Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTo års skadepause sætter nok udviklingen på standby
Nu får han så mulighed for at prøve sig af på et lidt højere niveau, og det kan jeg da godt forstå OB vil se, hvordan han håndtere inden de tager stilling til en forlængelse.
Uanset hvad betyder det jo at OB skal på jagt efter en midtstopper. Det skal gerne være en, der kan håndtere skiftende underlag bedre end de to seneste vi har hentet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Lige nøjagtig. Jeg tror man fra OB's side er meget i tvivl. Man har de seneste tre år stort set kunne vurdere ham på, hvordan han har gjort det i 2. Div. I hans tid I OB var han nærmest konsekvent skadet.
Nu får han så mulighed for at prøve sig af på et lidt højere niveau, og det kan jeg da godt forstå OB vil se, hvordan han håndtere inden de tager stilling til en forlængelse.
Uanset hvad betyder det jo at OB skal på jagt efter en midtstopper. Det skal gerne være en, der kan håndtere skiftende underlag bedre end de to seneste vi har hentet.
Comment
-
Der nævnes i artiklen at der er interesse fra DK, måske BW er opmærksom på "lillebror Kraev"
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...JUi2KZuiMFEiFcBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Og det skal faktisk gå pænt stærkt med den midtstopper. Uden at vide det, så er jeg meget i tvivl om Ivan er 100% klar til opstarten. Og har Bjørn fået styr på sine problemer? Syntes det ser rigtig rigtig tyndt ud. Vi har mistet 3 der kunne og har spillet stoppere i sæsonen. Og intet ind…..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer nævnes i artiklen at der er interesse fra DK, måske BW er opmærksom på "lillebror Kraev"
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...JUi2KZuiMFEiFc
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer nævnes i artiklen at der er interesse fra DK, måske BW er opmærksom på "lillebror Kraev"
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...JUi2KZuiMFEiFc
Desværre tog FCM sig ikke særligt godt af ham (nok ubevidst), så han faldt aldrig til i Herning, da han var meget ensom.
Vil lige tjekke lidt mere om Andrian
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg har flere gange argumenteret for, at vi skulle have hentet Bozhidar, da jeg mente han ville føle sig godt tilpas i Ådalen.
Desværre tog FCM sig ikke særligt godt af ham (nok ubevidst), så han faldt aldrig til i Herning, da han var meget ensom.
Vil lige tjekke lidt mere om Andrian
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægGo' idé .. han er beskrevet på transfermarkt som def.midt som 6er type og alternativt som cm eller off. midt
Lidt usikker på, hvorfor han skal skifte til os, da Levski har fået samlet et godt hold og skal spille europæisk i næste sæson (vandt pokalturneringen sidste år).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg er helt enig en central forsvarer , gerne af høj kvalitet vil kunne flytte bundniveauet betydeligt. Jeg har stadig et naivt håb om, at hybridbanen i Ådalen etableres i dette kalenderår - men håbet svinder jo nok som tiden går. Det er helt afgørende ar vi får bedre træningsforhold dernede i takt med at efteråret forringer græsset på bane 1.
Comment
-
Håber man har overvejet Ivar Fossum. Syntes han er go og ville være en perfekt makker til Manneh IMO
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-fossum-i-aab
Og så er han “gratis”
Comment
-
Han er 6'er, men er til tider brugt som 8'er og 9'er (når der skal smides høje bolde i feltet).
Lidt usikker på, hvorfor han skal skifte til os, da Levski har fået samlet et godt hold og skal spille europæisk i næste sæson (vandt pokalturneringen sidste år).
Believe OB
Comment
-
Selvfølgelig
meeen, mindre by og stadion, "dårligere" vejr, ingen europæiske kampe.... men sikkert bedre løn.
Believe OB
Comment
Comment