Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lort…

    Martin Davidsen
    @mpbdavidsen
    ·
    3 t
    Meget tyder på et aktivt januar-transfervindue i OB. Issam Jebali forventes solgt i denne uge, og der er vedvarende meldinger om, at Armin Gigovic fortsætter karrieren i en anden klub. To af OB’s bedste og vigtigste spillere fra efteråret. #obdk #sldk #transferdk
    “vedvarende meldinger om, at Armin Gigovic fortsætter karrieren i en anden klub.”
    Hvorfra? Mig bekendt har klubben ikke meldt noget ud og har ikke hørt fra Gigovic eller agent og medierne spekulerer bare .. største indikation på at han ikke bliver er vel at der ikke er forlænget endnu men der er jo heller ikke skrevet med andre endnu …​

    På hjemmesiden står Kante stadig på 1. holdet så det er ikke fordi kommunikationsafdelingen er helt opdateret ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Helt sikkert. Han har ramt inde for skiven og det er jo også årsagen til vi ikke allesammen skriger frustrationerne ud. BW har bevist at han kan finde kvalitetsspillere, så det skal han have lov at bevise at han kan igen. Jeg er også ret sikker på BW har en liste med spillere som kan gå ind og erstatte dem.
      Jeg tror bare endnu engang vi først vil se os handle meget sent i vinduet, hvor pladsen i hierarkiet når til os, for at finde spillere på Jebali-niveau. Det giver meget kort tid til at spille dem ind og blive profiler. Det tror jeg kommer til at koste en top 6 på den korte bane, men vi må se hvad der sker. Jebali/gigovic eller ej, så er suppen stadig så uhyggeligt tæt at det nok fortsat bliver marginaler der kommer til at afgøre hvem imellem tabellens nummer 10 og nummer 4, som når med i øverste halvdel.
      Enig. Men det er også spillere som Jebali og Gigo der flytter marginalerne.
      Jeg er sikker på at dette koster os Top 6 uanset hvad han henter ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        “vedvarende meldinger om, at Armin Gigovic fortsætter karrieren i en anden klub.”
        Hvorfra? Mig bekendt har klubben ikke meldt noget ud og har ikke hørt fra Gigovic eller agent og medierne spekulerer bare .. største indikation på at han ikke bliver er vel at der ikke er forlænget endnu men der er jo heller ikke skrevet med andre endnu …​

        På hjemmesiden står Kante stadig på 1. holdet så det er ikke fordi kommunikationsafdelingen er helt opdateret ..
        Martin Davidsen har kontakter omkring OB og ville ikke skrive det hvis det ikke passede

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Men det er også spillere som Jebali og Gigo der flytter marginalerne.
          Jeg er sikker på at dette koster os Top 6 uanset hvad han henter ind
          Jeg er nu ikke så sikker på at det koster os top 6.

          Hvis han henter en ind der passer ligeså godt ind som Gigo gjorde som erstatning for Jebali så kommer vi ikke til at lide.
          Men kommer de først d. 31-01-2023 og skal spilles i form eller bare er en helt anden type så tror jeg vi kan få problemer.

          Men lad os nu se hvad de kan finde frem til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Jeg er nu ikke så sikker på at det koster os top 6.

            Hvis han henter en ind der passer ligeså godt ind som Gigo gjorde som erstatning for Jebali så kommer vi ikke til at lide.
            Men kommer de først d. 31-01-2023 og skal spilles i form eller bare er en helt anden type så tror jeg vi kan få problemer.

            Men lad os nu se hvad de kan finde frem til.
            Vi må se. Man fjerner bare sindssyg meget kvalitet at jeg tror marginalerne vil mangle

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi må se. Man fjerner bare sindssyg meget kvalitet at jeg tror marginalerne vil mangle
              Det er muligt, men ingen her inde, og jeg mener INGEN, regnede med at Gigo kom ind i sidste vindue og får vi en ind med det niveau som erstatning for Jebali så tænker jeg nok det hele skal gå.

              Jeg tror i hvert fald på at der er en mulighed, så længe BW har lidt at skulle have sagt :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Det er muligt, men ingen her inde, og jeg mener INGEN, regnede med at Gigo kom ind i sidste vindue og får vi en ind med det niveau som erstatning for Jebali så tænker jeg nok det hele skal gå.

                Jeg tror i hvert fald på at der er en mulighed, så længe BW har lidt at skulle have sagt :)
                Det bliver ihverfald spændende at følge om ikke andet

                Comment


                  Hvad med at leje Oliver Abildgaard, hvis Gigo smutter ?

                  https://bold.dk/fodbold/nyheder/abil...a-celtic-exit/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Martin Davidsen har kontakter omkring OB og ville ikke skrive det hvis det ikke passede
                    Det tvivler jeg heller ikke på men meget af kommunikationen der kommer fra den kant er indforstået og ville blot sætte pris på om de vedvarende tilbagemeldinger kom fra OB, agenter, journalister eller andet.
                    Kommer det fra OB er det så fordi man har givet op med at forlænge eller vil man gøre en ekstra indsats eller .. lige en smule dybere og bredere ville være fint i det skriftlige medie .. jeg er helt med på at podcasten sagtens kan og er noget andet men skriftligt … lige lidt mere uddybende .. der skal selvfølgelig ikke navne på ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Det er muligt, men ingen her inde, og jeg mener INGEN, regnede med at Gigo kom ind i sidste vindue og får vi en ind med det niveau som erstatning for Jebali så tænker jeg nok det hele skal gå.

                      Jeg tror i hvert fald på at der er en mulighed, så længe BW har lidt at skulle have sagt :)
                      Og lige derfor tror ikke at vi kan gentage sådan en transfer. Det var en unik mulighed pga den situation at spillere af de russiske klubber fik tilladelse at sætte kobtrakter på pause pga af krigen. Ellers havde vi ikke fik fat i en spiller som Gigovic. Gigovic brugte kun to eller tre træninger med holdet om at gøre en forskel og løfte vores niveau på banen. Har tiltro til BW at han kan finde gode spiller for os og bygge oo er stærkt hild i de blste år. Men transfers med Gigo-niveau forventer ikke, det er alt for langt fra vores økonomiske rækkevidde. Vi har meget heldige i denne sæson med guldkorn Minteh og Gigovic men det bliver vel ikke vores hverdagskost på transfersiden.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Og lige derfor tror ikke at vi kan gentage sådan en transfer. Det var en unik mulighed pga den situation at spillere af de russiske klubber fik tilladelse at sætte kobtrakter på pause pga af krigen. Ellers havde vi ikke fik fat i en spiller som Gigovic. Gigovic brugte kun to eller tre træninger med holdet om at gøre en forskel og løfte vores niveau på banen. Har tiltro til BW at han kan finde gode spiller for os og bygge oo er stærkt hild i de blste år. Men transfers med Gigo-niveau forventer ikke, det er alt for langt fra vores økonomiske rækkevidde. Vi har meget heldige i denne sæson med guldkorn Minteh og Gigovic men det bliver vel ikke vores hverdagskost på transfersiden.
                        Minteh handlen kan nu godt gå hen og blive en del af hverdagen, hvis vi får lavet en aftale med et akademi i udlandet eller gode forbindelser.

                        Gigovic handlen blev til fordi BW vidste at han var derude.

                        Jeg tænker at BW og Adrian kender markedet rigtig godt og derfor vil de også kunne finde noget som vi ikke troede var muligt.

                        Jeg siger ikke at vi henter en Gigovic type ind hver gang, men mon ikke BW kender en vi kan hente ind til at udfylde hullet fra Jebali hvis han lader ham smutte.

                        Det tror jeg at han gør, ellers ville han ikke lave den handel, han ved også godt at vi SKAL i top 6 i denne sæson, hvis vi skal kunne bygge på.
                        Citat fra artiklen på OB.dk om BW's ønsker i 2023:
                        "
                        Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.
                        "

                        Så jeg tænker at han har en plan den gode Bjørn

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Hvad med at leje Oliver Abildgaard, hvis Gigo smutter ?

                          https://bold.dk/fodbold/nyheder/abil...a-celtic-exit/
                          De havde den oppe at vende i BT Transfervinduet, hvor de nævnte at Danmark ikke en mulighed for ham. Han har spillet skide godt i Rusland, og det skyldtes skadesproblemer at han ikke havde spillet i Celtic.

                          Desuden er han kæmpe AaB-dreng.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Minteh handlen kan nu godt gå hen og blive en del af hverdagen, hvis vi får lavet en aftale med et akademi i udlandet eller gode forbindelser.

                            Gigovic handlen blev til fordi BW vidste at han var derude.

                            Jeg tænker at BW og Adrian kender markedet rigtig godt og derfor vil de også kunne finde noget som vi ikke troede var muligt.

                            Jeg siger ikke at vi henter en Gigovic type ind hver gang, men mon ikke BW kender en vi kan hente ind til at udfylde hullet fra Jebali hvis han lader ham smutte.

                            Det tror jeg at han gør, ellers ville han ikke lave den handel, han ved også godt at vi SKAL i top 6 i denne sæson, hvis vi skal kunne bygge på.
                            Citat fra artiklen på OB.dk om BW's ønsker i 2023:
                            "
                            Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.
                            "

                            Så jeg tænker at han har en plan den gode Bjørn
                            Han har helt sikkert en plan. Men der er også et stort pres internt i OB om at generere flere og flere millioner via spillersalg som gør det er en svær balancegang.
                            Vi må se hvor god han er til at balancere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han har helt sikkert en plan. Men der er også et stort pres internt i OB om at generere flere og flere millioner via spillersalg som gør det er en svær balancegang.
                              Vi må se hvor god han er til at balancere
                              Jeg tror, de færreste har lyst til at gå imod Don B.... så tror han får sin vilje langt henad vejen mht. NT og sportsudvalget. Lang tid siden, jeg har følt en så stor optimisme mht. vores sportsdirektør/-chef, som kommunikerer klart og synes at have styr på markedet, trup, spillestil, akademi, koncept og forstår at tænke både kort- og langsigtet uden det hele drukner i floskler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Minteh handlen kan nu godt gå hen og blive en del af hverdagen, hvis vi får lavet en aftale med et akademi i udlandet eller gode forbindelser.

                                Gigovic handlen blev til fordi BW vidste at han var derude.

                                Jeg tænker at BW og Adrian kender markedet rigtig godt og derfor vil de også kunne finde noget som vi ikke troede var muligt.

                                Jeg siger ikke at vi henter en Gigovic type ind hver gang, men mon ikke BW kender en vi kan hente ind til at udfylde hullet fra Jebali hvis han lader ham smutte.

                                Det tror jeg at han gør, ellers ville han ikke lave den handel, han ved også godt at vi SKAL i top 6 i denne sæson, hvis vi skal kunne bygge på.
                                Citat fra artiklen på OB.dk om BW's ønsker i 2023:
                                "
                                Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.
                                "

                                Så jeg tænker at han har en plan den gode Bjørn
                                Tror også at BW har en plan ig har meget tiltro til ham. Hvad bekymrer nig er at vi mister to af vores vigtigste spiller mens vi står foran en afgørende kampe. Vi har heldigvis Manneh som 6er ved siden af Tverskov. Men Jebali at erstatte bliver svært. Et tab af Jebali og Gigovic ville se langt mindre vanskeligt fordi der venter en hele sæson hvor nye folk kan spilles ind og holdet kan videreudvikles. Men nu er vel den værste tidspunkt at sige farvel til begge. Mit drøm om et forår i den fine Top6-selskab og uden den mindste tanke om nedrykningsspilet liver reduceret fra "ret ealistisk" til "håbet dør sidst". Men ja, måske BW tryller igen iyg det går godt...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X