Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg synes, det er helt oplagt at sælge, hvis buddet er højt nok.

    En Jebali i topform er blandt Superligaens bedste spillere (niveauet til VM taler for sig selv), men når han ikke er i en sådan form - og det er altså ofte - så koster han også på banen.

    Når man tager alderen in mente, så er det oplagt at smede nu.

    Samtidig en gylden mulighed for Frø. Det er nok nu eller aldrig det endelige gennembrud skal komme.
    Jeg stemmer for at beholde Jebali resten af sæsonen. Frø er ikke i nærheden af Jebalis niveau og kommer det aldrig.

    Fuck penge. Alle sejl ind på Top 6 plus det løse

    Comment


      Inden sæsonstart var Jebali OB's eneste top 6 spiller. Sælges han, så skal han erstattes med kvalitet. Frøkjær, som nogle har nævnt, er ikke i nærheden af at kunne løfte opgaven. Og så skal der også købes en etableret angriber

      Comment


        Afvis alt under 2 millioner euro; ellers må det være op til Jebali i den forstand, at en skuffet og umotiveret Jebali ikke vil gavne vores spil overhovedet; snarere tværtimod. Med det sagt, så har jeg det indtryk, blandt andet her fra forum, at han er rigtig glad for at bo i Odense, og at rykke teltpælene op til Japan er måske ikke så attraktivt. Han har også en familie at skulle tænke på. Jeg ved bare, at hvis vi sælger ham, så vil vi reducere vores top-6 chance til noget nær nul. Og jeg gider virkelig ikke endnu et nedrykningsspil.​

        Comment


          Et salg af Jebali og samtidigt satse på Frø som erstatning vil være det største selvmål siden ruder konge var knægt

          Comment


            Jebali er konge, men får vi et bud på 15 mill. eller mere skal han skydes afsted. Selvfølgelig skal der hentes noget ekstra ind ved en Jebali afgang, men imo. behøver det slet ikke være en ny 10er. Jeg er med på at vi ikke har en 10er i truppen med Jebalis høje niveau, men vi har stadig flere spændende muligheder på pladsen, så kan vi lave et godt salg og geninvestere nogle af de penge i en kvalitets 9er der passer i systemet så er det et rigtigt fint bytte.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
              Et salg af Jebali og samtidigt satse på Frø som erstatning vil være det største selvmål siden ruder konge var knægt
              Så BW, der ellers hyldes for sin kunnen og vid, tog fejl, da han nævnte Frø som vores spiller med størst (salgs)potentiale?

              Jeg er med på at Frø deler vandene, og at han ikke har gjort det godt nok på det seneste, men han har utvivlsomt et kæmpe uforløst talent, og jeg håber, at det bliver i OB, at det bliver forløst.

              Han får helt sikkert chancen på 10eren over et længere stræk, hvis Jebali ryger, og så må det briste eller bære.

              Pengene fra Jebali kan passende bruges på en reel 9er. Vi kan fodre svin med spillere til alle de andre offensive pladser.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Så BW, der ellers hyldes for sin kunnen og vid, tog fejl, da han nævnte Frø som vores spiller med størst (salgs)potentiale?

                Jeg er med på at Frø deler vandene, og at han ikke har gjort det godt nok på det seneste, men han har utvivlsomt et kæmpe uforløst talent, og jeg håber, at det bliver i OB, at det bliver forløst.

                Han får helt sikkert chancen på 10eren over et længere stræk, hvis Jebali ryger, og så må det briste eller bære.

                Pengene fra Jebali kan passende bruges på en reel 9er. Vi kan fodre svin med spillere til alle de andre offensive pladser.
                Jeg er heller ikke den store Frø fan.. Men jeg tror at at han hæver sit niveau når vi får hybrid græs. Han er altså bare væsentlig bedre på de hurtige underlag som kunst. Det hører man også i ådalen at han ofte leger kispus med de andre til træning når de er på kunstbanerne

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Alt under 12-15 mill er uacceptabelt. Hvis vi mister ham og Gigo er vi lige pludselig ganske ordinære
                  Jebali vil uden tvivl være svær at erstatte, men hvis vi får 15 mill for ham og han selv ønsker at spille i Japan, så skal vi naturligvis ikke stå i vejen. Men sportsligt vil det være nedtur men det vil så give Bjørn W og vores nye chefscout endnu flere midler at lege med i transfervinduet og de 5 af millionerne kunne evt gå til en hybridbane på bane 1.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Jebali vil uden tvivl være svær at erstatte, men hvis vi får 15 mill for ham og han selv ønsker at spille i Japan, så skal vi naturligvis ikke stå i vejen. Men sportsligt vil det være nedtur men det vil så give Bjørn W og vores nye chefscout endnu flere midler at lege med i transfervinduet og de 5 af millionerne kunne evt gå til en hybridbane på bane 1.
                    Tvivler bare på at vi får så mange penge fra et Japansk hold. Beløbene kan selvfølgelig blive for store.

                    Men hvis jeg var Bjørn ville jeg satse og satse på sportslig succes. Jeg tror han kan sælges for lige så meget til sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tvivler bare på at vi får så mange penge fra et Japansk hold. Beløbene kan selvfølgelig blive for store.

                      Men hvis jeg var Bjørn ville jeg satse og satse på sportslig succes. Jeg tror han kan sælges for lige så meget til sommer
                      Jeg har fuld tillid til at Bjørn får det vi fortjener for ham. Han virker ikke nem at kyse og virker til at være en dygtig forhandler. Hvis vi sælger ham, bliver det til en god pris for os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Så BW, der ellers hyldes for sin kunnen og vid, tog fejl, da han nævnte Frø som vores spiller med størst (salgs)potentiale?

                        Jeg er med på at Frø deler vandene, og at han ikke har gjort det godt nok på det seneste, men han har utvivlsomt et kæmpe uforløst talent, og jeg håber, at det bliver i OB, at det bliver forløst.

                        Han får helt sikkert chancen på 10eren over et længere stræk, hvis Jebali ryger, og så må det briste eller bære.

                        Pengene fra Jebali kan passende bruges på en reel 9er. Vi kan fodre svin med spillere til alle de andre offensive pladser.
                        Helt enig, bliver pengene store nok skal Jebali videre og erstatningen/erstatningerne for foråret bør findes i den nuværrende trup hvor jeg bestemt også tror at Frø vil stå først for. En kvalitets 9er for Jebali vil give mange nye muligheder og jeg tror ikke at det nødvendigvis vil koste på den korte bane.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jo, det er sådan moderne fodbold er.

                          Jeg er bare ikke vild med det, og jeg mener ikke, det bør være sådan.

                          Men kampen er tabt, og jeg kan stadig finde glæde ved OB og Superligaen.
                          Ja, det er godt, at Superligaen ikke er et slaraffenland for udenlandske kapitalfonde, så den lokale tilknytning også er der om fem år :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Så BW, der ellers hyldes for sin kunnen og vid, tog fejl, da han nævnte Frø som vores spiller med størst (salgs)potentiale?

                            Jeg er med på at Frø deler vandene, og at han ikke har gjort det godt nok på det seneste, men han har utvivlsomt et kæmpe uforløst talent, og jeg håber, at det bliver i OB, at det bliver forløst.

                            Han får helt sikkert chancen på 10eren over et længere stræk, hvis Jebali ryger, og så må det briste eller bære.

                            Pengene fra Jebali kan passende bruges på en reel 9er. Vi kan fodre svin med spillere til alle de andre offensive pladser.
                            Tænker BW’s kommentar om største videresalg potentiale var nogenlunde korrekt med den daværende trup og nogle få glimt af Frø’s offensive kvaliteter.
                            Men der er simpelthen ikke et bundniveau som er i nærheden af at være godt nok, slet ikke hvis der skal drømmes om top 6. Ingen andre hold i suppen som har råd til at have en 10er som er så dårlig i alt hvad der hedder presspil/returløb, en åbenlys lad og doven holdning, især når hans eget spil ikke fungere. Så med mindre vinteren har forvandlet ham til en arbejdshest og 15-20% bedre slutprodukt, så skal et salg af Jebali medføre en fuldgod erstatning.
                            Og uden at det skal lyde som en personlig kommentar, er vi som klub/fans ikke over den der med “så må det briste eller bære” Skal vi rykke os nogen steder, så skal det holde fra dag 1 imo

                            Comment


                              Er enig i en pris omkring de 15 mio. Først og fremmest er han en nøglespiller for os, og nøglespillere på top 6-hold, der fortsat har lang kontrakt skal ikke sælges for mindre.
                              Derudover har han jo også lige startet inde i tre VM-kampe i træk og gjort en fin figur, så hans form peaker også lige nu. Når vi har råd til at være grådige, så skal vi også være det, ellers skal han bare fortsætte.
                              Han er gudskelov også en garvet spiller i gamet, som selv har forlænget sin kontrakt uden klausuler og derfor ved at vi skal have prisen på grisen, og ellers er han OB'er. Her tror jeg også BW har større format til at håndtere den slags end vores forgængere, så vi undgår en Jebali, der hænger med mulen hvis Japanerne er for fedtede.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Er enig i en pris omkring de 15 mio. Først og fremmest er han en nøglespiller for os, og nøglespillere på top 6-hold, der fortsat har lang kontrakt skal ikke sælges for mindre.
                                Derudover har han jo også lige startet inde i tre VM-kampe i træk og gjort en fin figur, så hans form peaker også lige nu. Når vi har råd til at være grådige, så skal vi også være det, ellers skal han bare fortsætte.
                                Han er gudskelov også en garvet spiller i gamet, som selv har forlænget sin kontrakt uden klausuler og derfor ved at vi skal have prisen på grisen, og ellers er han OB'er. Her tror jeg også BW har større format til at håndtere den slags end vores forgængere, så vi undgår en Jebali, der hænger med mulen hvis Japanerne er for fedtede.
                                BW er ihvertfald i fuld gang med at tale hans pris op og det er også med rette med tanke på det VM han lige har haft, samt den betydning han har for vores offensiv. Men hvis vi kan få en ordentlig pris for ham og sende ham godt videre på et nyt og økonomisk attraktivt eventyr, skal bi naturligvis ikke stå i vejen. Samtidig bør vi med flere penge på lommen. kunne finde en rigtig spidsangriber, hvilket vil kunne give vores hold en helt ny dimension, da vi lige nu spiller med falske 9’ere med mange forskellige spidskompetencer, men skarphed i boksen er IKKE deres spidskompetence nogen af dem. Samtidig kan et salg af Jebali måske gøre at vi kan holde på en fyr som Jann Kuba Minteh, en sæson eller to mere og dermed gøre hans værdi endnu højere når tiden er inde til at skyde ham afsted.

                                Comment

                                Working...
                                X