Luca er en ok sub….havde hellere set at man udlejet ham et halvt år til en svensk klub, frem til januar.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægKommer MF tilbage til juli og har han egentligt spillet i Sverige ?
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI flg. transfermarkt har Max spillet 9 kampe og i alt 340 min. uden at score. Der står også at lejemålet ophører 31/7 og at han derefter er i OB, men det er nu nok mest baseret på afslutningen af lejemålet.
Har svært ved at se ham blive rigtig god i vores system
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Under antagelse af at Sabbi er fortid - og vi ikke henter en 9er i stjernesvøb - så håber jeg, at han får chancen som starter fra optakten af. BK er over the hill, og vi skal køre videre på det momentum, Luca kommer med. Og så skal vi fans huske at udvise tålmod med en ung spiller!
Jeg har også et svagt punkt for gammeldags, fysisk stærke 9ere. Dem er der ikke mange af i fodbold anno 2023z
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægGode 9ere hænger ikke på træerne. Nu har vi førstedivisionstopscoreren, som endda er ung og af egen avl, og så skal vi sgu også give det et skud.
Vil meget hellere spille med ham end en eller anden lejesvend østfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi håber de køber ham. Men jeg tvivler. Han koster 5 mill svenske. Så jeg tror han vender tilbage for måske at ryge videre igen sidst i vinduet.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMon ikke alle ting er i spil enten i Mjällby hos os i Odense eller et helt andet sted i Norge måske, eller som led i noget bytteri med en anden klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi håber de køber ham. Men jeg tvivler. Han koster 5 mill svenske. Så jeg tror han vender tilbage for måske at ryge videre igen sidst i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Selvom det er den værdi den aftalte købsoption har, kan OB og Mjälby jo godt forhandle en lavere pris i hus nu, hvis det giver mening for alle parter (og det tror jeg måske nok, jeg synes det gør, selvom jeg vældig gerne ser Fenger bryde igennem i OB).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det ønsker jeg også, men har han fortsat for mange mangler, kan jeg sagtens se værdi i at hente en solid 9'er på leje et halvt år, hvor vi selv kan forme Kjerrumgaard det sidste stykke på træningsbanen og som indhopper. Han er jo en helt anden 9'er end vi har brugt i Jebali, kadrii og især Sabbi som har været Alm's foretrukne her i foråret. Når det er spillestilen får jeg svært ved at tro på han bare brager ind direkte fra et lejemål i 1. Div, uagtet han har gjort det rigtig godt.
Luca, BK samt Charly - som jo altså kan nogle ret spændende ting - til 9eren er jeg egentlig ok tilfreds med, alt taget i betragtning. Fenger er vel også stadig en mulighed. Han er jo vældigt uforløst grundet skader.
EDIT: du har ret i, at han er en helt anden type, men med vores ret dynamiske kanter + 10er kan jeg egentlig godt se det attraktive i en mere stationær boksangriber helt fremme, der kan holde i bolden og lægge den af. Noget BK slet ikke kan, og som Sabbi til dels kan.Last edited by Jungledyret; 24-05-2023, 10:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg er sgu ikke vild med lejeaftaler - medmindre de er med option. Men jo, kan vi leje en rutineret 9er, så ok med mig. Men de hænger jo ikke på træerne.
Luca, BK samt Charly - som jo altså kan nogle ret spændende ting - til 9eren er jeg egentlig ok tilfreds med, alt taget i betragtning. Fenger er vel også stadig en mulighed. Han er jo vældigt uforløst grundet skader.
EDIT: du har ret i, at han er en helt anden type, men med vores ret dynamiske kanter + 10er kan jeg egentlig godt se det attraktive i en mere stationær boksangriber helt fremme, der kan holde i bolden og lægge den af. Noget BK slet ikke kan, og som Sabbi til dels kan.
Comment
Comment