Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

    Det kan jeg slet ikke se. Hvor mener du han gør det?
    Mon ikke det er udtalelsen om, at man ikke kan vide, hvilken Jebali man får de næste seks måneder, hvis ikke han bliver solgt nu? Jeg kan egentligt godt se, hvordan det kan læses sådan, men jeg tror nu mere det er ment som en anerkendelse af, hvor hårdt Jebali har arbejdet frem mod VM, og hvor meget han har sat sig op mod, at det skulle blive til et VM og et efterfølgende klubskifte. Det synes jeg egentlig ikke, der er noget problematisk i.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Mon ikke det er udtalelsen om, at man ikke kan vide, hvilken Jebali man får de næste seks måneder, hvis ikke han bliver solgt nu? Jeg kan egentligt godt se, hvordan det kan læses sådan, men jeg tror nu mere det er ment som en anerkendelse af, hvor hårdt Jebali har arbejdet frem mod VM, og hvor meget han har sat sig op mod, at det skulle blive til et VM og et efterfølgende klubskifte. Det synes jeg egentlig ikke, der er noget problematisk i.
      Helt enig. Kan ikke se noget problematisk der. BW sagde at Jebali arbejdede stenhårdt igy greb chancen med VM-deltagelse. Man kunne vel akdrig sætte en finger på Jebalis indstilling som altid gav 100% og kan ikke forestille mig at det ville have forændret sig hvis OB havde takket nej til tilbudet fra Osaka. Det ville ja også ikke have været i Jebalis interesse at spille et sløj forår og at formindske udsigter for et økonomisk godt skifte i sommeren Og BW er ja åbenbart også helt tilfreds med salgsprisen. At han ikke er en mand som kan presses er ja helt tydeligt at se.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

        Det kan jeg slet ikke se. Hvor mener du han gør det?
        Det var måske en overdrivelse. Jeg ser en overskrift som denne https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-blev-solgt og tænker det med onde øjne kan tolkes som om han stiller spørgsmålstegn ved Jebalis arbejdsmoral. Vil understrege, at det er ikke sådan jeg selv opfatter det. Men jeg kunne bare godt se en situation for mig, hvor f.eks. en journalist fremlægger den vinkel for Jebali for at få en modreaktion - og så kan der hurtigt komme lidt grus i det fine forhold mellem klubben og ham.

        Jeg tænker den nok lidt langt, men jeg læste det og tænkte med det samme, at det virkede lidt unødvendigt.

        Comment


          https://bold.dk/fodbold/klubber/zult...-belgisk-klub/

          Har han ikke været rygtet til os før

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Det var måske en overdrivelse. Jeg ser en overskrift som denne https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-blev-solgt og tænker det med onde øjne kan tolkes som om han stiller spørgsmålstegn ved Jebalis arbejdsmoral. Vil understrege, at det er ikke sådan jeg selv opfatter det. Men jeg kunne bare godt se en situation for mig, hvor f.eks. en journalist fremlægger den vinkel for Jebali for at få en modreaktion - og så kan der hurtigt komme lidt grus i det fine forhold mellem klubben og ham.

            Jeg tænker den nok lidt langt, men jeg læste det og tænkte med det samme, at det virkede lidt unødvendigt.
            Enig, men så er det måske nærmere journalisten vi skal plukke en høne med.
            BW udtaler jo slet ikke det der står i overskriften, det er journalistens tolkning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              https://bold.dk/fodbold/klubber/zult...-belgisk-klub/

              Har han ikke været rygtet til os før
              Jo - det kunne vel også være en god afløser for Tverskov hvis han smutter?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                Enig, men så er det måske nærmere journalisten vi skal plukke en høne med.
                BW udtaler jo slet ikke det der står i overskriften, det er journalistens tolkning.
                Fra OB.dk
                Valget om at sælge Issam er baseret på sportslige og økonomiske vurderinger: Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham. Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde.

                Her siger BW, at Issam var motiveret af VM, og han ikke kan motiveres, hvis vi ikke sælger ham.
                Journalisten har efter min menig refereret korrekt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

                  Fra OB.dk
                  Valget om at sælge Issam er baseret på sportslige og økonomiske vurderinger: Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham. Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde.

                  Her siger BW, at Issam var motiveret af VM, og han ikke kan motiveres, hvis vi ikke sælger ham.
                  Journalisten har efter min menig refereret korrekt.
                  Ja, det kan godt læses sådan og det kan også sagtens være sådan det skal læses.

                  Jeg læser det som to adskillige sektioner.
                  "Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham." Altså der vurderes hvad Issam bidrager med i truppen (og om man har noget i truppen allerede der kan erstatte dette)

                  "Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde." Issam har altså en stor motivation mod det nævnte.

                  Jeg læser det derfor ikke som at han ville blive demotiveret hvis han ikke blev solgt.
                  Jeg læser det som at han havde en stor motivation for at blive det, men ikke at han ville blive demotiveret hvis det modsatte skete.

                  Det er nok mit store man-crush på BW der gør, at jeg læser det mest positive ind i dette

                  Comment


                    Omar tager med sin bror til Japan

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                      Omar tager med sin bror til Japan
                      Viden eller gæt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Viden eller gæt?
                        95% garanti

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                          Omar tager med sin bror til Japan
                          Det er, hvis sandt, godt nok bizart.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                            Omar tager med sin bror til Japan
                            Så skal vi mindst have fire nye spillere ind, hvis vi skal tro på BWs udmelding

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                              95% garanti
                              Hører dine vandrører andet?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Det er, hvis sandt, godt nok bizart.
                                Meget.. tør da heller ikke ganrantere 100, men det var fra en der før har sagt flere rigtige handler.
                                jeg troede faktisk ikke han ville kunne gennemføre flere klubskifte så jeg var skeptisk i starten

                                Comment

                                Working...
                                X