Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Det er jeg lige på nippet til gerne at ville. Han har først kontraktudløb med Toulouse i 2025.
    Måske vi kan få endnu en lejeaftale i stand, men jeg tror ikke vi er klar til at betale i omegnen af 4 mio (jf. Transfermarkt) for at signe ham.
    Hvis det er 4 millioner danske kroner så er det kun en million mere end vi ca. gav for både Manneh og Mustafic. Mener de kostede mellem 2,5 og 3 hver.

    Så 4 millioner tænker jeg nu fint vi vil bruge, vi skal nok bare lige have nogle dyre lønninger væk - læs Jørgen S., Sabbi får også en høj løn men han skal trods alt sælges hvis han skal væk til sommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det kunne jeg nu sagtens se os bruge på spillere hvis vi får Minteh penge mellem hænderne. Også på Skyttä. Men jeg tror han er dyrere og har hørt at de ikke vil af med ham permanent
      God pointe! Selvom jeg refererede til Transfermarkt, så tror jeg heller ikke de vil sælge ham til den pris, slet ikke når du har hørt at de ikke vil af med ham permanent.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det kunne jeg nu sagtens se os bruge på spillere hvis vi får Minteh penge mellem hænderne. Også på Skyttä. Men jeg tror han er dyrere og har hørt at de ikke vil af med ham permanent
        Jeg synes, at BW skal gøre et forsøg... he has nothing "Toulouse"

        Comment


          Ja tak

          Ham har jeg længe godt kunne se at vi stadig ville gå efter. Håber så det lykkedes.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebe-tuneser

          Comment


            Mads Frøkjær fortæller, at de tilbud der tidligere har været på ham, ikke har været gode nok, og han er åben for det meste den kommende sommer.

            Frøkjær: Ikke lang tid tilbage til at tjene penge på mig - OBstruktion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Ja tak

              Ham har jeg længe godt kunne se at vi stadig ville gå efter. Håber så det lykkedes.
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebe-tuneser
              Der bliver nævnt at BW er ved at forberede et bud på €1,0 mio. .. det er i hvertfald noget over det vi tidligere har set ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Tverskov i et Ritzau interview: “Der er en dialog kørende. Vi kører dialogen internt, og så skal der jo nok komme noget ud på et tidspunkt. Men det er ikke noget, vi melder ud her”, siger Tverskov.

                Udfra det får de overskriften: “OB anfører afslører: Er i dialog om forlængelse”.

                Synes nu det er en overtolkning…
                De snakker næppe om CO2-kvoter eller renæssancen-malerier, så selvfølgelig går dialogen på forlængelse eller ej. Om det så er mere ej end forlængelse, da det er jo hvad dét er :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Ja tak

                  Ham har jeg længe godt kunne se at vi stadig ville gå efter. Håber så det lykkedes.
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebe-tuneser
                  Hvordan skulle et Tunesisk medie vide at vi til sommer vil byde 7,5 mill??? Giver jo ingen mening
                  Lyder som løgn og latin som 90% af alle transfer historier er når vi nærmer os et vindue IMO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hvordan skulle et Tunesisk medie vide at vi til sommer vil byde 7,5 mill??? Giver jo ingen mening
                    Lyder som løgn og latin som 90% af alle transfer historier er når vi nærmer os et vindue IMO
                    Ikke fordi jeg tror mediet har ret, men det er sikkert hvor en repræsentant fra OB har ringet/skrevet il klubben om interresen, hvorefter det er kommet videre til medierne.
                    Men jeg tror heller ikke på at vi er klar til at byde 7,5 mil for ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Ikke fordi jeg tror mediet har ret, men det er sikkert hvor en repræsentant fra OB har ringet/skrevet il klubben om interresen, hvorefter det er kommet videre til medierne.
                      Men jeg tror heller ikke på at vi er klar til at byde 7,5 mil for ham
                      Tror nærmere det er et luftkastel klubben dernede videregiver til medierne for at hype ham, fordi vi har vist interesse I vinters. Klubben har jo øjensynligt ambitioner om at sælge ham dyrt, så det er jo kærkomment at udtrykke stor interesse omkring ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Ikke fordi jeg tror mediet har ret, men det er sikkert hvor en repræsentant fra OB har ringet/skrevet il klubben om interresen, hvorefter det er kommet videre til medierne.
                        Men jeg tror heller ikke på at vi er klar til at byde 7,5 mil for ham
                        OB har sikkert nok henvendt sig. Men de kan umuligt vide hvad OB har tænkt sig evt at byde senere på sommeren. Det ville give mere mening hvis de havde opsnuset info om et bud der VAR givet.
                        Men det her er som hankatten siger… Ikke andet end at puste en interesse/pris op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          OB har sikkert nok henvendt sig. Men de kan umuligt vide hvad OB har tænkt sig evt at byde senere på sommeren. Det ville give mere mening hvis de havde opsnuset info om et bud der VAR givet.
                          Men det her er som hankatten siger… Ikke andet end at puste en interesse/pris op.
                          De vil helt sikkert bare puste prisen op. Men tror ikke det er usansynligt at OB har henvendt sig og sagt de er klar på at byde det dobbelte af hvad de gjorde i vinters.

                          Uden det overhovedet er det samme, kan det sammenliges lidt med Minteh. Newcastle har nok henvendt sig til OB og kommet med en pris de er klar til at byde til sommer, i og med dee også er interrese fra andre sider

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            De vil helt sikkert bare puste prisen op. Men tror ikke det er usansynligt at OB har henvendt sig og sagt de er klar på at byde det dobbelte af hvad de gjorde i vinters.

                            Uden det overhovedet er det samme, kan det sammenliges lidt med Minteh. Newcastle har nok henvendt sig til OB og kommet med en pris de er klar til at byde til sommer, i og med dee også er interrese fra andre sider
                            Men hvorfor så ikke bare byde det nu? I begge tilfælde
                            Hvorfor skulle man henvende sig til nogen og sige at vi tilbyder XX om 2-3 måneder?
                            Man kan jo sagtens handle uden for vinduet og lave aftaler. De kan bare ikke effektueres før vinduet åbner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              De vil helt sikkert bare puste prisen op. Men tror ikke det er usansynligt at OB har henvendt sig og sagt de er klar på at byde det dobbelte af hvad de gjorde i vinters.

                              Uden det overhovedet er det samme, kan det sammenliges lidt med Minteh. Newcastle har nok henvendt sig til OB og kommet med en pris de er klar til at byde til sommer, i og med dee også er interrese fra andre sider
                              Jeg kan heller ikke se den historie er særligt utroværdig, selvom man selvfølgelig altid skal overveje de forskellige parters motivation når disse historier kommer frem.

                              Hvis OB bød på ham i vinters (hvilket jeg tror passer) og man stadig er interesseret ifm. sommerens vindue virker det ganske naturligt, at man så småt starter forhandlinger nu ved at høre om man kan nærme sig hinanden prismæssigt. Og jeg kan komme på mange måder et tunesisk medie er kommet til den information. Hvis klubben er interesseret i at sælge har de jo interesse i det.

                              Og ca. 1 million euro tænker jeg, som tidligere nævnt, virker som en logisk grænse for hvad klubben skulle være klar til at betale for den rette spiller, i vores nuværende situation og på det nuværende stadie af vores "udvikling". Måske endda to spillere. Selvfølgelig givet, at man sælger f.eks. Minteh og får et bare nogenlunde beløb for ham (20+ millioner). Jeg tror i hvert fald man skal passe på med at konkludere, at det er urealistisk fordi "det plejer OB ikke". Hvis BW får penge ind tænker jeg han har rimelige beføjelser til også at investere en del af de penge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Men hvorfor så ikke bare byde det nu? I begge tilfælde
                                Hvorfor skulle man henvende sig til nogen og sige at vi tilbyder XX om 2-3 måneder?
                                Man kan jo sagtens handle uden for vinduet og lave aftaler. De kan bare ikke effektueres før vinduet åbner
                                Hvornår er noget et reelt bud? Er det når man sender et officielt dokument med et beløb på?

                                Nu har jeg ikke læst den oprindelige artikel. Når jeg læser, at de "forbereder et bud" tænker jeg da der menes, at OB har tilkendegivet (over tlf/mail/anden dialog), at man er klar med et beløb af den størrelse. Jeg tænker dette nemt kan være præcis hvad du siger: forhandling til en handel, der potentielt kan effektueres til sommer.

                                Og måske er det fordi man reelt selv skal have solgt nogen før man er klar til at lave handlen.
                                Last edited by Agbre; 26-04-2023, 12:32.

                                Comment

                                Working...
                                X