Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Men det lyder umiddelbart som om stillingen er noget større...
    Gør det? Så vidt jeg kan se, er der tale om, at han skal være en del af et nyt team, men at der også helt konkret mangler at blive ansat en permanent sportsdirektør (de har en midlertidig nu) og en teknisk direktør. Er det ikke i store træk den samme rolle som i OB, er fortællingen ikke at han er meget tæt på Bjørn og beslutningerne?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Han er altså KUN 33 når hans kontrakt udløber.. Men ellers enig
      Fair play.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Jeg er meget uenig i det kan ende som med Helenius og Lucas A.
        Jeg kan ikke se hvilke fynske spillere udover de 2 i nyere tid der er større navne end dem.
        Hvis de kommer hjem, bliver stadionet først fyldt, større trøjesalg, større interrresse udefra og højst sandsynligt vil det gavne sportsligt.

        Der er en verden til forskel på Lucas A og Eriksen

        Men det er jo så bare min måde at vurdere tingene på
        Som jeg skrev. Jeg kan godt forstå Eriksen, ud fra netop de kriterier du beskriver der, jeg tror så også godt du kan være sikker på at CE kan gøre det der alene, så mange pladser mangler der trods alt heller ikke at blive fyldt ud på stadion.

        Det kan sagtens ende med to store navne der bliver hevet til medstor fanfare og trut i hornene og hele pivtøjet på dyre kontrakter som så ikke leverer. Det er ikke første gang det er sket.

        Jack Wilshire var også rigtig god engang.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Så du mener at niveauet på NH/LA med CE/RF er 1:1 ?
          Nej. Men der er mange ligheder, spillere der er over the hill, som har et navn blandt fansne som bliver hevet ind på dyre kontrakter og når de så ikke leverer så kan man ikke finde ud af at sætte dem af holdet. Hele Aalborg var fulde af begejstring da man i januar hev Helenius og Thelander ind (det er trods alt spillere der har vundet noget med deres klub) nu sidder man på dem i en rum tid fremover på dyre kontrakter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Nej. Men der er mange ligheder, spillere der er over the hill, som har et navn blandt fansne som bliver hevet ind på dyre kontrakter og når de så ikke leverer så kan man ikke finde ud af at sætte dem af holdet. Hele Aalborg var fulde af begejstring da man i januar hev Helenius og Thelander ind (det er trods alt spillere der har vundet noget med deres klub) nu sidder man på dem i en rum tid fremover på dyre kontrakter.
            Hvor ved du fra at CE og RF er over the hill?

            De har spillet for en Dansk mester og nummer 3 i Premier League i denne sæson - så er du fandme ikke over the hill.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Som jeg skrev. Jeg kan godt forstå Eriksen, ud fra netop de kriterier du beskriver der, jeg tror så også godt du kan være sikker på at CE kan gøre det der alene, så mange pladser mangler der trods alt heller ikke at blive fyldt ud på stadion.

              Det kan sagtens ende med to store navne der bliver hevet til medstor fanfare og trut i hornene og hele pivtøjet på dyre kontrakter som så ikke leverer. Det er ikke første gang det er sket.

              Jack Wilshire var også rigtig god engang.
              Det kan også godt være det ikke bliver en succes, det ved jeg ikkke.
              Men at sammenligne dem med Lucas A og Helenius forstår jeg bare ikke. Lucas A og Helenius har ikke rigtig oplevet det der med at have succes i hverken indland eller udland, det føler jeg nu både Eriksen og Falk ( i FCK) har.

              Og nej Wilshere var ikke en succes.
              Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal sige nej hvis muligheden tilbyder sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                Synes ikke at dårligt arbejde af Poul Hansen og Jesper Hansen skal ligge Falk til last.
                Vi ved jo reelt ikke hvad der er kommet af bud i perioden, som Falk måske ville havde sagt ja til.

                Synes også det er meget at bede en 23 årig profil i Superligaen om at forlænge med nr 7 i ligaen, der er igang med at spare kakaoen væk, for at han skal sælges efter et par år.

                Og det er jo ikke Falk der åbner OB snakken, men OB fans og nu sportsdirektør.
                Jeg er ikke uenig i dit sidste statement. Jeg mener bare ikke, at det giver mening at bede/drømme om en Falk tilbagevenden.

                Som udgangspunkt er det meget at bede en 23 årig profil om, du har ret. Men så kan man jo ikke længere spille "klub-mand" kortet senere, hvis man godt og grundigt træder på klubben som 23 årig. Falk har taget et valg og fred være med det - Men så kan man jo ikke fanfare ham ind som en mand af klubben, det giver jo slet ikke mening.

                Jeg har enormt svært ved at forstå, at en spiller agere på den måde, realistisk har et OK niveau i en anden klub, og så skal vi på alle måder bejle til ham, bede ham komme tilbage, sige det er vores drøm, osv.

                Falk er måske en god spiller ja - men er der ikke en nedre grænse for, hvad man vil gøre for at hente ham hjem?

                Det er ikke en opførsel, som en klub der vil lege med i toppen bør have. Det er en bund-hold tilgang at have i min optik. Så vild er han altså ikke.
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Hvor ved du fra at CE og RF er over the hill?

                  De har spillet for en Dansk mester og nummer 3 i Premier League i denne sæson - så er du fandme ikke over the hill.
                  De er begge to ikke lige så gode som de var engang og det går nedad herfra, der er en grund til at det overhovedet skulle være relevant for CE at skifte til OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    De er begge to ikke lige så gode som de var engang og det går nedad herfra, der er en grund til at det overhovedet skulle være relevant for CE at skifte til OB.
                    Det kan godt være at det kun går nedad for CE i Man Utd. men mon ikke han kan holde et ret højt niveau i f.eks. OB de næste 2-3 år?

                    Ligesom TH også holdt er ret fint niveau da han kom hjem fra Italien.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Det kan godt være at det kun går nedad for CE i Man Utd. men mon ikke han kan holde et ret højt niveau i f.eks. OB de næste 2-3 år?

                      Ligesom TH også holdt er ret fint niveau da han kom hjem fra Italien.
                      Ja tak på alle punkter til CE. Synes det er en helt anden liga end RF.

                      På trods af alles benovelse over FCK er der dog fortsat forskel på Suppen og Premier League ift. niveau.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        De er begge to ikke lige så gode som de var engang og det går nedad herfra, der er en grund til at det overhovedet skulle være relevant for CE at skifte til OB.
                        Føler du prøver at sammenligne Kilimandjaro/Everest og Ejer Bavnehøj.

                        En på vej ned af førstnævnte vil stadigvæk være i en bedre form end sidstnævnte, da det har krævet væsentligt mere at nå til toppen (formoder jeg).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Det kan også godt være det ikke bliver en succes, det ved jeg ikkke.
                          Men at sammenligne dem med Lucas A og Helenius forstår jeg bare ikke. Lucas A og Helenius har ikke rigtig oplevet det der med at have succes i hverken indland eller udland, det føler jeg nu både Eriksen og Falk ( i FCK) har.

                          Og nej Wilshere var ikke en succes.
                          Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal sige nej hvis muligheden tilbyder sig.
                          Ah Helenius har nu også vundet et dansk mesterskab og det er et ret stort et af slagsen for det blev gjort med Aab. Det er ret imponerende.

                          Sammenligningen ligger nu ikke i deres topniveau. Sammenligningen skal ses som to spillere der er "past their prime" som nyder stor anseelse i deres klub, imo, for stor. Lucas A burde have været sat af holdet for over et år siden.

                          Som sagt jeg synes man skal sige ja til Eriksen.
                          Last edited by Striwetforlivet!; 27-06-2023, 15:02.

                          Comment


                            Nu tror jeg så en spiller som RF også vil kunne give noget hvis han ikke skal spille kamp hver tredje dag som han skal i FCK.

                            Det var også i den periode at han fik en del af de skader der holdt ham længe ude.

                            Hvis han skal spille OBs program tror jeg han kan holde sig relativt fit.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Nu tror jeg så en spiller som RF også vil kunne give noget hvis han ikke skal spille kamp hver tredje dag som han skal i FCK.

                              Det var også i den periode at han fik en del af de skader der holdt ham længe ude.

                              Hvis han skal spille OBs program tror jeg han kan holde sig relativt fit.
                              Og så er han en spiller, der også kan give noget til sine omgivelser. Er måske ikke en naturlig(/klassisk) ledertype, men han har altid gået forrest på banen. Manden efterlader sit et eller alt, når han træder ind på banen. Har vel også båret anførerbindet i FCK i perioder? Om ikke andet, så har han været i toppen af hierarkiet derovre i lang tid.

                              Jeg tror, vi vil se en helt anden Falk end sidst han var i OB. Han vil sætte store krav til sine medspillere, og trække dem og tilskuerne med sig alene som følge af den ærgerrighed, han altid udstråler på banen.
                              Om han så spiller 90 minutter hver gang i hele sæsonen, vil jeg ikke lade være afgørende for vurderingen af om han kan være en stor kapacitet at hente hjem.

                              Min eneste bekymring vil være om han mister noget af sin eksplosivitet (og dermed uforudsigelighed) med alderen/skaderne. Men den er han måske ikke så afhængig af mere i takt med, at han er blevet trukket længere tilbage på banen.

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ebt-af-arabere
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X