år.
                        Det er jeg helt med på .. han gør dog næsten hvad der passer ham og styrer suverænt spillet på den centrale midtbane. Han vil næppe kunne flytte os fra dag et, men spændende er han altså og pt er EfB nede med 0-1 så hvis der holder kan de ikke rykke op. Jeg tænker ikke han vil spilde tiden i 2.div. en sæson mere
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

                          Du skal altid betvivle Leifs “rygter” kan seriøst ikke huske at FS har været først med noget, som er gået hjem efterfølgende.
                          det er faktisk lidt skørt at det altid er københavner pressen der ved mest.
                          Er helt sikker på at LR ikke opfinder noget ud af den blå luft. Og som Brogaard99 skriver har han breaket flere ting. Det lyder bare til at han har misset lidt info mht denne

                          Comment


                            Theo Sander til Inter for 19 mill

                            https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...iensk-storklub

                            Hvad er Slotsager så ikke værd??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er jeg helt med på .. han gør dog næsten hvad der passer ham og styrer suverænt spillet på den centrale midtbane. Han vil næppe kunne flytte os fra dag et, men spændende er han altså og pt er EfB nede med 0-1 så hvis der holder kan de ikke rykke op. Jeg tænker ikke han vil spilde tiden i 2.div. en sæson mere
                              Esbjerg tabte 1-2 hjemme til Kim Engstrøms B93-hold.
                              Flot af B93 og endnu en kæmpe nedtur for Esbjerg. Kan dagtens se en spiller som Mads Larsen hos os, naturligvis ikke som Tverskovafløser men som supplement til vores trup og som en spiller der kan bygges videre på, ligesom da vi hentede Casper Nielsen i Esbjerg. Mads Larsen skal ihvertfald snart videre fra det der Esbjerg-cirkus, men han ryger jo nok til enten Silkeborg eller Vejle.

                              PS. Hvis Theo Sander er 19 millioner værd, så må Slotsagers prisskilt ligge på mindst 40 millioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Theo Sander til Inter for 19 mill

                                https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...iensk-storklub

                                Hvad er Slotsager så ikke værd??
                                Kan vel bedst sammenligne med Sander med Oliver .. så må man se hvad Hermansen bliver solgt for ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X