Oprindeligt indsendt af OBtimatoren
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
Det vil jeg også gerne give dig ret i, vi burde i hvert fald være bedre.
Men hvis man udelukkende kigger på økonomi (kan man selvfølgelig ikke altid gøre), er det vel KUN 6. pladsen der er realistisk?
Men nu tænker jeg også på at vi “bare” skal prøve at nå vores målsætning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja…. Men vi kunne aldrig være med alligevel. Men heldigvis er BIF jo med til at sende nogle hundrede tusinde afsted til Ådalen
Med sådanne priser brænder man jo hurtigt igennem et helt minteh salg...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu kender jeg ikke hans niveau - men 22.5 mill for en der ikke ligefrem har spillet fast det seneste stykke tid - er det lidt af den overpris der skal betales for danske spillere?
Med sådanne priser brænder man jo hurtigt igennem et helt minteh salg...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
En spiller gør det ikke alene. Men ja, han ville da være en klar forstærkning. Men vi har jo ikke råd til den slags...ikke endnu i hvert fald.
- når det er sagt så er det da lidt signings i den stil jeg havde håbet vi fik lavet, nok ikke til den pris - men et par danskere retur fra udlandet
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men ville han det? Vi har fået en finsk landsholds forsvarer "gratis" med en del erfaring fra italien, forskellen skal godt nok være markant før 22.5 mill kan forsvares i min bog.
- når det er sagt så er det da lidt signings i den stil jeg havde håbet vi fik lavet, nok ikke til den pris - men et par danskere retur fra udlandet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er enig med Mwape. Han ville være en kæmpe forstærkning hvis det var OB han skiftede til. Han bliver en stor profil og vores finske ven når ham ikke til sokkeholderne IMO
jeg vælger nu at håbe vores finske ven får en bedre sæson og at det viser sig de 22 mill var virkeligt dårligt givet ud
Comment
Comment