Oprindeligt indsendt af kyhn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Du har viden om at man aktivt forsøger at komme af med King? Ikke at det er vildt overraskende dog..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægJa og ligeledes er der flere muligheder og en af disse er Australien, hvilket synes mest sandsynligt sådan umiddelbart, en lejeaftale i 1. Div og sidst til et andet skandinavisk land. Jeg har dog intet kendskab til en mulig pris eller noget.
- Likes 1
Comment
-
Vi skal under ingen omstændigheder slippe Tverskov før tid. Han er alt alt alt for vigtig ift det vi evt kan få for ham
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er helt enig i at JT har mere værdi på banen end vi kan få for ham ved et salg i det kommende vindue. Tanken var blot om beslutningen er truffet og at der nu afsøges forskellige muligheder for at sikre den rigtige afløser.
- Likes 2
Comment
-
Jeg er 99% sikker på at de ikke slipper ham i dette vindue og den ene % håber stadig på en forlængelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det ville også være fuldstændig vanvittigt af OB at afskaffe ham nu. Vi har en gylden mulighed for at komme i top seks i år. De bærende kræfter skal der ikke rokkes ved resten af sæsonen. Eneste undtagelse kan være Jebali, hvis der kommer f.eks. et vanvittigt japansk bud på ham. Prisen skal dog være 10 mil + , før jeg synes der er snak om en god handel
De første 7,5 mill er jo budgetteret så der er ikke vanvittig meget at kvalitets erstatte for med differencen
Comment
-
Jeg vil sige 13-15 mill. Og den slags penge tror jeg ikke man betaler i Japan.
De første 7,5 mill er jo budgetteret så der er ikke vanvittig meget at kvalitets erstatte for med differencen
Comment
-
Jeg vil sige 13-15 mill. Og den slags penge tror jeg ikke man betaler i Japan.
ifølge transfermarkt så er der alligevel en del spillere der er handlet til 2 mio euro og derover
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægAyo skibbes til Vejle såfremt bekendt giver korrekt information selvfølgelig
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægVejle er angiveligt interesserede så hvert fald
De ville jo have haft ham i sommers. Og han var også derovre en af de sidste dage i vinduet for at snakke. Men VB ville leje og OB ville kun sælge. Og Okosun var vidst heller ikke helt klar til det skifte. Så den faldt hurtigt til jorden
Comment
Comment