Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Artiklen er vel meget klar med det den ikke siger. Hvis det her var en spiller OB satsede på, var der naturligvis forlænget.

    Vestergaard er færdig i OB, det er jeg ret overbevist om.
    Den næste i rækken af uforløste, lige-ved-og-næsten talenter.
    Igen står jeg bare med en følelse af at det er en af vores egne der aldrig fik chancen for at udvikle sig via. spilletid.

    Men måske har han bare ikke udviklet sig som man havde håbet, og det kun er her på forum han har en stor stjerne.
    Sevfølgelig har han ikke udviklet sig som håbet. Han har haft to langtidsskader. Håbet, blandt andet her på forum, har jo været, at han ville kunne komme tilbage på sporet efter dem og at lejeophold var en del af den udvikling. Men to års fravær på så vigtigt et stadie i en karriere er utvivlsomt ualmindeligt svære betingelser, og lige her kan OB næppe klandres for så meget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      To års skadepause sætter nok udviklingen på standby
      Lige nøjagtig. Jeg tror man fra OB's side er meget i tvivl. Man har de seneste tre år stort set kunne vurdere ham på, hvordan han har gjort det i 2. Div. I hans tid I OB var han nærmest konsekvent skadet.
      Nu får han så mulighed for at prøve sig af på et lidt højere niveau, og det kan jeg da godt forstå OB vil se, hvordan han håndtere inden de tager stilling til en forlængelse.
      Uanset hvad betyder det jo at OB skal på jagt efter en midtstopper. Det skal gerne være en, der kan håndtere skiftende underlag bedre end de to seneste vi har hentet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Lige nøjagtig. Jeg tror man fra OB's side er meget i tvivl. Man har de seneste tre år stort set kunne vurdere ham på, hvordan han har gjort det i 2. Div. I hans tid I OB var han nærmest konsekvent skadet.
        Nu får han så mulighed for at prøve sig af på et lidt højere niveau, og det kan jeg da godt forstå OB vil se, hvordan han håndtere inden de tager stilling til en forlængelse.
        Uanset hvad betyder det jo at OB skal på jagt efter en midtstopper. Det skal gerne være en, der kan håndtere skiftende underlag bedre end de to seneste vi har hentet.
        Enig. Og det skal faktisk gå pænt stærkt med den midtstopper. Uden at vide det, så er jeg meget i tvivl om Ivan er 100% klar til opstarten. Og har Bjørn fået styr på sine problemer? Syntes det ser rigtig rigtig tyndt ud. Vi har mistet 3 der kunne og har spillet stoppere i sæsonen. Og intet ind…..

        Comment


          Der nævnes i artiklen at der er interesse fra DK, måske BW er opmærksom på "lillebror Kraev"

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...JUi2KZuiMFEiFc
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. Og det skal faktisk gå pænt stærkt med den midtstopper. Uden at vide det, så er jeg meget i tvivl om Ivan er 100% klar til opstarten. Og har Bjørn fået styr på sine problemer? Syntes det ser rigtig rigtig tyndt ud. Vi har mistet 3 der kunne og har spillet stoppere i sæsonen. Og intet ind…..
            Jeg er helt enig en central forsvarer , gerne af høj kvalitet vil kunne flytte bundniveauet betydeligt. Jeg har stadig et naivt håb om, at hybridbanen i Ådalen etableres i dette kalenderår - men håbet svinder jo nok som tiden går. Det er helt afgørende ar vi får bedre træningsforhold dernede i takt med at efteråret forringer græsset på bane 1.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Der nævnes i artiklen at der er interesse fra DK, måske BW er opmærksom på "lillebror Kraev"

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...JUi2KZuiMFEiFc
              Det er ihvertfald den standard vi skal finde for erstatning af Tverskov, hvis top 6 drømmen skal leve.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Der nævnes i artiklen at der er interesse fra DK, måske BW er opmærksom på "lillebror Kraev"

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...JUi2KZuiMFEiFc
                Jeg har flere gange argumenteret for, at vi skulle have hentet Bozhidar, da jeg mente han ville føle sig godt tilpas i Ådalen.

                Desværre tog FCM sig ikke særligt godt af ham (nok ubevidst), så han faldt aldrig til i Herning, da han var meget ensom.

                Vil lige tjekke lidt mere om Andrian

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg har flere gange argumenteret for, at vi skulle have hentet Bozhidar, da jeg mente han ville føle sig godt tilpas i Ådalen.

                  Desværre tog FCM sig ikke særligt godt af ham (nok ubevidst), så han faldt aldrig til i Herning, da han var meget ensom.

                  Vil lige tjekke lidt mere om Andrian
                  Go' idé .. han er beskrevet på transfermarkt som def.midt som 6er type og alternativt som cm eller off. midt


                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Go' idé .. han er beskrevet på transfermarkt som def.midt som 6er type og alternativt som cm eller off. midt

                    Han er 6'er, men er til tider brugt som 8'er og 9'er (når der skal smides høje bolde i feltet).

                    Lidt usikker på, hvorfor han skal skifte til os, da Levski har fået samlet et godt hold og skal spille europæisk i næste sæson (vandt pokalturneringen sidste år).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Jeg er helt enig en central forsvarer , gerne af høj kvalitet vil kunne flytte bundniveauet betydeligt. Jeg har stadig et naivt håb om, at hybridbanen i Ådalen etableres i dette kalenderår - men håbet svinder jo nok som tiden går. Det er helt afgørende ar vi får bedre træningsforhold dernede i takt med at efteråret forringer græsset på bane 1.
                      Håber jeg satme også. Men tør ikke holde vejret mht dette

                      Comment


                        Håber man har overvejet Ivar Fossum. Syntes han er go og ville være en perfekt makker til Manneh IMO

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-fossum-i-aab

                        Og så er han “gratis”

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Han er 6'er, men er til tider brugt som 8'er og 9'er (når der skal smides høje bolde i feltet).

                          Lidt usikker på, hvorfor han skal skifte til os, da Levski har fået samlet et godt hold og skal spille europæisk i næste sæson (vandt pokalturneringen sidste år).
                          Fordi det er bedre at spille i OB selvf.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Fordi det er bedre at spille i OB selvf.
                            Selvfølgelig

                            meeen, mindre by og stadion, "dårligere" vejr, ingen europæiske kampe.... men sikkert bedre løn.
                            Last edited by Online; 16-06-2023, 17:35.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Selvfølgelig

                              meeen, mindre by og stadion, "dårligere" vejr, ingen europæiske kampe.... men sikkert bedre løn.
                              du har sikkert ret, og det var nu heller ikke et rygte som sådan.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                du har sikkert ret, og det var nu heller ikke et rygte som sådan.
                                Jeg har tjekket flere bulgarske medier og Levskis fanforum, men har ikke fundet noget om Kraev/Danmark/OB, så ved ikke hvilke kilder Tipsbladet har

                                Comment

                                Working...
                                X