Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med Issam ude af døren burde Omar også være det. Kanté er også smuttet. King skal lejes ud og hvis det står til Aron og Okosun er de også væk i Januar. Hvem ved mht Gigo.. Det er altså 6-7 markspillere ud i et januar vindue potentielt.. 600.000-800.000kr/måned i lønkroner at lege med
    Så har vi ca 18 tilbage. Fenger og Kadrii er vidst ikke helt klar til opstarten uden dog jeg er 100% sikker..
    Så uden nogen ind kan start 11 se sådan ud

    Martin Hansen
    GG BP Ivan Aske
    Tverskov Manneh(Gigo)
    Minteh Frø Breum
    Sabbi

    Ikke nogen dårlig start 11. Bænken heller ikke en katastrofe

    Tongya, Nico, Skjelvik, Slotsager, Nouck, Mucolli, Fenger, Kadrii

    God nok til ikke at rykke ned, men tvivlsom om det er godt nok til at komme med i Top 6..

    Meeeen mon ikke at der kommer en enkelt eller 2 ind. Specielt hvis Gigo smutter
    Tænker i hvert fald som minimum en 9'er. Særligt hvis der er tvivl om nogen af dem vi har kan komme på 100% til forårspræmieren. Det lød til vi var rimelig meget om os mhp. at få en ind i sommers, og intensiveringen efter vedkommende kan ikke være blevet mindre efter Kadrii og Fenger nu også havde længerevarende skader i efteråret.
    Forhåbentligt breaker vi lige forlængelsen med Gigovic når Jebali-handlen bliver officiel. Det ville være elegant. Forhåbentlig får vi også set efter noget til midterforsvaret. King ryger forhåbentligt denne vinter og så er det tyndt med Jørgen som enereserve på vb og førstereserve som midtstopper.
    centralt på midtbanen har BW nok også gjort sig store tanker. Til sommer har han givetvis kun Manneh tilbage foruden u-spillere. Her skal der selvfølgelig ske noget. Mest hensigtsmæssigt er det i hvert fald nok at få minimum en mand ind her i foråret, som kan spilles ind, men det kræver selvfølgelig at man kan komme af med Okosun og/eller Aron

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Tænker i hvert fald som minimum en 9'er. Særligt hvis der er tvivl om nogen af dem vi har kan komme på 100% til forårspræmieren. Det lød til vi var rimelig meget om os mhp. at få en ind i sommers, og intensiveringen efter vedkommende kan ikke være blevet mindre efter Kadrii og Fenger nu også havde længerevarende skader i efteråret.
      Forhåbentligt breaker vi lige forlængelsen med Gigovic når Jebali-handlen bliver officiel. Det ville være elegant. Forhåbentlig får vi også set efter noget til midterforsvaret. King ryger forhåbentligt denne vinter og så er det tyndt med Jørgen som enereserve på vb og førstereserve som midtstopper.
      centralt på midtbanen har BW nok også gjort sig store tanker. Til sommer har han givetvis kun Manneh tilbage foruden u-spillere. Her skal der selvfølgelig ske noget. Mest hensigtsmæssigt er det i hvert fald nok at få minimum en mand ind her i foråret, som kan spilles ind, men det kræver selvfølgelig at man kan komme af med Okosun og/eller Aron
      Var det ikke noget med at Gigo først ville bestemme sig efter 12. Januar?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Var det ikke noget med at Gigo først ville bestemme sig efter 12. Januar?
        Det er rigtigt men jeg tror han forlænger til sommeren.
        derudover skulle vi være i gang med 3-4 tilgange, hvor en er fra sommeren også

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

          Det er rigtigt men jeg tror han forlænger til sommeren.
          derudover skulle vi være i gang med 3-4 tilgange, hvor en er fra sommeren også
          nogle ide om positioner?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

            Det er rigtigt men jeg tror han forlænger til sommeren.
            derudover skulle vi være i gang med 3-4 tilgange, hvor en er fra sommeren også
            Det må vi da håbe han gør. Giver os en super bredde på den centrale midt

            Hvad mener du med det sidste? En tilgang der først kommer til sommer?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Stadig nok ingen af dem der ville kunne forstærke os
              Det er bare fodboldromantikeren i mig, der gerne ser ham på en seksmåneders aftale i foråret, da han står uden kontrakt nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Det er bare fodboldromantikeren i mig, der gerne ser ham på en seksmåneders aftale i foråret, da han står uden kontrakt nu
                Og romantikken forsvinder tit når de kommer tilbage afdanket. Så hellere lade være og beholde de gode minder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det må vi da håbe han gør. Giver os en super bredde på den centrale midt

                  Hvad mener du med det sidste? En tilgang der først kommer til sommer?
                  Ja, mon ikke det er en spiller med kontraktudløb der? Synes stadig Jeppe Andersen kunne være et godt bud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Ja, mon ikke det er en spiller med kontraktudløb der? Synes stadig Jeppe Andersen kunne være et godt bud.
                    Men der må vel først tages kontakt til ham om to dage, hvis Hammarby selvfølgelig har givet tilladelse til det før ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Var det ikke noget med at Gigo først ville bestemme sig efter 12. Januar?
                      Det er meget muligt. De her dræbende vinterpauser har det med at dræne mig fra at følge helt med, så der kan snildt have gået sådan en info forbi min næse.
                      I så fald en lidt spøjs skæringsdato

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det er meget muligt. De her dræbende vinterpauser har det med at dræne mig fra at følge helt med, så der kan snildt have gået sådan en info forbi min næse.
                        I så fald en lidt spøjs skæringsdato
                        Mon ikke den er aftalt mellem BW og ham.

                        Han/agenten kan se på indkomne tilbud, men datoen gør (hvis han vil videre), at BW har noget tid at reagere på. Bare en tanke omkring gentlemanaftaler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det må vi da håbe han gør. Giver os en super bredde på den centrale midt

                          Hvad mener du med det sidste? En tilgang der først kommer til sommer?
                          Ja det var det jeg mente med det.
                          En CM/CDMfra sommeren og en offensivspiller der kan dække flere positioner, der ikke er dansk, er det jeg har hørt. Ingen specifikke navne. Hører dog JK skulle være på tale til at få en etårig lejeaftale til Østersunds FK

                          Comment


                            Mon ikke det er Kazper Karlsson, som tidligere er blevet rygtet til klubben, der kommer til sommer?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                              Ja det var det jeg mente med det.
                              En CM/CDMfra sommeren og en offensivspiller der kan dække flere positioner, der ikke er dansk, er det jeg har hørt. Ingen specifikke navne. Hører dog JK skulle være på tale til at få en etårig lejeaftale til Østersunds FK

                              Så er det vel Jeppe Andersen. Mon ikke BW prøver og få ham på plads til nu?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                                Mon ikke det er Kazper Karlsson, som tidligere er blevet rygtet til klubben, der kommer til sommer?

                                Comment

                                Working...
                                X