Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg håber man holder på Franco. Men jo Mucolli ser ud til at være på vej væk Kadrii lige så.

    Sabbi håber jeg også ryger hvis vi kan få noget mønt for ham, det er satset at holde på ham når man også ved at man aldrig rigtigt ved hvad man får med ham.

    Markus håber jeg vi holder på og så en VB ind, hvis de er trætte af ham kahl i Aarhus, så kunne han godt blive forløst i Odense,kender også Wesström fra AIK.

    Vi skal også nok have fået fyret en 20 - 25 mill af i vinduet.
    Det lyder bestemt ikke til at vi skal bruge meget mere end dem vi har brugt nu. Så det tal kommer vi ikke i nærheden af mm at Falk kommer kravlende tilbage på sine knæ. Jeg vurderer vi har brugt 10 mill indtil videre på transfer,agenter og sign on fees.
    Svens transfer var nok en bet for dem da de havde forventet han var fri. Men de må have besluttet sig til at gøre det alligevel

    Kahl kommer ikke til at ske. AGF vil ikke handle sådan en spiller med en direkte konkurrent mm det er en kæmpe transfer. Og OB ville vel max være interesseret i en leje

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det lyder bestemt ikke til at vi skal bruge meget mere end dem vi har brugt nu. Så det tal kommer vi ikke i nærheden af mm at Falk kommer kravlende tilbage på sine knæ. Jeg vurderer vi har brugt 10 mill indtil videre på transfer,agenter og sign on fees.
      Svens transfer var nok en bet for dem da de havde forventet han var fri. Men de må have besluttet sig til at gøre det alligevel

      Kahl kommer ikke til at ske. AGF vil ikke handle sådan en spiller med en direkte konkurrent mm det er en kæmpe transfer. Og OB ville vel max være interesseret i en leje
      Jeg tror sgu vi har brugt mere en ti ihvertfald hvis Köhlers transfersum er rigtig. Leroy, Sauli, Rami og Turay skal nok have fået noget for at skrive under plus agentsalærer og alt det der jazz. Så kommer vi hurtigt derop af. Men det ersvært at vurdere hvor meget det at transfermarkedet er stukket af også sætter sig i de udgifter der er der.
      ​​​​​​
      Jeg tror heller ikke Kahl kommer til at ske, det virker generelt som om at handler internt i ligaen er lukket land for os. Men altså, jeg skulle da gerne tage imod ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Jeg tror sgu vi har brugt mere en ti ihvertfald hvis Köhlers transfersum er rigtig. Leroy, Sauli, Rami og Turay skal nok have fået noget for at skrive under plus agentsalærer og alt det der jazz. Så kommer vi hurtigt derop af. Men det ersvært at vurdere hvor meget det at transfermarkedet er stukket af også sætter sig i de udgifter der er der.
        ​​​​​​
        Jeg tror heller ikke Kahl kommer til at ske, det virker generelt som om at handler internt i ligaen er lukket land for os. Men altså, jeg skulle da gerne tage imod ham.
        Tror det ligger i laget 10-12 mill. Der til kan der evt komme bonusser på Sven

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror det ligger i laget 10-12 mill. Der til kan der evt komme bonusser på Sven
          Vi er højere, de er også kommet ind tidligt i vinduet. Sådan en svensk u-21 landsholdsspiller fra æresdivisionen både han og agenten skal nok få en pæn sjat for at skrive under på sådan en kontrakt.

          Vi må lige have fat i SFÅ til deres store transfershow der så vi lige kan høre Bjørn hvor vi ligger henne.
          Last edited by Striwetforlivet!; 19-07-2023, 12:04.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Vi er højere, de er også kommet ind tidligt i vinduet. Sådan en svensk u-21 landsholdsspiller fra æresdivisionen både han og agenten skal nok få en pæn sjat for at skrive under på sådan en kontrakt.

            Vi må lige have fat i SFÅ til deres store transfershow der så vi liga kan høre Bjørn hvor vi ligger henne.
            Ja ingen grund til at diskutere det længere når ingen af os ved det. Men jeg har måske en mulighed for at snakke med en der gør. Ikke at han ved noget specifikt om OBs handler. Men sådan mere generelt i hvad lag vi normalvis ligger i.

            Jeg kan ihverfald huske at jönsson vi hentede i kents tid fik 750.000 i sign on fee som var i den meget høje ende af hvad vi plejede at give. Det skete ikke så tit i det lag. Den er jeg helt sikker på passer. Så skal agenten have lidt også

            Men vi er ihverfald ikke i nærheden af 20 mill samlet set

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja ingen grund til at diskutere det længere når ingen af os ved det. Men jeg har måske en mulighed for at snakke med en der gør. Ikke at han ved noget specifikt om OBs handler. Men sådan mere generelt i hvad lag vi normalvis ligger i.

              Jeg kan ihverfald huske at jönsson vi hentede i kents tid fik 750.000 i sign on fee som var i den meget høje ende af hvad vi plejede at give. Det skete ikke så tit i det lag. Den er jeg helt sikker på passer. Så skal agenten have lidt også

              Men vi er ihverfald ikke i nærheden af 20 mill samlet set
              Ja du må lige prøve at høre ad hvis du får mulighed for det. Jeg har svært ved at se at prisernes himmelflugt ikke også gør sig gældende i sign-ons og agent salærer. Jeg har på fornemmelsen at det der det er dyrere end vi lige går og tror.

              Comment



                OT: Frøen fik de første 56 minutter, da Preston hjemme tabte til Ipswich

                Comment


                  Spændende at se om der er noget i HC til Aab rygterne. Det må vel være nu hvor Theo Sander skal være kakerlak at de rykker hvis det er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Spændende at se om der er noget i HC til Aab rygterne. Det må vel være nu hvor Theo Sander skal være kakerlak at de rykker hvis det er.
                    Ja de har vel mistet 2 målmænd nu. Theo og så ham der stod de sidste kampe som de havde lejet.

                    Så noget skal jo ske deroppe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Spændende at se om der er noget i HC til Aab rygterne. Det må vel være nu hvor Theo Sander skal være kakerlak at de rykker hvis det er.
                      Ja, men de har ikke fået nok for Sander til at de kan købe HC.

                      De kan self. låne ham, men vil de det?

                      Og Sander var vidst ikke engang deres første valg i 1. Div og HC skal sgu ikke være reserve i 1. Div, så heller hos os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Ja, men de har ikke fået nok for Sander til at de kan købe HC.

                        De kan self. låne ham, men vil de det?

                        Og Sander var vidst ikke engang deres første valg i 1. Div og HC skal sgu ikke være reserve i 1. Div, så heller hos os.
                        Tror faktisk ikke at OB vil af med HC. Så hvis han ryger er jeg 99,99% sikker på at det bliver en transfer. Man er meget glad for at have en 2. Målmand med det niveau i truppen.

                        Og hvorfor tror du ikke at Aab har fået nok Sander penge til at købe HC. Tænker ikke vi snakker mere end 1-2 mill

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror faktisk ikke at OB vil af med HC. Så hvis han ryger er jeg 99,99% sikker på at det bliver en transfer. Man er meget glad for at have en 2. Målmand med det niveau i truppen.

                          Og hvorfor tror du ikke at Aab har fået nok Sander penge til at købe HC. Tænker ikke vi snakker mere end 1-2 mill
                          Men jeg håber da heller ikke vi vil af med HC, jeg kan godt lide ham - og håber engang at se ham med et godt forsvar foran sig i en gældende kamp.

                          Tror du ikke HC er mere værd end det som 2. målmand?
                          Eller er det fordi han kun har dette år tilbage på kontrakt?

                          Og så byttede jeg nok lige rundt på et par rygter/transfers.

                          Har Aab fået 1 million € så kan de nok også lige købe HC ;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Ja, men de har ikke fået nok for Sander til at de kan købe HC.

                            De kan self. låne ham, men vil de det?

                            Og Sander var vidst ikke engang deres første valg i 1. Div og HC skal sgu ikke være reserve i 1. Div, så heller hos os.
                            Nico mantl og Sander kæmpede om pladsen i sidste sæson og de er begge to videre. Så har de en tredjekeeper som eftersigende har noget med øjnene der gør at han ikke kan afstandsbedømme.

                            HC skal videre, især med Martin Hansens forlængelse, der lyder det til at vejen den er lang og så er historien omkring HC at han er blevet et åbent sår i og omkring, jeg håber at han kommer videre og det bliver en succes.

                            Comment


                              Der er en overenskomst mellem HCB og BW om rammerne for et evt. skifte og det kan AAB indtil videre ikke honorere. Jeg kender ikke detaljerne i den aftale, men man kan altid gætte. HCB vil gerne have spilletid, så det er formentlig en ting de er enige om skal garanteres såfremt han skal udlejes.

                              Comment


                                https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...erliga-klubber
                                ? Han er jo transferfri
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X