Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervindue Januar 2023

    Ved det er måske tidligt at begynde snakke næste transfervindue….men synes det værd at nævne 17 årige Alexander Lyng fra FC Helsingør….ung lovende talent, der har scoret 5 mål og lavet en assists indtilvidere. Hvis man kunne bytte ham med Mande, en sum penge og lidt videre salgs klausul, mon så ikke det ville være realistisk mulighed for OB.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Ved det er måske tidligt at begynde snakke næste transfervindue….men synes det værd at nævne 17 årige Alexander Lyng fra FC Helsingør….ung lovende talent, der har scoret 5 mål og lavet en assists indtilvidere. Hvis man kunne bytte ham med Mande, en sum penge og lidt videre salgs klausul, mon så ikke det ville være realistisk mulighed for OB.
    Thjaaaa.... så skal det vist være til akademiet.

    Tror lige vi skal se, hvad sommerens indkøb/lejer har tilført os inden vi begynder at se på til-og afgange (men selvfølgelig skal vi løbende følge med i, hvad der render rundt af talenter).

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Ved det er måske tidligt at begynde snakke næste transfervindue….men synes det værd at nævne 17 årige Alexander Lyng fra FC Helsingør….ung lovende talent, der har scoret 5 mål og lavet en assists indtilvidere. Hvis man kunne bytte ham med Mande, en sum penge og lidt videre salgs klausul, mon så ikke det ville være realistisk mulighed for OB.
      Mandé er lejet ud i resten af hans kontrakt periode i OB. Så jeg tror ikke de vil betale for ham umiddelbart. Men ellers enig omkring Lyng. Han ser godt nok spændende ud men koster nok allerede 3-4 mill

      Comment


        #4
        Der er Alexander Jensen fra FC Fredericia 20 årig højreback. Alt efter hvor langt McCoy er fra startopstillingen.

        Ellers så må man antage at næste transfervindue også kommer til at handle om at få noget af trup fyldet videre.

        Comment


          #5
          Jeg er ret vild med ham her Lubambo Musonda fra Horsens. Han har udløb i 2024.

          ​​​​​Kan spille med begge ben, på begge backpositioner og på den centrale midt. Lille hurtig satan, med et øje for mål, kunne ganske givet også spille højere oppe i banen.

          Landsholdsspiller for Zambia og er startet sin karriere i power dynamos, som i OB kredse er bedst kendt for Mwape Miti.

          Her et flot mål mod FCK:

          ​​​​​https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...27/video.shtml

          Her sætter han den ind med venstrebenet:

          https://www.dailymotion.com/video/x6pgucd

          Jeg tænker at han kunne være god hvis vi skal have fortsætte med at rydde op i truppen og stadig sikre at vi har gardering på de forskellige positioner.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Jeg er ret vild med ham her Lubambo Musonda fra Horsens. Han har udløb i 2024.

            ​​​​​Kan spille med begge ben, på begge backpositioner og på den centrale midt. Lille hurtig satan, med et øje for mål, kunne ganske givet også spille højere oppe i banen.

            Landsholdsspiller for Zambia og er startet sin karriere i power dynamos, som i OB kredse er bedst kendt for Mwape Miti.

            Her et flot mål mod FCK:

            ​​​​​https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...27/video.shtml

            Her sætter han den ind med venstrebenet:

            https://www.dailymotion.com/video/x6pgucd

            Jeg tænker at han kunne være god hvis vi skal have fortsætte med at rydde op i truppen og stadig sikre at vi har gardering på de forskellige positioner.
            Hvorfor skulle Horsens sælge ham til os (en direkte konkurrent) ?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hvorfor skulle Horsens sælge ham til os (en direkte konkurrent) ?
              Penge og han har ved næste transfervindue kun 1,5 år tilbage af sin kontrakt.

              Det afhænger selvfølgelig også af hvordan tabellen ser ud, men jeg tror næsten at det bliver Lyngby og Aab der må ned og er Horsens nogenlunde sikre så kan jeg sagtens se dem sælge Musonda.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Penge og han har ved næste transfervindue kun 1,5 år tilbage af sin kontrakt.

                Det afhænger selvfølgelig også af hvordan tabellen ser ud, men jeg tror næsten at det bliver Lyngby og Aab der må ned og er Horsens nogenlunde sikre så kan jeg sagtens se dem sælge Musonda.
                Det tror jeg så ikke.... og bestemt ikke til en pris vi vil betale !

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Det tror jeg så ikke.... og bestemt ikke til en pris vi vil betale !
                  Horsens er jo ikke anderledes end vi er, der skal noget ud før der kan komme noget ind. Prisen kan måske blive for høj for os, men noget i den der stil ville være fremragende.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Horsens er jo ikke anderledes end vi er, der skal noget ud før der kan komme noget ind. Prisen kan måske blive for høj for os, men noget i den der stil ville være fremragende.
                    Ja, det vil det. Men Horsens har en meeeegeeet smal trup, så de går efter at købe i det næste vindue, ikke sælge.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Ja, det vil det. Men Horsens har en meeeegeeet smal trup, så de går efter at købe i det næste vindue, ikke sælge.
                      De er vel ikke hævet over princippet om at der skal noget ud før der kan komme noget ind? Der tænker jeg at en spiller med snarlig kontraktudløb er oplagt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        De er vel ikke hævet over princippet om at der skal noget ud før der kan komme noget ind? Der tænker jeg at en spiller med snarlig kontraktudløb er oplagt.
                        "Snarligt" udløb er 6 måneder eller 1 år. Ikke 1,5 !

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          "Snarligt" udløb er 6 måneder eller 1 år. Ikke 1,5 !
                          Ja, måske har du ret.

                          Det ændrer dog ikke på at hvis oprydningen fortsætter og vi får skudt Okosun, Skjelvik, Sabbi og King af, samtidigt med at både Aron og Tverskov har udløb, så er netop en spiller som Musonda en kongesigning fordi han kan dække flere af de positioner.

                          Så noget i stil med ham der ville være genialt.

                          ​​​​​
                          Last edited by Striwetforlivet!; 18-09-2022, 09:27.

                          Comment


                            #14
                            Skal Ervin gigovic ikke også en tur til Odense? Omar style.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                              Skal Ervin gigovic ikke også en tur til Odense? Omar style.
                              Jeg er parat til at hive samtlige Armin brødre og Søstre ind på lejekontrakter hvis det er det der skal til.

                              Comment

                              Working...
                              X