Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Preston pay 'significant' fee for Frokaer-Jensen

    De engelske medier melder om en pris på 1,1 millioner pund (9,6 millioner kroner)

    Last edited by Online; 11-07-2023, 10:32.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Helt enig. Kampen imod Vejle indikerede også det... der var han dårligst mand.
      Det er altså ret fjollet at drage den slags konklusioner baseret påen halv træningskamp. Men uanset hvad en rigtig fed historie for Frø og OB. Jeg både håber og tror, at Frø bliver en succes i Preston!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Ret uenig i begge dele af dit indlæg. FT er den eneste, der tilnærmelsesvis ville kunne spille 10'er i Alms system. Mucolli er notorisk dårlig i presspillet og de defensive løb og Sabbis kvaliteter ville slet ikke komme til deres ret der. Der skal være reel konkurrence på 10'eren, og det er jeg også sikke rpå, at BW arbejder på.
        Jeg siger ikke, at vi kan finde nogle der er bedre. Men Mucoli har reelt set ikke fået chancen og sige at vi ikke har nogen, er en sandhed med modifikationer. Rami er nok fortsat 1 valg.

        Comment


          Interessant, at de ser ham som en "ballcarrying number eight", men det er vel også det han oprindeligt gik for at være her, og så fik han også i et par omgange vist sig fint frem på mere defensive positioner i foråret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det er altså ret fjollet at drage den slags konklusioner baseret påen halv træningskamp. Men uanset hvad en rigtig fed historie for Frø og OB. Jeg både håber og tror, at Frø bliver en succes i Preston!
            Det gør jeg heller ikke alene, men de sidste 2-3 sæsoner er da med i den betragting også. Det håber jeg også, men tvivler stærkt på at han har mentaliteten til at begå sig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Jeg siger ikke, at vi kan finde nogle der er bedre. Men Mucoli har reelt set ikke fået chancen og sige at vi ikke har nogen, er en sandhed med modifikationer. Rami er nok fortsat 1 valg.
              Når Mucoli ikke får spilletid er det jo fordi det ud fra træningen vurderes, at han ikke har de evner, det kræves at spille i systemet på et højt nok niveau. Jeg er ret overbevist om, at han ikke er i klubben når transfervinduet lukker. Der er forøvrigt ikke nogle, der har sagt, at vi ikke har nogle på den offensive midt, Jeppetoje skrev, at vi mangler en - og det er jeg helt enig i at vi gør, hvis Rami skal have reel konkurrence (og det skal han).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Det gør jeg heller ikke alene, men de sidste 2-3 sæsoner er da med i den betragting også. Det håber jeg også, men tvivler stærkt på at han har mentaliteten til at begå sig.
                Selvfølgelig har han det. Det er en myte, at Frø skulle være specielt dårlig mentalt, have en dårlig arbejdsrate, være doven, etc.

                Comment


                  Tillykke til Frø og OB. Ellers en spiller jeg elskede at se på stadion. At skrive han kun var god i 7-8 kampe, er en joke for mig. Vi har en fin tendens til at skulle tale spillere ned, når de bliver solgt.
                  Generelt lidt ærgerligt, når der nu var bagt op til en sæson, hvor han kunne blive endnu bedre. Det er trods alt et salg vi mister 11 mål på. Det håber jeg bliver erstattet. Men hvis vi scorer over 10 mill, så er det kongesalg af BW.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Når Mucoli ikke får spilletid er det jo fordi det ud fra træningen vurderes, at han ikke har de evner, det kræves at spille i systemet på et højt nok niveau. Jeg er ret overbevist om, at han ikke er i klubben når transfervinduet lukker. Der er forøvrigt ikke nogle, der har sagt, at vi ikke har nogle på den offensive midt, Jeppetoje skrev, at vi mangler en - og det er jeg helt enig i at vi gør, hvis Rami skal have reel konkurrence (og det skal han).
                    De gange han har været inde, har han da gjort det mere end fint og mindst ligeså godt som Frøen. At sidst nævnte har spillet så meget, må tilskrives at være en kæledægge hos Alm, for det kan da ikke skyldes størstedelen af hans kampe på banen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Selvfølgelig har han det. Det er en myte, at Frø skulle være specielt dårlig mentalt, have en dårlig arbejdsrate, være doven, etc.
                      Lidt som når nogle taler om Dolberg...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Tillykke til Frø og OB. Ellers en spiller jeg elskede at se på stadion. At skrive han kun var god i 7-8 kampe, er en joke for mig. Vi har en fin tendens til at skulle tale spillere ned, når de bliver solgt.
                        Generelt lidt ærgerligt, når der nu var bagt op til en sæson, hvor han kunne blive endnu bedre. Det er trods alt et salg vi mister 11 mål på. Det håber jeg bliver erstattet. Men hvis vi scorer over 10 mill, så er det kongesalg af BW.
                        Jeg i flere sæsoner ment, at han er overvurderet og ikke har mentaliteten til top fodbold. Så det er ikke kun i forbindelse med, at han er solgt at jeg er kritisk. Men fedt for ham og OB, at han er solgt. Men jeg ved godt, at der er flere som ser ham som den store fodboldmæssige åbenbaring. Jeg medgiver, at han i et par kampe lyser op, men alt for ofte har han underpræsteret, set over en hel sæson og der gælder ikke bare sidste sæson. Hvor han gjorde det fint tilsidst, imod ringe hold iøvrigt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          De gange han har været inde, har han da gjort det mere end fint og mindst ligeså godt som Frøen. At sidst nævnte har spillet så meget, må tilskrives at være en kæledægge hos Alm, for det kan da ikke skyldes størstedelen af hans kampe på banen.
                          Det er noget forvrøvlet bodegasnak, undskyld jeg siger det. Offensivt har han til tider gjort det ganske fint, i presspillet og de defensive løb er han ikke i nærheden af Frøkjær.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Selvfølgelig har han det. Det er en myte, at Frø skulle være specielt dårlig mentalt, have en dårlig arbejdsrate, være doven, etc.
                            Ok, så er det pudsigt at han så ofte virker uoplagt når han spiller og om ikke doven, så ser det ud til at han vil være et andet sted end på banen for OB. Han er en humørspiller og når i godt humør gør han det godt. Det sker bare for sjældent. Men håber da for ham, at det ændre sig. Virker udenfor banen som meget sympatisk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det er noget forvrøvlet bodegasnak, undskyld jeg siger det. Offensivt har han til tider gjort det ganske fint, i presspillet og de defensive løb er han ikke i nærheden af Frøkjær.
                              Det har du da lov til, at mene, Mener du overvurderer Frøkjær. Virker til, at du kun har set den håndfuld kampe hvor han har spillet godt. Men heldigvis behøver vi ikke at være enige heller ikke her. Mener du ser på Frøkjær som en lille pige, ser på hendes nye pony. ;)
                              Last edited by Mwape; 11-07-2023, 10:53.

                              Comment


                                De har en fest på PNEs fanforum, hvordan de skal skrive hans efternavn

                                Bedste forslag indtil videre (når man ikke har Ø og Æ) - "Mad Fucker Jensen"

                                Comment

                                Working...
                                X