Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    https://www.fotbollskanalen.se/super...zper-karlsson/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sk-stjerneskud

      Comment


        Okay, takker... ligner han bruger sin lille sorte bog fra AIK

        Comment


          Så en 17-årig skal erstatte Gigo ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Så en 17-årig skal erstatte Gigo ?
            Hvem har påstået det?

            HVIS det er ham, der arbejdes på fra næste sommer, er han næppe tænkt som en 1:1-erstatning af Gigo, men som en spiller til midtbanekabalen, der med al sandsynlighed kommer til at kræve mindst 2-3 tilgange samlet set. Der synes jeg da en 17-årig profil i den næstbedste svenske række lyder som en ret spændende tilføjelse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Hvem har påstået det?

              HVIS det er ham, der arbejdes på fra næste sommer, er han næppe tænkt som en 1:1-erstatning af Gigo, men som en spiller til midtbanekabalen, der med al sandsynlighed kommer til at kræve mindst 2-3 tilgange samlet set. Der synes jeg da en 17-årig profil i den næstbedste svenske række lyder som en ret spændende tilføjelse.
              Referer bare til artiklen -

              "Interessen fra OB giver umiddelbart også god mening, da de står til at miste Armin Gigovic på den centrale midtbane ved årsskiftet. Lykkes det ikke at forlænge opholdet med Gigovic, så er det ikke utænkeligt, at OB kigger efter en ny central midtbanespiller."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Referer bare til artiklen -

                "Interessen fra OB giver umiddelbart også god mening, da de står til at miste Armin Gigovic på den centrale midtbane ved årsskiftet. Lykkes det ikke at forlænge opholdet med Gigovic, så er det ikke utænkeligt, at OB kigger efter en ny central midtbanespiller."
                OK fair nok, havde ikke læst Tipsbladets artikel. Herinde blev der jo foreslået, at han kunne være signingen, vi henter ind til sommer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det er meget muligt. De her dræbende vinterpauser har det med at dræne mig fra at følge helt med, så der kan snildt have gået sådan en info forbi min næse.
                  I så fald en lidt spøjs skæringsdato
                  Det var noget med en landsholds samling

                  Comment


                    Kæmpe breaking news på EB.dk

                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-solgt/9568034

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      What ! ! ! Den havde jeg ikke set komme

                      Comment


                        Så er det på torsdag vinduet åbner .. hvad skal der ske .. Er Jebali egentligt bekræftet? Ikke på OB´s hjemmeside der ikke er opdateret på spillersiden hvor både Gigovic og Kante stadig står i spilleroverblikket.

                        2023
                        Tilgange: Afgange:
                        Jonathan Kemdee Kontrakt ophævet
                        Mohammed Kefin Kante Kontrakt ophævet
                        Issam Jebali Solgt til Gamba Osaka (1 mio. € )
                        Armin Gigovic Kontrakt udløbet
                        Attached Files
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Kunne se at Jebali lagde en story op på Instagram i eftermiddags, hvor han sad i en flyver i Charles de gaulle lufthavnen. Det kan jo være at han bare skal til Odense eller et andet sted hen, men det kunne også være, at han skulle til Japan til en snarlig præsentation i sin nye klub. Vi må se om den bliver officiel i morgen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Kunne se at Jebali lagde en story op på Instagram i eftermiddags, hvor han sad i en flyver i Charles de gaulle lufthavnen. Det kan jo være at han bare skal til Odense eller et andet sted hen, men det kunne også være, at han skulle til Japan til en snarlig præsentation i sin nye klub. Vi må se om den bliver officiel i morgen.
                            Lugter af Japan, da det er hubben for KLM/Air France til Tokyo

                            Comment


                              En god vurdering af Jebalis betydning for OB:
                              https://obstemmer.dk/blog-farvel-til-vaabnene/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                En god vurdering af Jebalis betydning for OB:
                                https://obstemmer.dk/blog-farvel-til-vaabnene/
                                Fin blok.

                                Jeg tror stadig at OB laver en kæmpe fejl her ved at sælge Jebali ift at komme i Top 6.
                                Jeg ville nok have valgt at beholde ham resten af sæsonen og sælge ham til sommer. Muligvis til et lidt lavere beløb men den risiko ville jeg have løbet.

                                Men hvis der er nogen kan trække en kanin eller 2 op af hatten er det BW så jeg må fortsat tro på at han har styr på det og at vi ikke kommer svækket ud af vinduet

                                Comment

                                Working...
                                X